Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto
- - - - -

Hotel Kyriad info

• Please log in to reply
Er zijn 449 reacties in dit onderwerp

#301 Rafcoaster

Rafcoaster

Member

• Leden
  • 100 berichten

Geplaatst op 28 april 2012 - 11:45

Begrijp ik nu dus goed dat er geen bagage depot oid is in dit hotel zodat ik kan inchecken en me bagage achter kan laten?

Disney 2012:

20 t/m 22 april Sejour & affaires val d'europe
15 t/m 18 oktober Kyriad Disneychefmickey.gif

Disney 2013:

10feb t/m 13 feb Explorers Hotel Disney + Verjaardag (11feb) in disney

10mei t/m 1 okt 2012 Entertainment stage @ Ibiza

26april t/m 31 aug 2013 Entertainment stage @ Duinrell

#302 plutolientje

plutolientje

Newbie

• Leden
  • 19 berichten

Geplaatst op 29 april 2012 - 09:13

Volgens de officiele disney parijs site is er een bagagedepot in het hotel.
Staat vermeld onder de foto, onderaan de pagina aan de rechterkant. Zie onderstaande link.

http://www.disneylan...ages/index.aspx

Hopelijk is hiermee je vraag beantwoord.

Veranderd door plutolientje, 29 april 2012 - 09:14

• wendyvhvs vindt dit leuk
[size=2]2001 Disneyland Parijs (hotel Santa Fe)
2005 Disneyland Parijs (davey crockett ranch)
2006 Disneyland Parijs (hotel Cheyenne)
2007 Disneyland Parijs (magic circus hotel)
2011 Disneyworld Orlando Florida (villa Westridge South (Davenport))
2012 Disneyworld Orlando Florida (townhouse Terra Verde Kissimmee)
2012 Disneyland Parijs (Kyriad at Disneyland Paris)
[/size]

#303 Rafcoaster

Rafcoaster

Member

• Leden
  • 100 berichten

Geplaatst op 29 april 2012 - 12:34

Oh die website had ik nog niet gezien. Er staat dat ze een bagageruimte hebben (Gratis shuttlebus, bagageruimte, ruimte met videogames,
Entreekaarten voor de Disney®-parken, Disney®-winkel...) Daar kun je neem ik aan gewoon je bagage in kwijt.

Disney 2012:

20 t/m 22 april Sejour & affaires val d'europe
15 t/m 18 oktober Kyriad Disneychefmickey.gif

Disney 2013:

10feb t/m 13 feb Explorers Hotel Disney + Verjaardag (11feb) in disney

10mei t/m 1 okt 2012 Entertainment stage @ Ibiza

26april t/m 31 aug 2013 Entertainment stage @ Duinrell

#304 calimero

calimero

Cast Member

• Leden
  • 2318 berichten

Geplaatst op 12 juni 2012 - 19:05

heb twee weken geleden even gekeken naar bagagedepot. ALs je bij de bushalte staat loop je er rechts omheen dusde tuin in zeg maar. Daar zie je een deur waar de bagagerie is. In deze ruimte zijn allemaal grote kasten net zoals in een zwembad zeg maar. Maar dan groot genoeg voor een grote koffer of meerdere tassen koffertjes. Elk kluisje heeft eigen nummer en er is een computer waar je kluisnummer in moet toetsten en je eigen verzonnen geheime code nadat je je bagage in de kluis hebt gezet en deur dicht hebt gedaan. zodra je de code hebt ingetoets gaat de kluis opslot. Deze ruimte kan ook afgesloten worden hangt bordje dat je je 's avonds bij receptie moet melden om er in te komen. IS dus wel in een binnen ruimte en groot genoeg en je kan meerdere kluisjes gebruiken

thvorladen.gifnemo.gif

TURTLES RULES !!!!

lq2xm3xn515hz69w.png

6va82qso0szgkkvm.png

okt 2010 WDW  

okt 2010 Western Cruise DCL Magic

Feb 2012 DL en DCA

feb 2013 Mexican riviera Cruise DCL Wonder

DLRP ontelbaar veel

okt/nov 2013 Disney Hong Kong

#305 disneyparisfreak

disneyparisfreak

Cast Member

• Leden
  • 641 berichten

Geplaatst op 22 juni 2012 - 17:42

Klopt precies wat calimero zegt,
Kluisjes zijn behoorlijk ruim, en gratis enz

m.v.g Dlrpfreak

disneyparisfreak.jpg

ntvqcur8in06qnkx.png

#306 jill1985

jill1985

Junior Member

• Leden
  • 39 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 08:57

Hoi

wij hadden graag via expedia een kamer geboekt. Nu staat er naast de titel "standard room blabla PROMOTION BB" maar bij inclusief staat er enkel "free wifi" en niet ontbijtbuffet. Maar wat betekent die BB dan? Dus als ik die kamer boek heb ik dan wél of géén ontbijt?? Ik had al gemailed maar toen kreeg ik een vage reactie dat zij geen boekingen doen per mail, terwijl ik gewoon een vraag gesteld had?

Groetjes

Jill

Geplaatste afbeelding

#307 Gast_Gaetane_*

Gast_Gaetane_*
  • Guests

Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:02

Hoi

wij hadden graag via expedia een kamer geboekt. Nu staat er naast de titel "standard room blabla PROMOTION BB" maar bij inclusief staat er enkel "free wifi" en niet ontbijtbuffet. Maar wat betekent die BB dan? Dus als ik die kamer boek heb ik dan wél of géén ontbijt?? Ik had al gemailed maar toen kreeg ik een vage reactie dat zij geen boekingen doen per mail, terwijl ik gewoon een vraag gesteld had?

Groetjes

Jill

Als er niet uitdrukkelijk bij staat dat er ontbijt bij is, dan is er GEEN bij heb ik gemerkt bij expedia.. Een tip als je ontbijt er niet bij zit: ga ontbijten in DLH, het is maar een paar euro's duurder dan wat je in o.a. kyriad bijbetaald en VEEEEEEEL beter ;)!

#308 jill1985

jill1985

Junior Member

• Leden
  • 39 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:05

Als er niet uitdrukkelijk bij staat dat er ontbijt bij is, dan is er GEEN bij heb ik gemerkt bij expedia.. Een tip als je ontbijt er niet bij zit: ga ontbijten in DLH, het is maar een paar euro's duurder dan wat je in o.a. kyriad bijbetaald en VEEEEEEEL beter Geplaatste afbeelding!

Kan je dat op voorhand reserveren? en hoeveel kost dat? zou niet willen dat we idd kamer zonder ontbijt boeken en dan plots geen plaats hebben in DLH en zonder ontbijt zitten ;-)

Geplaatste afbeelding

#309 Itafroma

Itafroma

Cast Member

• Leden
  • 1045 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:13

Hoi

Groetjes

Jill

EDIT: foutje van mij, sorry! Je kan verder naar beneden scrollen. Bij de niet-restitueerbare kamers zit er geen ontbijt bij. Als je verder naar beneden klikt heb je kamers met ontbijt. ;)

Veranderd door Itafroma, 24 juni 2012 - 09:17

Geplaatste afbeelding

#310 jill1985

jill1985

Junior Member

• Leden
  • 39 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:15

Normaal gezien zit er ontbijt bij hoor... BB betekent bij mijn weten nl. 'bed & breakfast'. Geplaatste afbeelding
In ieder geval, ik weet niet wat voor kamer je precies geboekt hebt, maar als ik Kyriad zoek op expedia krijg ik dit van kamerinformatie:

Standard room 1 to 4 person - Promotion! BB
Inclusief: Free Parking, Free Wireless Internet, Breakfast Buffet

Standard room 1 to 4 person - Promotion! BB

Double Room - Promo BB

Twin Room - Promotion! BB

bij mij voor een kamer in aigustus staat breakfast buffet niet erbij bij "inclusief" enkel promotion BB bovenaan

Geplaatste afbeelding

#311 Itafroma

Itafroma

Cast Member

• Leden
  • 1045 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:21

bij mij voor een kamer in aigustus staat breakfast buffet niet erbij bij "inclusief" enkel promotion BB bovenaan

Ja sorry, ik was net mijn post aan het veranderen. In juli kan je enkel kamers boeken met ontbijt, in augustus kan je kiezen. Je heb niet-restitueerbare zonder ontbijt (vanaf 128,70 euro/nacht), maar als je verder naar beneden gaat heb je er die je gratis kan annuleren met ontbijt en gratis parking bij (vanaf 143 euro).

Wat het ontbijt in het DLH betreft: kan je niet reserveren, kostte de laatste keer dat ik er was 14€60, maar kan intussen een beetje opgeslagen zijn. Je kan misschien wel even moeten wachten, maar ik denk niet dat ze je ooit toegang zullen weigeren omdat het te druk is. ;)
Geplaatste afbeelding

#312 Kaatje&Co

Kaatje&Co

Cast Member

• Leden
  • 1277 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 09:22

Hoi

wij hadden graag via expedia een kamer geboekt. Nu staat er naast de titel "standard room blabla PROMOTION BB" maar bij inclusief staat er enkel "free wifi" en niet ontbijtbuffet. Maar wat betekent die BB dan? Dus als ik die kamer boek heb ik dan w鬠of g驮 ontbijt?? Ik had al gemailed maar toen kreeg ik een vage reactie dat zij geen boekingen doen per mail, terwijl ik gewoon een vraag gesteld had?

Groetjes

Jill

BB staat voor Breakfast Buffet, dus normaal gesproken is het inclusief ontbijt.
Als je rechtstreeks via de site van het hotel boekt, krijg je dezelfde tarieven als bij Expedia, maar daar staat heel duidelijk bij of het ontbijt inbegrepen is.
Mocht dat toch niet zo zijn, kun je er nog altijd ter plaatse voor bijbetalen. Al is het dan misschien interessanter om in Disneyland te ontbijten.
Dat kan o.a. in het DLH maar ook in een van de andere hotels.
Dit kun je niet op voorhand reserveren, maar er gaat altijd wel ergens een plaatsje zijn, hoor.

Veranderd door Kaatje&Co, 24 juni 2012 - 10:17

DLRP tot dusver:

meer dan 15 jaar geleden (ik weet zelfs al niet meer in welk jaar precies)... 1 dag Eurodisney

zomer 1997 - 2d/1n Hotel Cheyenne

voorjaar 2002 - 2d/1n Hotel Sequoia Lodge

mei 2009 - 2d/2n Hotel Newport Bay Club

april 2011 - 1 nachtje Kyriad + 3d/2n Hotel New York

28-29 juni 2012 - 2d/1n Hotel Santa Fe + allereerste DREAMPASS gehaald!!!

6-9 juni 2013 - 4d/3n Cheyenne

Andere Disney Resorts:

april 2013: Disneyland Anaheim

DLRP plannen:

voorlopig helaas geen 

dream.jpg            aandeelhouder.jpg

1370502096.png

#313 jill1985

jill1985

Junior Member

• Leden
  • 39 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 10:17

BB staat voor Breakfast Buffet, dus normaal gesproken is het inclusief ontbijt.
Als je rechtstreeks via de site van het hotel boekt, krijg je dezelfde tarieven als bij Expedia, maar daar staat duidelijk bij dat het ontbijt inbegrepen is.

Zou ik dan niet beter via de site van het hotel zelf boeken?

Geplaatste afbeelding

#314 Kaatje&Co

Kaatje&Co

Cast Member

• Leden
  • 1277 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 10:19

Zou ik dan niet beter via de site van het hotel zelf boeken?

Dat heb ik vorig jaar inderdaad gedaan. Als de prijs hetzelfde is, waarom niet? Het werkt op dezelfde manier als Expedia, met een credit card.

DLRP tot dusver:

meer dan 15 jaar geleden (ik weet zelfs al niet meer in welk jaar precies)... 1 dag Eurodisney

zomer 1997 - 2d/1n Hotel Cheyenne

voorjaar 2002 - 2d/1n Hotel Sequoia Lodge

mei 2009 - 2d/2n Hotel Newport Bay Club

april 2011 - 1 nachtje Kyriad + 3d/2n Hotel New York

28-29 juni 2012 - 2d/1n Hotel Santa Fe + allereerste DREAMPASS gehaald!!!

6-9 juni 2013 - 4d/3n Cheyenne

Andere Disney Resorts:

april 2013: Disneyland Anaheim

DLRP plannen:

voorlopig helaas geen 

dream.jpg            aandeelhouder.jpg

1370502096.png

#315 LadyTink

LadyTink

Member

• Leden
  • 127 berichten

Geplaatst op 24 juni 2012 - 13:14

Ik doe het altijd via booking.com :) Zie je duidelijk welke met ontbijt zijn en welke niet, soort kamers en de beste prijzen. Vind ik persoonlijk een erg makkelijke en degelijke site.
[size=2]All you need is faith, trust & pixie dust![/size]

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers