De ongelooflijke smelly wc's. Afgelopen weekend dan.
Grootste misser vind ik toch echt Honey I Shrunk die audience.
Grootste tegenvaller, vorige maand ging ik met mijn zusje en haar vriend naar dlrp en bij de kasse heb ik tot 3 keer toe moeten roepen dat we een kaartje wilden voor 1 dag 1 park. Natuurlijk is dat niet een ramp, maargoed, nadat we de kaartjes kregen stond er op het kaartje 1 dag 2 parken, dus ik uitleggen dat we maar 1 dag 1 park wilde, waarop de reactie was, "het andere park is ook leuk, dus ga maar lekker naar alle twee" (dit zij hij eerst in het frans, zo verliep onze communicatie, toen hij uitlegde dat het andere park ook leuk was en dat we daar ook maar heen moeste vroeg ik in het engels wat hij nou bedoeld, en hij bedoelde dus ook echt, ga maar naar beide parken. enfin, hij wilde de kaartjes niet omwisselen omdat hij zei dat het niet kon. ik naar de services toe (daar helemaal rechts) het hele verhaal uitgelegd en zei vriendelijk tegen mij dat ik bij het loket waar ik de kaartjes had gehaald kon wachten en dat de manager het ging regelen. Dus wij terug naar het loket, de man achter de balie vertelde liet rustig blijken dat hij het raar vond dat we gingen wachten en dat de manager ons zal vertellen dat we niet konden ruilen. Dus tien minuten later komt de manager, vraagt wat het probleem is, wij uitleggen en de manager keek verbaasd, hij verifieert het bij de kassaman (die vertelde vrolijk dat wij tot drie keer zeiden 1 dag 2 parken, was hij van overtuigd. De kassaman werd aan de kant gezet, we kregen ons geld terug, en een nieuw kaartje, en die kassajongen werd nog eens heel duidelijk gemaakt toen wij wegliepen dat hij gewoon ons kaartje moest omruilen en vriendelijk moest zijn. Kortom kassajongen ging zijn dag verder met een zuur gezicht.
Hilirisch moment: afgelopen weekend, ga ik met een vriend naar disney, hebben een kaartje gekocht, stoppen ons kaartje in het toegangspoortje, die jongen die er staat kijkt is naar mij, en naar mijn jaarpas, en ja hoor, een moment van herkenning. HILARISCH. Als blikken konden doden... kennelijk heeft hij op zijn falie gehad.

en terecht, zo ging ik ook om met collega's bij de Mc, en ik als manager. Als ze niet vriendelijk zijn en problemen gaan maken, krijgen ze mooi op hun falie.
--------------------------------------------------
Enjoy all the Disney time you get!!
"Het realisme is iets wat er altijd is,
maar geef je over aan het onrealisme, zodra daar tijd voor is."