Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

- - - - -

onze oud en nieuw

• Please log in to reply
Er zijn 9 reacties in dit onderwerp

#1 Gast_Corina2_*

Gast_Corina2_*
  • Guests

Geplaatst op 04 januari 2007 - 22:06

Wij zijn de 30e om half 7 weggereden en liepen om 11 uur wijntjes te kopen in de Auchan. Een uurtje later hadden we ingecheckt in Santa fe, helaas waren de kamers nog niet vrij dus lekker het park in. Space Mountain en andere leuke dingen. Om een uur of half 5 terug naar het hotel (Ik met mijn oudste dochter gingen lopend, konden we shopppen.... even omgekleed en op naar NewportBay voor de Tinkerbell diner show. Heerlijk eten, heerlijke wijn :doh: en een geweldige voorstelling!!! om een uur of half 11 was het voorbij voor de eerste dag.

Zondag n a het ontbijt naar het park en gelijk Buzz gedaan (erg leuk!!) Mickeys Winterwonderland en de Lion King (ik en mijn broertje hadden hem al gezien maar mijn ouders nog niet. Om een uur of 4 via de gluhwein van de village terug naar het hotel (jaja weer met de oudste dochter shoppend...) en daarna omkleden voor het diner in Santa Fe, in La Cantina, We werden welkom geheten door Goofy die tijdens het diner een leuke riedel op een gitaar speelde (leuke band, beetje Blues Borthers muziek) waarna een heel blik disneycharaters kwamen: Mickey en Minnie in feestkleding, donald, Pluto, Stich en de Genie. Erg leuke show, ze haalden de kids erbij om te dansen.
Daarna eenuurtje tukken om om half 11 terug in het park te zijn waar we eerst de Pirates hebben gedaan en om 1 minuut voor twaalf net uit BTM kwamen.. Het vuurwerk viel me tegen, de Dj met op de maat knipperende kasteellichten was geweldig. Op de hotelkamer nog knal gedronken en toen lekker slapen
Ik moet zeker onze dochters van 8 en vooral 5 meldden die werkelijk alles hebben gelopen , zonder 1 keer piepen of zeuren!! chapeau
Maandag nog een keer Buzz gedaan en De show van Pooh, Peter Pan, Indiana Jones en naar de studios voor Animagique en rocknrollercoaster.

Om een uur of 4 was het voor ons gedaan en met een stop bij de Mac in Lille waren we om half 9 op ons logeeradres (en tevens hondophaaladres). Het was errrrug leuk, veel gekocht (sweaters, kerstspullen, tshirts, prutspul en weet ik veel ) en erg veel genoten. Ik weet niet of we ooit nog eens oud en nieuw er gaan vieren, de kersttijd of een gewone tijd zeker wel!!

Corina2

#2 Familie Schagen

Familie Schagen

Cast Member

• Leden
  • 4247 berichten

Geplaatst op 04 januari 2007 - 22:46

Leuk TR en het blijft een bijzondere ervaring hoor Oud & Nieuw in DLRP!

:pooh:

#3 disneyboy

disneyboy

Cast Member

• Leden
  • 8491 berichten

Geplaatst op 05 januari 2007 - 00:50

Wij zijn de 30e om half 7 weggereden en liepen om 11 uur wijntjes te kopen in de Auchan. Een uurtje later hadden we ingecheckt in Santa fe, helaas waren de kamers nog niet vrij dus lekker het park in. Space Mountain en andere leuke dingen. Om een uur of half 5 terug naar het hotel (Ik met mijn oudste dochter gingen lopend, konden we shopppen.... even omgekleed en op naar NewportBay voor de Tinkerbell diner show. Heerlijk eten, heerlijke wijn :doh: en een geweldige voorstelling!!! om een uur of half 11 was het voorbij voor de eerste dag.

Zondag n a het ontbijt naar het park en gelijk Buzz gedaan (erg leuk!!) Mickeys Winterwonderland en de Lion King (ik en mijn broertje hadden hem al gezien maar mijn ouders nog niet. Om een uur of 4 via de gluhwein van de village terug naar het hotel (jaja weer met de oudste dochter shoppend...) en daarna omkleden voor het diner in Santa Fe, in La Cantina, We werden welkom geheten door Goofy die tijdens het diner een leuke riedel op een gitaar speelde (leuke band, beetje Blues Borthers muziek) waarna een heel blik disneycharaters kwamen: Mickey en Minnie in feestkleding, donald, Pluto, Stich en de Genie. Erg leuke show, ze haalden de kids erbij om te dansen.
Daarna eenuurtje tukken om om half 11 terug in het park te zijn waar we eerst de Pirates hebben gedaan en om 1 minuut voor twaalf net uit BTM kwamen.. Het vuurwerk viel me tegen, de Dj met op de maat knipperende kasteellichten was geweldig. Op de hotelkamer nog knal gedronken en toen lekker slapen
Ik moet zeker onze dochters van 8 en vooral 5 meldden die werkelijk alles hebben gelopen , zonder 1 keer piepen of zeuren!! chapeau
Maandag nog een keer Buzz gedaan en De show van Pooh, Peter Pan, Indiana Jones en naar de studios voor Animagique en rocknrollercoaster.

Om een uur of 4 was het voor ons gedaan en met een stop bij de Mac in Lille waren we om half 9 op ons logeeradres (en tevens hondophaaladres). Het was errrrug leuk, veel gekocht (sweaters, kerstspullen, tshirts, prutspul en weet ik veel ) en erg veel genoten. Ik weet niet of we ooit nog eens oud en nieuw er gaan vieren, de kersttijd of een gewone tijd zeker wel!!

Corina2

Leuk tripreport wel jammer dat we je niet getroffen hebben bij de m,eeting voor het kasteel!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

#4 PhilDie

PhilDie

Parijskenner

• Leden
  • 8045 berichten

Geplaatst op 05 januari 2007 - 08:45

leuk tr wij konden niet in BTM wegen storing :donald:

#5 Jaivy

Jaivy

Cast Member Of Disneyland Paris Since 2012.

• Leden
  • 4743 berichten

Geplaatst op 05 januari 2007 - 11:17

Lijkt mij ook helemaal geweldig om Oud en Nieuw te vieren in Disney!!! Misschien over 2 jaartjes? Want dan word ik 18! :clap1: :dribble: :ohyeah: :hiya:

dream.jpg

Cast Member bij Disney's Newport Bay Club:

22-12-2012 - 06-01-2013

02-07-2013 - 15-09-2013

#6 Gast_Corina2_*

Gast_Corina2_*
  • Guests

Geplaatst op 05 januari 2007 - 23:45

leuk tr wij konden niet in BTM wegen storing :donald:

oh oh..... wij kwamen er echt om even voor twaalf uit, kicken, meisje van 5 tussen ons in die zat te glunderen...

werelds!!

#7 Gast_Corina2_*

Gast_Corina2_*
  • Guests

Geplaatst op 05 januari 2007 - 23:48

Leuk tripreport wel jammer dat we je niet getroffen hebben bij de m,eeting voor het kasteel!!

wij kwamen om een uur of half 11 het park weer in, hebben even staan kijken naar de muziek en de op de maat meeknipperende lichten en vonden het toen wel kicken om dan toch ook maar wat attracties te doen... waarschijnlijk zijn we jullie op een haar na gepasseerd.... we waren met mijn ouders en broertje en schoonzus en 2 kleine koters (naja 5 en 8) en die zien zo weinig met zoveel mensen dus lekker Indiana Jones en BTM...

:daaag:

#8 Wezz

Wezz

Gewoon Uberhip !!

• Leden
  • 27596 berichten

Geplaatst op 05 januari 2007 - 23:50

Wij waren tegen half 1 bij de BTM maar die was helaas gesloten.. :donald:
Leuk Tripreport.. en Oud&Nieuw in DLRP is gewoon geniaal :clap1:

Dlrp [47] WDW [2]

M'n characterblog > Klik

#9 Gast_disneyfan31_*

Gast_disneyfan31_*
  • Guests

Geplaatst op 06 januari 2007 - 00:16

Leuk tr

#10 scheveninger

scheveninger

ajax amsterdam

• Leden
  • 2022 berichten

Geplaatst op 06 januari 2007 - 08:48

leuk tripreport
[size="4"][size="2"]2011 : februari 4 dagen, mei 4 dagen, juli 10 dagen, oktober 6 dagen Halloween
2010 : februari 4 dagen,maart 4 dagen, juli 6 dagen. oktober 4 dagen Halloween
2009 : januari 3 dagen, april 4 dagen, oktober 3 dagen Halloween
2008 : januari 3 dagen, februari 3 dagen, april 5 dagen, juli 3 dagen, oktober 5 dagen Halloween, december 4 dagen Kerst
2007 : januari 3 dagen, april 4 dagen, juli 3 dagen, oktober 4 dagen Halloween
2006 : februari 3 dagen, april 4 dagen, juni 2 dagen DLRP-fans meeting, oktober 3 dagen Halloween
Geplaatste afbeelding
[/size][/size]

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers