Dus nu is het ook mijn tijd om een tripreport te schrijven.
17 december
ik vertrok (samen met goede vriendin) om 6.46 op station schiphol met de Thalys om mijn rit van ongeveer 4 uur te maken naar ons zo geliefde park.
om 10.30 aankomst op gare du nord en toen met de metro naar Disney.
daar aangekomen meteen naar ons hotel Newport bay club,

na het inchecken, tassen afgeven en een plasje direct naar het park...
in een woord het was echt weer geweldig.

alles was onwijs mooi versiert en ik stond dan ook te popelen om naar binnen te gaan!
eerst ben ik naar frontierland gegaan om BTM en haunted house te doen.
verder nog een paar andere attracties gedaan en toen de lichtjes parade gezien.
moe maar voldaan na de eerste dag hebben we gegeten in het hotel bij de Jacht club...heerlijk!
18 december
vandaag naar de studio's...

meteen naar de crush coaster natuurlijk, maar die vond ik achteraf de drie kwartier wachten niet helemaal waard.
begrijp me niet verkeerd ik vond het best leuk maar zou er niet zo snel weer zo lang voor in de rij staan.
verder de parade gekeken, verschillende attracties gedaan en toen maar even met een chocomelk en een mickeybrioche warm worden want het was echt heel erg koud.
nu ook deze ag weer om was hebben we 's avonds in sequoya lodge gegeten bij beavers creek (de spareribs zijn een directe aanbeveling)
een toen maar weer lekker gaan slapen.
19 december
vandaag weer een dagje park!

veel foto's maken (bekijk voor meer mijn galerij)
en verder genieten van al het moois, o.a. vandaag naar het videopolis geweest en the lion king gezien...ook weer zo fantastisch.
wat me opviel was dat het vadaag duidelijk een drukkere dag was (veel klassenuitjes

vandaag ook wezen shoppen in alle geweldige winkeltjes en daarbij natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven.
maar dat weet je vantevoren

omdat ik vandaag een onwijze blaar had gelopen, zijn we vroeg naar het hotel gegaan en hebben roomservice op de kamer laten komen.
lekker luxe.
20 december
vandaag duidelijk de meeste foto's gemaakt.
de lucht was strak blauw van de kou.

vandaag ook naar mickey's wonderland geweest (leuke show) en daar gefilmd (filmpjes volgen later)
en de parade maar eens heel rustig gaan bekijken.

vanaf het perron van main street een prachtig overzicht en dus ook bijzondere foto's.
s'middags lekker gegeten in het new york hotel bij park side.
en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan.
met de metro naar gare du nord en toen met de thalys weer terug naar huis....
maar dan wel na een vertraging van zo'n 2 en een half uur door een geknapte bovenleiding (heb ik weer)
we waren dus pas om 1.30 thuis..
moe maar voldaan in mijn bedje,
dit was weer een fantastische vakantie en blijf er de volgende dagen ook nog wel even over dromen!!!
DISNEYGROETJES MISS POPPINS
P.S. kijk ook eens in mijn galerie voor nog meer foto's ook van mijn reisje vorig jaar!