Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans uses cookies. Read the Privacy Policy for more info. To remove this message, please click the button to the right:    I accept the use of cookies
  •  

Foto
- - - - -

Happy 20Th Anniversary!

• Please log in to reply
Er zijn 22 reacties in dit onderwerp

#1 Wezz

Wezz

Gewoon Uberhip !!

• Leden
  • 27,604 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 18:59

Toen het programma van 12 april online was uitgelekt wist ik gelijk dat ik moest gaan boeken. Dit feestje zou niet compleet zijn zonder Wezz! Gelijk van alles geregeld en ik zou samen met m'n zusje heen en weer rijden voor de 20e verjaardag en nog een half dagje erna. Lastminute besloot Kevin om toch ook een dagtocht te doen en onderweg pikten we hem op bij dezelfde parkeerplaats als in december. Nadat we nog een korte ronde langs NewPort Bay, Sequoia Lodge en New York hadden gelopen ( geen speciale characters of leuke outfits ) kwamen we in het Disneyland Hotel niemand minder dan Vader Turk tegen. Een mooiere start van de dag kon natuurlijk niet. Ik vertel hem dat hij m'n favoriete character is en daar is hij ontzettend blij mee. Waarschijnlijk de eerste keer dat ie dat heeft gehoord. Vader Turk, you're my hero!

Geplaatste afbeelding

Het koste wel nog wat moeite om bij het Disneyland Hotel te komen. Ze waren flink aan het toeteren en aan het staken bij de ingang dus via de Studios werden om en om een klein aantal mensen naar binnen geloodst. Er stonden al een hoop mensen klaar om het park binnen te kunnen om half 10. Hier komen we Karin, Jelle & Kitty en Kurt & Kenny tegen en gaan met z'n allen het park in. Een mooi plekje gezocht om de opening te zien. Niet zo dichtbij, maar konden het wel goed volgen en ook via de beeldschermen. Een toespraak van Philippe Gas gevolgd door een geweldige flashmob. Toen er nog 2 vliegtuigen aan kwamen vliegen, de characters meedansten en er overal goude confetti vandaan kwam wisten we al dat het de moeite waard was om hierbij aanwezig te zijn. Echt kippenvel, wat een geweldige opening van het park. We mogen de paarse loper betreden en in een erehaag van cm's die niet staken en wél van hun werk houden werden we met luid applaus onthaald. Heel Main Street stond vol en het was echt super om over die paarse loper te lopen.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

De eerste show van vandaag was 'Frontierland Celebrates'. We haasten ons naar BBQ Coockout waar alles al afgezet was. Enorme rijen voor de speciale pin ( daar gaan we niet aan beginnen ). Al snel begint de speciale happening en daar zijn ze dan. De Country Bears !! Big Al, Wendell, Liverlips en zelfs Shaker. Ook nog eens allemaal een mooi jasje aan voor de 20e verjaardag en iets later komen Goofy & Max aangerend. Een leuk showtje met live-muziek en een aantal dansers. Helaas is er na de show geen meet. Oeii, hopelijk gaat dat nog goed komen vandaag. Dé reden om te komen was voor mij toch wel een foto met Liverlips & Shaker. Hier stond de prins ook met z'n hele gevolg vooraan, erg goed hebben we de show niet kunnen kijken.

Geplaatste afbeelding

We maken een enorme planning voor vandaag en de volgende happening waar we gingen kijken was 'Fantasyland Celebrates', bij het zwaard in de steen. Het zwaard was niet meer te zien, overal hingen mooie bloemen. We wisten dat Mickey & Minnie zouden komen, erg nieuwsgierig wat voor happening het zou worden. Bovenop het kasteel komt er een fanfare en daar kwamen Sneeuwwitje, haar prins en de 7 dwergen aangelopen. Gevolgd door Mickey & Minnie in een fantastische outfit. Echt héél gaaf! Wat zou ik die graag op de foto hebben. De happening is ook weer erg leuk gedaan en na de show proberen we een foto te scoren. Helaas lukt het niet, we hadden ook geen mooi plekje vooraan.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Dan eten we snel even wat bij Hakuna Matata en rennen snel naar 'Adventureland Celebrates'. Helaas stond de prins en gevolg ook weer voor onze neus, dus echt goeie foto's heb ik van de show niet kunnen maken. Achteraf was er wel nog een meet&greet met de characters. Hier hebben we enorm onze slag kunnen slaan. Niemand minder dan Mowgli was aanwezig, en wat hadden Donald & Daisy geweldige Jungle outfits aan !! Erg super om bij deze meet&greet aanwezig te kunnen zijn, geen vreemde mensen op de foto! Hierna gaan we snel weer terug naar 'Fantasyland Celebrates' en hier lukt het om met Mickey & Minnie op de foto te gaan. Ongelooflijk gaaf! We lopen snel nog even naar 'Discoveryland Celebrates'. Helaas waren we net te laat, maar hadden wel al gezien waar we het beste konden staan voor de laatste happening. Hier hadden we maar 1 kans om te kijken, we kregen de planning gewoon niet rond!

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

We pakken nog een 'Frontierland Celebrates' mee en helaas weer geen meet&greet. Bij 'Discoveryland Celebrates' vinden we een mooi plekje vooraan en deze show is ook echt geweldig. Stitch, Angel en de Chipmunks zijn verkleed als Buzz Lightyear en het is een drukke, knallende show! Keiharde muziek, echt een feest om naar te kijken. De meet&greet liep uit de hand en werd 1 grote chaos. We kunnen gelukkig nog met Knabbel op de foto. Terwijl ze weglopen wil Clarice nog met ons op de foto, maar dat mocht niet van haar begeleider. Helaas! Dan lopen we naar het Disneyland Hotel, maar hier zijn de 'Dance Express' outfits weer uit de kast getrokken. Die hadden we de week daarvoor al compleet dus gaan weer weg. Kevin gaat alvast een plekje zoeken voor de parade en wij gaan nog even de gok wagen bij de Country Bears. De show is al afgelopen en ik zie Goofy & Max weglopen. Maar de Country Bears zijn er nog. Het lukt me om met Liverlips op de foto te gaan, vannachter het touwtje. Maar dan zie ik dat het nog geen 2 meter ernaast open is en we gewoon naar binnen mogen. Gelijk op Shaker af natuurlijk. Die was verbaasd dat iemand zijn naam wist en konden gelijk op de foto. Mijn dag kon niet meer stuk ( kon het al niet bij het zien van de eerste happening ). Liverlips & Shaker op de foto! Ook gaan we nog met Big Al en Wendell op de foto en gaan dan ook terug naar Town Square voor de parade.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Alle Disney ambassadeurs komen voorbij in een Main Street Vehicle, gevolgd door Disney's Magic On Parade. Geen speciale parade vandaag, had wel op een aantal extra characters gehoopt. Maar gelukkig was Tinkerbell dit keer wel van de partij en een bekende Fairy Godmother! Hierna gaan we snel wat eten bij Last Chance Café en haasten ons weer terug naar Town Square voor de laatste show die we nog moesten zien, 'Main Street USA Celebrates'. Geen idee wat we hier van moesten verwachten. Op internet stond overal dat dit de grootste verrassing zou worden met een aantal speciale characters. Dit was niet het geval, maar het was wel een fantastische show. Mijn favoriet! Ik waande me even in Walt Disney World. Geweldig die muziek! Duffy was van de partij en had een leuke outfit aan. En verder was het een Mary Poppins happening. Blijft geweldig om te zien en vooral te horen, en de pinguïns hadden voor de gelegenheid een geniale outfit aan! We kijken deze happening maarliefst 3 keer en hebben de grootste lol met de pinguïns op de foto.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

In Discoveryland komen we een speciale meet&greet tegen voor de prins en gevolg. Alle 'Discoveryland Celebrates' characters en dansers zijn van de partij en we worden op afstand gehouden en mogen er absoluut niet bij. We blijven kijken hoe zo'n 'spontane ontmoeting' in het park nou in z'n werk gaat. Ik kon m'n ogen niet geloven hoe dat er aan toe ging. Hij verteld echt gewoon tegen de characters hoe ze moeten poseren. 'Geef elkaar eens een kus', 'Nu wil ik alleen Angel & Stitch' etc. etc. Als ze weer weg zijn volgen we de characters naar Fantasyland en mogen we van Angel wel even met haar op de foto. Toch nog gelukt! Helaas geen Clarice & Babbel, maar we mogen niet klagen met de buit van vandaag.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Dan lopen we naar de hub en ik zie ineens Donald & Daisy in het kasteel lopen, en daarachter Dagobert Duck. Gevolgd door nog een aantal characters. We lopen snel naar het kasteel en vinden een plekje vooraan. Een massa characters komt met ballonnen aangelopen. Mickey, Minnie, Donald, Daisy, Goofy, Max, Pluto, Winnie the Pooh, Piglet, Tigger, Eyoore, Captain Hook, Mr. Smee, Peter Pan, MadHatter, Doornroosje, Rapunzel en noem maar op. Ik dacht dat ze een beetje zouden poseren op de brug, maar het bleek een meet&greet te zijn op Central Plaza. We gaan met Terk & Max op de foto ( eerste keer dat ik Terk zie in het Disneyland Park, behalve de speciale meet na de Tarzan Show een paar jaar geleden ) en dan vertrekken ze weer. Een geweldige verrassing nog op deze avond! We sluiten de dag af met nog een laatste keer 'Main Street USA' celebrates en besluiten om 'Dreams' over te slaan. We zijn kapot van deze dag en gaan lekker terug naar het hotel. Dit was echt met recht de gaafste dag die ik ooit heb meegemaakt in Disneyland Paris. Een fantastische verjaardag. Dat mogen ze over 5 jaar weer!

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

De volgende dag hebben we eigenlijk niet zoveel meer gedaan. We kwamen echt puur voor dé verjaardag en die was enorm geslaagd. We pakken een ritje Casey Jr. en Continue een Feestje mee en lopen wat rond in de winkels. In Fantasyland zie ik ineens Tony Baxter lopen en vraag hem om een foto. Enorm sympathieke man en gaat graag even op de foto. Dan pakken we nog een Character Train mee voor een foto met Pluto. We wilden wel graag zijn halsband dit keer zien op de foto :P We komen ook nog even in de Studios terecht, waar we de Stars 'n Cars characters tegen het lijf lopen. We gaan graag met Daisy op de foto en gaan dan naar de auto om weer te vertrekken. Een paar uur, 1 mcdonalds en iets teveel files later zijn we weer thuis. Ik kan er geen genoeg van krijgen, wat was dit een ongelooflijke geweldige trip. Ik had het voor geen goud willen missen en heb m'n character-collectie weer een stuk uitgebreid!

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Dlrp [47] WDW [2]

M'n characterblog > Klik

#2 elke w

elke w

Cast Member

• Leden
  • 530 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 19:27

Waaaaaaaaw, Wezz, wat een waanzinnige score! Super foto's! Van een geslaagd verjaardagsfeestje gesproken! Leuk om mee te lezen en te genieten van al die foto's!

#3 love mickey

love mickey

Senior Member

• Leden
  • 163 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 19:37

Wauw!!! Wat een gave foto's dat zal zeker een top dag geweest zijn! Leuk om te lezen!!!

#4 duffy

duffy

Newbie

• Leden
  • 19 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 19:37

hallo wezz,
bedankt voor de mooie uitleg en foto's
vele groeten

#5 Kaatje&Co

Kaatje&Co

Cast Member

• Leden
  • 1,171 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 19:41

Werkelijk prach-ti-ge foto's! Echt verbluffend mooi! Met wat voor camera werk jij ook alweer?

DLRP tot dusver:

meer dan 15 jaar geleden (ik weet zelfs al niet meer in welk jaar precies)... 1 dag Eurodisney

zomer 1997 - 2d/1n Hotel Cheyenne

voorjaar 2002 - 2d/1n Hotel Sequoia Lodge

mei 2009 - 2d/2n Hotel Newport Bay Club

april 2011 - 1 nachtje Kyriad + 3d/2n Hotel New York

28-29 juni 2012 - 2d/1n Hotel Santa Fe + allereerste DREAMPASS gehaald!!!

Andere Disney Resorts:

april 2013: Disneyland Anaheim

DLRP plannen:

6-9 juni 2013 - 4d/3n Cheyenne 

dream.jpg            aandeelhouder.jpg

zl4c4s4olfb9ddpk.png

Van 6 tem 9 juni ben ik in DLP en kan ik 3 mensen korting geven. Wil je graag helpen mijn 3 stempeltjes te verzamelen, geef even een seintje via pm! 

#6 ALIESinDisneyland

ALIESinDisneyland

°o°

• Leden
  • 1,642 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 19:44

Wat een leuk TR weer!!

Mogli vind ik wel n beetje scary, haha!

14- 15 juli 2012

29 mei t/m 1 juni 2012 Best Western Golf, Bussy st Georges

30 april t/m 5 mei 2012 - Residence du Parc

2 januari t/m 5 januari 2012 - Magic Circus + 6 januari een extra nachtje Confort Meaux / BBWWS

18 oktober t/m 22 oktober 2011 - Magic Circus + Explorers + Dream Castle / MNSSHP

3 t/m 5 mei 2011 - Dream Castle

22 december t/m 26 december 2010 - Radisson Blu

21 oktober t/m 23 oktober 2010 - Explorers Hotel en Séjours & Affaires Rive Gauche

30 april t/m 6 mei 2010 - Stacaravan le Chene Gris, Pommeuse

6 t/m 13 maart 2010 - Explorers Hotel

2 + 3 januari 2010 - Disneyland Hotel

1985 WDW

Geplaatste afbeelding

#7 Ess

Ess

Senior Member

• Leden
  • 220 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 19:54

Gave foto's Wezz :D
When you wish upon a star...

#8 MegaMrDaan

MegaMrDaan

Senior Member

• Leden
  • 206 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 20:03

Bedankt voor dit geweldige tripreport en super foto's ! :D
[size="2"]Geplaatste afbeelding
[size="2"]
[/size][/size]

#9 kimberrr

kimberrr

Senior Member

• Leden
  • 272 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 20:12

wow fantastisch! en zoveel mooie foto's!

#10 radja

radja

Member

• Leden
  • 57 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 20:20

leuk tr en mooie foto's :-)

#11 juniordisneyfan

juniordisneyfan

Senior Member

• Leden
  • 259 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 20:25

mooi tripreport en mooie foto,s

v22-3-3-2013-dream-en.jpg

ntvq0wglxmbmbx90.png

#12 svendisney

svendisney

Member

• Leden
  • 149 berichten

Geplaatst op 15 April 2012 - 21:17

leuke foto's!
ik zie dat er weer veel figuren zijn die normaal er niet zo vaak zijn, leuk om te zien!

#13 JapieKrekel

JapieKrekel

Senior Member

• Leden
  • 195 berichten

Geplaatst op 16 April 2012 - 12:45

Mooie TR en prachtige foto's (incl. met Tony Baxter)!!!

#14 elke w

elke w

Cast Member

• Leden
  • 530 berichten

Geplaatst op 16 April 2012 - 13:29

Eigenlijk leuk om te zien dat Tony gewoon door het park wandelt zoals elke andere bezoeker, zonder massa's security. Ziet er een sympathieke man uit!

#15 Tinkerbell007

Tinkerbell007

Senior Member

• Leden
  • 251 berichten

Geplaatst op 16 April 2012 - 13:40

Een leuk TR en mooie foto's!!!

aandeelhouder.jpg

dream.jpg

m661qfx4k0kzqz1v.png

augustus 1998: 4 dagen Santa Fé
januari 2000: 4 dagen Santa Fé