Zondag n a het ontbijt naar het park en gelijk Buzz gedaan (erg leuk!!) Mickeys Winterwonderland en de Lion King (ik en mijn broertje hadden hem al gezien maar mijn ouders nog niet. Om een uur of 4 via de gluhwein van de village terug naar het hotel (jaja weer met de oudste dochter shoppend...) en daarna omkleden voor het diner in Santa Fe, in La Cantina, We werden welkom geheten door Goofy die tijdens het diner een leuke riedel op een gitaar speelde (leuke band, beetje Blues Borthers muziek) waarna een heel blik disneycharaters kwamen: Mickey en Minnie in feestkleding, donald, Pluto, Stich en de Genie. Erg leuke show, ze haalden de kids erbij om te dansen.
Daarna eenuurtje tukken om om half 11 terug in het park te zijn waar we eerst de Pirates hebben gedaan en om 1 minuut voor twaalf net uit BTM kwamen.. Het vuurwerk viel me tegen, de Dj met op de maat knipperende kasteellichten was geweldig. Op de hotelkamer nog knal gedronken en toen lekker slapen
Ik moet zeker onze dochters van 8 en vooral 5 meldden die werkelijk alles hebben gelopen , zonder 1 keer piepen of zeuren!! chapeau
Maandag nog een keer Buzz gedaan en De show van Pooh, Peter Pan, Indiana Jones en naar de studios voor Animagique en rocknrollercoaster.
Om een uur of 4 was het voor ons gedaan en met een stop bij de Mac in Lille waren we om half 9 op ons logeeradres (en tevens hondophaaladres). Het was errrrug leuk, veel gekocht (sweaters, kerstspullen, tshirts, prutspul en weet ik veel ) en erg veel genoten. Ik weet niet of we ooit nog eens oud en nieuw er gaan vieren, de kersttijd of een gewone tijd zeker wel!!
Corina2