Hotel Kyriad info
Geplaatst op 28 april 2012 - 11:45
Disney 2012:
20 t/m 22 april Sejour & affaires val d'europe
15 t/m 18 oktober Kyriad Disney![]()
Disney 2013:
10feb t/m 13 feb Explorers Hotel Disney + Verjaardag (11feb) in disney
10mei t/m 1 okt 2012 Entertainment stage @ Ibiza
26april t/m 31 aug 2013 Entertainment stage @ Duinrell
Geplaatst op 29 april 2012 - 09:13
Staat vermeld onder de foto, onderaan de pagina aan de rechterkant. Zie onderstaande link.
http://www.disneylan...ages/index.aspx
Hopelijk is hiermee je vraag beantwoord.
Veranderd door plutolientje, 29 april 2012 - 09:14
- wendyvhvs vindt dit leuk
2005 Disneyland Parijs (davey crockett ranch)
2006 Disneyland Parijs (hotel Cheyenne)
2007 Disneyland Parijs (magic circus hotel)
2011 Disneyworld Orlando Florida (villa Westridge South (Davenport))
2012 Disneyworld Orlando Florida (townhouse Terra Verde Kissimmee)
2012 Disneyland Parijs (Kyriad at Disneyland Paris)[/size]
Geplaatst op 29 april 2012 - 12:34
Entreekaarten voor de Disney®-parken, Disney®-winkel...) Daar kun je neem ik aan gewoon je bagage in kwijt.
Disney 2012:
20 t/m 22 april Sejour & affaires val d'europe
15 t/m 18 oktober Kyriad Disney![]()
Disney 2013:
10feb t/m 13 feb Explorers Hotel Disney + Verjaardag (11feb) in disney
10mei t/m 1 okt 2012 Entertainment stage @ Ibiza
26april t/m 31 aug 2013 Entertainment stage @ Duinrell
Geplaatst op 12 juni 2012 - 19:05

TURTLES RULES !!!!
okt 2010 WDW
okt 2010 Western Cruise DCL Magic
Feb 2012 DL en DCA
feb 2013 Mexican riviera Cruise DCL Wonder
DLRP ontelbaar veel
okt/nov 2013 Disney Hong Kong
Geplaatst op 24 juni 2012 - 08:57
wij hadden graag via expedia een kamer geboekt. Nu staat er naast de titel "standard room blabla PROMOTION BB" maar bij inclusief staat er enkel "free wifi" en niet ontbijtbuffet. Maar wat betekent die BB dan? Dus als ik die kamer boek heb ik dan wél of géén ontbijt?? Ik had al gemailed maar toen kreeg ik een vage reactie dat zij geen boekingen doen per mail, terwijl ik gewoon een vraag gesteld had?
Groetjes
Jill
Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:02
Hoi
wij hadden graag via expedia een kamer geboekt. Nu staat er naast de titel "standard room blabla PROMOTION BB" maar bij inclusief staat er enkel "free wifi" en niet ontbijtbuffet. Maar wat betekent die BB dan? Dus als ik die kamer boek heb ik dan wél of géén ontbijt?? Ik had al gemailed maar toen kreeg ik een vage reactie dat zij geen boekingen doen per mail, terwijl ik gewoon een vraag gesteld had?
Groetjes
Jill
Als er niet uitdrukkelijk bij staat dat er ontbijt bij is, dan is er GEEN bij heb ik gemerkt bij expedia.. Een tip als je ontbijt er niet bij zit: ga ontbijten in DLH, het is maar een paar euro's duurder dan wat je in o.a. kyriad bijbetaald en VEEEEEEEL beter

Just a spoon full of sugar makes the medicine go down...
Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!
Twitterpated!
Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:05
Als er niet uitdrukkelijk bij staat dat er ontbijt bij is, dan is er GEEN bij heb ik gemerkt bij expedia.. Een tip als je ontbijt er niet bij zit: ga ontbijten in DLH, het is maar een paar euro's duurder dan wat je in o.a. kyriad bijbetaald en VEEEEEEEL beter
!
Kan je dat op voorhand reserveren? en hoeveel kost dat? zou niet willen dat we idd kamer zonder ontbijt boeken en dan plots geen plaats hebben in DLH en zonder ontbijt zitten ;-)
Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:13
Hoi
Groetjes
Jill
EDIT: foutje van mij, sorry! Je kan verder naar beneden scrollen. Bij de niet-restitueerbare kamers zit er geen ontbijt bij. Als je verder naar beneden klikt heb je kamers met ontbijt.
Veranderd door Itafroma, 24 juni 2012 - 09:17
Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:15
Normaal gezien zit er ontbijt bij hoor... BB betekent bij mijn weten nl. 'bed & breakfast'.
In ieder geval, ik weet niet wat voor kamer je precies geboekt hebt, maar als ik Kyriad zoek op expedia krijg ik dit van kamerinformatie:
Standard room 1 to 4 person - Promotion! BB
Inclusief: Free Parking, Free Wireless Internet, Breakfast Buffet
Standard room 1 to 4 person - Promotion! BB
Double Room - Promo BB
Twin Room - Promotion! BB
bij mij voor een kamer in aigustus staat breakfast buffet niet erbij bij "inclusief" enkel promotion BB bovenaan
Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:21
bij mij voor een kamer in aigustus staat breakfast buffet niet erbij bij "inclusief" enkel promotion BB bovenaan
Ja sorry, ik was net mijn post aan het veranderen. In juli kan je enkel kamers boeken met ontbijt, in augustus kan je kiezen. Je heb niet-restitueerbare zonder ontbijt (vanaf 128,70 euro/nacht), maar als je verder naar beneden gaat heb je er die je gratis kan annuleren met ontbijt en gratis parking bij (vanaf 143 euro).
Wat het ontbijt in het DLH betreft: kan je niet reserveren, kostte de laatste keer dat ik er was 14€60, maar kan intussen een beetje opgeslagen zijn. Je kan misschien wel even moeten wachten, maar ik denk niet dat ze je ooit toegang zullen weigeren omdat het te druk is.
Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:22
Hoi
wij hadden graag via expedia een kamer geboekt. Nu staat er naast de titel "standard room blabla PROMOTION BB" maar bij inclusief staat er enkel "free wifi" en niet ontbijtbuffet. Maar wat betekent die BB dan? Dus als ik die kamer boek heb ik dan w鬠of g驮 ontbijt?? Ik had al gemailed maar toen kreeg ik een vage reactie dat zij geen boekingen doen per mail, terwijl ik gewoon een vraag gesteld had?
Groetjes
Jill
BB staat voor Breakfast Buffet, dus normaal gesproken is het inclusief ontbijt.
Als je rechtstreeks via de site van het hotel boekt, krijg je dezelfde tarieven als bij Expedia, maar daar staat heel duidelijk bij of het ontbijt inbegrepen is.
Mocht dat toch niet zo zijn, kun je er nog altijd ter plaatse voor bijbetalen. Al is het dan misschien interessanter om in Disneyland te ontbijten.
Dat kan o.a. in het DLH maar ook in een van de andere hotels.
Dit kun je niet op voorhand reserveren, maar er gaat altijd wel ergens een plaatsje zijn, hoor.
Veranderd door Kaatje&Co, 24 juni 2012 - 10:17
DLRP tot dusver:
meer dan 15 jaar geleden (ik weet zelfs al niet meer in welk jaar precies)... 1 dag Eurodisney
zomer 1997 - 2d/1n Hotel Cheyenne
voorjaar 2002 - 2d/1n Hotel Sequoia Lodge
mei 2009 - 2d/2n Hotel Newport Bay Club
april 2011 - 1 nachtje Kyriad + 3d/2n Hotel New York
28-29 juni 2012 - 2d/1n Hotel Santa Fe + allereerste DREAMPASS gehaald!!!
Andere Disney Resorts:
april 2013: Disneyland Anaheim
DLRP plannen:
6-9 juni 2013 - 4d/3n Cheyenne

Van 6 tem 9 juni ben ik in DLP en kan ik 3 mensen korting geven. Wil je graag helpen mijn 3 stempeltjes te verzamelen, geef even een seintje via pm!
Geplaatst op 24 juni 2012 - 10:17
BB staat voor Breakfast Buffet, dus normaal gesproken is het inclusief ontbijt.
Als je rechtstreeks via de site van het hotel boekt, krijg je dezelfde tarieven als bij Expedia, maar daar staat duidelijk bij dat het ontbijt inbegrepen is.
Zou ik dan niet beter via de site van het hotel zelf boeken?
Geplaatst op 24 juni 2012 - 10:19
Zou ik dan niet beter via de site van het hotel zelf boeken?
Dat heb ik vorig jaar inderdaad gedaan. Als de prijs hetzelfde is, waarom niet? Het werkt op dezelfde manier als Expedia, met een credit card.
DLRP tot dusver:
meer dan 15 jaar geleden (ik weet zelfs al niet meer in welk jaar precies)... 1 dag Eurodisney
zomer 1997 - 2d/1n Hotel Cheyenne
voorjaar 2002 - 2d/1n Hotel Sequoia Lodge
mei 2009 - 2d/2n Hotel Newport Bay Club
april 2011 - 1 nachtje Kyriad + 3d/2n Hotel New York
28-29 juni 2012 - 2d/1n Hotel Santa Fe + allereerste DREAMPASS gehaald!!!
Andere Disney Resorts:
april 2013: Disneyland Anaheim
DLRP plannen:
6-9 juni 2013 - 4d/3n Cheyenne

Van 6 tem 9 juni ben ik in DLP en kan ik 3 mensen korting geven. Wil je graag helpen mijn 3 stempeltjes te verzamelen, geef even een seintje via pm!
Geplaatst op 24 juni 2012 - 13:14
1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers
-
Bing (1)