Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto
* * * - - 5 stemmen

Grootste Tegenvaller In Disneyland Park ?

• Please log in to reply
Er zijn 1054 reacties in dit onderwerp

#496 Arielle

Arielle

Member

• Leden
  • 65 berichten

Geplaatst op 18 april 2012 - 09:54

ja is lang wachten maar heb echt nooit heel lang moeten wachten wel in 2011even
het ook is voor de veiligheid

Ik heb de indruk dat de veiligheid niet echt gewaarborgd wordt door die manier van controleren.
Bovendien zou met wat extra personeel en rumte de boel al veel vlotter doorlopen.

Als ik dan hier lees dat je zonder tas wel zo naar binnen mag, dan denk ik, waarom is dat niet aangegeven dan?
Dan had mijn man met kinderen vast door kunnen lopen, ik was de enige met een tas.

Overigens mopper ik dan nu wel een beetje op de beveiliging, maar we zagen ook een vechtpartij en net toen we nog 2 seconden
zaten te bedenken ´bemoeien we ons ermee´ zat er al een CM tussen. Super actie dus.
1998 mei Disneyland Anaheim dagbezoek
1999 mei Disneyworld Orlando dagbezoek
2007 mei & juli Residhome appart hotel Val d'Europe met dreampass
2007 oktober en 2008 februari & mei Citea met dreampass

2012 februari Davey Crockett ranch & ontbijten in Disneyland Hotel, héérlijk!

#497 Siegfried88

Siegfried88

Senior Member

• Leden
  • 260 berichten

Geplaatst op 18 april 2012 - 12:54

Conclusie van dit topic: laat de organisatoren eens naar WDW gaan, laat ze notities maken van hoe alles daar geregeld wordt en 90% van de problemen uit dit topic zijn van de baan!
  • Katrien Duck en MegaMientje vinden dit leuk

Zomer 1993: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Augustus 1994: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Augustus 1995: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Augustus 1996: 6 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
14 t.e.m. 16 augustus 2003: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
2 t.e.m. 5 februari 2009: 4 dagen Disneyland Parijs (Sequoia Lodge)
14 t.e.m. 17 september 2009: 4 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
6 t.e.m. 21 september 2010: 14 dagen Walt Disney World (Animal Kingdom Lodge)
12 - 14 december 2011: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Next: WDW 2014???

#498 xSaarish

xSaarish

Newbie

• Leden
  • 10 berichten

Geplaatst op 22 april 2012 - 14:53

De CM'ers zijn er inderdaad vrijwel altijd snel bij, áls er al iets gebeurd! We stonden laatst ook naar het kasteel te kijken en we hadden het er net over dat je eigenlijk wel makkelijk naar het kasteel toe kan lopen en op de torentjes kan gaan enz. Even later loopt er een man het gras op en loopt inderdaad naar het kasteel toe! Hij kreeg alleen niet lang de kans om dit te doen, omdat er al snel een CM op af kwam om hem erop aan te spreken.
Het was wel leuk om dat te zien, net als we het erover hebben!Geplaatste afbeelding

#499 Katrien Duck

Katrien Duck

Senior Member

• Leden
  • 233 berichten

Geplaatst op 22 april 2012 - 19:36

Bij hotel New York was er rechts van de hoofdingang een bagagecheck en voor de draaideur helemaal niets. Ik heb dat daar nog niet eerder gezien, wel bij de ingangen van de parken. Persoonlijk vind ik het onprettig, nutteloos en vervelend. Het lijkt nergens op al die rijen. Ik heb niets tegen controle, maar een vals gevoel van veiligheid vind ik onjuist. Het kan anders en beter. Klantvriendelijkheid dient voorop te staan. Mijn man werd eens tegengehouden vanwege een klein zakmesje, dat heeft hij altijd bij zich op vakantie. We mochten disneyvillage niet in, we zijn toen via hotel New York naar binnen gelopen, ik bedoel maar. Mensen die kwaad willen hou je met geen mogelijkheid tegen. Wat denken jullie?
Geplaatste afbeelding
Magische groeten van Katrien Duck!

http://home.kpn.nl/verh1344/

Geplaatste afbeelding

Fun is a serious business!!

#500 Katrien Duck

Katrien Duck

Senior Member

• Leden
  • 233 berichten

Geplaatst op 22 april 2012 - 19:43

De overvolle shutllebussen in het hoogseizoen en zeker die voor de partnerhotels. En het gaat echt hard in die bus! Je moet je goed vasthouden. Wij boeken liever een disneyhotel, dat vervoer is een stuk beter geregeld. Die gele bussen rijden meer. De bus 54 naar de partnerhotels 2 keer in een uur al zeggen ze om de 20 minuten en dan gaat die paarse bus alle 4 de hotels af, het is geen bus per hotel! Overvol en vermoeide mensen en kinderen, dat kan allemaal veel beter. Jammer als het vervoer niet voldoende is. Maar goed, ieder zijn mening, wat denken jullie?
Geplaatste afbeelding
Magische groeten van Katrien Duck!

http://home.kpn.nl/verh1344/

Geplaatste afbeelding

Fun is a serious business!!

#501 calimero

calimero

Cast Member

• Leden
  • 2254 berichten

Geplaatst op 22 april 2012 - 22:36

bij kyriad komen ze echt wel veel vaker in het uur. Om de 10 tot 15 min. Valt me wel vaak op dat ze dream hotels niet altijd aan doen. Die twee hotels worden voor mijn gevoel af en toe overgeslagen. En dan niet alleen als de bus bij Kyriad overvol zit want in jan was dat het geval en gingen we wel alle andere hotels af terwijl er niemand meer bij kwam was verveld voor de wachtende valse hoop...

thvorladen.gifnemo.gif

TURTLES RULES !!!!

lq2xm3xn515hz69w.png

6va82qso0szgkkvm.png

okt 2010 WDW  

okt 2010 Western Cruise DCL Magic

Feb 2012 DL en DCA

feb 2013 Mexican riviera Cruise DCL Wonder

DLRP ontelbaar veel

okt/nov 2013 Disney Hong Kong

#502 Kinesia

Kinesia

Cast Member

• Leden
  • 1976 berichten

Geplaatst op 22 april 2012 - 22:45

ook bij het dreamcastle en magic circus komen ze vaker dan de 2 keer per uur die hier boven beschreven word en ja hoor zeuren over propvolle bussen alsof die van santa fee en cheyenne niet uit puilen met oververmoeide mensen en kinderen...... soms rijden er ook aparte bussen voor alleen het magic circus en dreamcastle weg dit is vaker op de spitsuren.

Ik heb bij beide hotels nog nooit langer dan 10 minuten moeten wachten voor de volgende er al aan kwam

dream.jpg

aandeelhouder.jpg

njlwas9fnhhm1mts.png

votycjj8vrymeboj.png

hk3s8s1yo6q787oo.png

tkcghg54ouecnpfl.png

#503 charlotteke

charlotteke

Senior Member

• Leden
  • 385 berichten

Geplaatst op 23 april 2012 - 07:31

ik vind dat je vanuit santa fé of cheyenne prima te voet kan gaan (als je mobiel genoeg bent weliswaar ;) ) wij hebben dat vorig jaar gedaan, wel op 15 min max sta je aan de ingang, en ik vind het wel gezellig om daar te lopen!
13 mei-15 mei: disneyland parijs met zoontje, schoonzus en neefje!
01/12/12-02/12/12 kerstsfeer snuiven met familie

#504 Angel007

Angel007

...dreams come true if you really want them to...

• Leden
  • 1255 berichten

Geplaatst op 23 april 2012 - 18:46

ik moet toch weer zeggen de toiletten in studio 1 van de studios, die achteraan
oke, veel ligt idd aan de mensen zelf, maar dat de deuren niet sluiten omdat de muurtjes ertussen niet meer overeen komen,
dat konden ze toch oplossen. voor de rest was de hygiene veel beter dan de vorige keren, overal werd er meer gepoetst en bijgevuld in de toiletten.

en dan het gedrum als je naar de parade staat te kijken, ga je daar al een uur opvoorhand staan om een goed plekje te hebben, en dan proberen ze
de laatste 10 minuten nog voor je te komen staan, of moet je 100x aan de kant voor mensen die de straat nog over moeten en niet over gaan daar
waar ze eigenlijk moeten, maar ook dit ligt aan de mensen. Al konden de cm's soms toch iets meer optreden.

in WDW zie je die taferelen dus echt niet he, of toch heel zelden... raar maar waar ...
  • Japperboy vindt dit leuk

groetjes,

Kim

________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________

Certain as the sun, Rising in the east
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Beauty and the Beast

Geplaatste afbeelding

#505 IngeBambi

IngeBambi

Senior Member

• Leden
  • 210 berichten

Geplaatst op 24 april 2012 - 13:05

toiletten

ingeeeee2.jpg

1997 ~ Disneyland Parijs

1999 ~ Disneyland Parijs

2005/oktober ~ Disneyland Parijs / hotel New York

2010/februari ~ Disney world Orlando daytrip

2011/juni ~ Disneyland Parijs 2 dagen / Kyriad hotel

2012/april ~ Disneyland Parijs 2 dagen / Kyriad hotel

2013/april ~ Disneyland Parijs 2 dagen / hotel Campanile Torcy

#506 kimberrr

kimberrr

Senior Member

• Leden
  • 272 berichten

Geplaatst op 24 april 2012 - 16:40

haha kort maar krachtig!

#507 DJdeWit

DJdeWit

Newbie

• Leden
  • 12 berichten

Geplaatst op 24 april 2012 - 18:48

De laatste keer dat ik geweest ben was in 2002 , maar er staat mij nog bij dat we een kamer geboekt hadden in Sequoia Lodge.
Echter toen we de kamer opende kwam de stank ons al tegemoet....blijkbaar een probleem met de riolering, en men probeerde
de lucht met een grote ventilator eruit te blazen.
Echter toen wij om een andere kamer vroegen kregen wij die ook direct en werd er verder totaal niet moeilijk over gedaan.

Later tijdens datzelfde bezoek in 2002, kregen we trek in pizza, dus besloten we Buzz Lightyear's Pizza Planet eens te proberen...
Had ik dat maar niet gedaan...volgens mij zat er kwa smaak amper verschil tussen de pizza en de doos waarin hij kwam ,
en bovendien ben ik zeker een uur of 3 zeer beroerd geweest voordat ik weer een beetje begon op te knappen.
Dus dat was de eerste en de laatste keer pizza in het park voor mij...

#508 Madame Leota

Madame Leota

Senior Member

• Leden
  • 189 berichten

Geplaatst op 24 april 2012 - 18:58

Ik vind de pizza's die je bij Bella Notte krijgt niet lekker.... te vet en inderdaad smakeloos!

1996 3 dagen DLRP
1998 3 dagen DLRP
2002 4 dagen DLRP
2004 2x 2 dagen DLRP

2009 3 dagen DLRP

2010 4 dagen DLRP

Geplaatste afbeelding

#509 DJdeWit

DJdeWit

Newbie

• Leden
  • 12 berichten

Geplaatst op 24 april 2012 - 19:03

De pizza die we bij Buzz Lightyear's Pizza Planet kregen was niet echt vet.
Wel bijna geheel koud, en hij smaakte letterlijk naar karton Geplaatste afbeelding
Met Bella Notte heb ik geen ervaring, maar zo te horen is dat dus niet veel beter...

#510 Siegfried88

Siegfried88

Senior Member

• Leden
  • 260 berichten

Geplaatst op 24 april 2012 - 23:17

Het eten is een eeuwig probleem, of tenminste toch zeker sinds de jaren 2000 (over de menu's van voordien heb ik geen klachten - ze waren dan ook uitgebreider). Ik opteer daarom telkens voor iets duurder in Disney Village (Anette's, Raiforest, Planet Hollywood, King ludwig's etc.) of relatief goedkoop in het park: Hatti's Pizza Outpost (of hoe je dat ook schrijft) waar alles wel redelijk is en de Cookout. De duurdere in het park zullen ook wel goed zijn, maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Zomer 1993: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Augustus 1994: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Augustus 1995: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Augustus 1996: 6 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
14 t.e.m. 16 augustus 2003: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
2 t.e.m. 5 februari 2009: 4 dagen Disneyland Parijs (Sequoia Lodge)
14 t.e.m. 17 september 2009: 4 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
6 t.e.m. 21 september 2010: 14 dagen Walt Disney World (Animal Kingdom Lodge)
12 - 14 december 2011: 3 dagen Disneyland Parijs (Hotel Cheyenne)
Next: WDW 2014???

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers