Geplaatst op 13 mei 2012 - 19:58
Mijn grootste tegenvaller was de volgende:
Er stond een reisje Disney op de planning met het hele gezin, toen bleek dat ik de ziekte van Pfeiffer had was ik absoluut overtuigd dat me dat niet ging tegenhouden om af te reizen naar de magie. Dat viel toch wel flink tegen, was zo enorm moe en heb ook echt wel een moment gehad dat ik er helemaal door zat. Daarbij dan nog dat je dan de rest niet wilt ophouden en er dus maar gewoon mee achteraan blijft hobbelen.
Maar daar kon noch Disney, noch mijn gezelschap iets aan doen, was door mijn eigen koppigheid. :-)
Nog wel een beetje een tegenvaller vind ik steeds het gedoe bij security, entree, restaurants en ontbijt sinds ik met Fellow (mijn hulphond) naar Disneyland ga.
Vooral de eerste keer was dat wel ff jammer, de tweede en de derde keer waren we daar al meer op voorbereid. Als je weet wat je te wachten staat loop je al met een heel ander gevoel op die security af enz.
Inderdaad, de toiletten zijn vaak heel smerig.
En dat ik soms 10 minuten moet wachten voor het invalidetoilet, om dan te zien dat daar een vrouw met 4 kinderen uit komt ofzo.

1998: Santa Fé (3 dagen januari) - 1999: Sequoia Lodge (3 dagen januari) - 2000: Cheyenne (4 dagen juli) - 2001: Cheyenne (3 dagen januari) - 2003: Cheyenne (4 dagen juli) - 2004: Cheyenne (3 dagen januari) - 2005: Cheyenne (3 dagen januari), 1 dagje juni - 2006: Cheyenne (3 dagen januari, 4 dagen juli) - 2007: Cheyenne (3 dagen oud&nieuw), 1 dagje februari, Cheyenne (2 dagen mei, 3 dagen juni, 3 dagen augustus), Davy Crockett (4 dagen oktober, 3 dagen december) - 2008: Cheyenne (3 dagen mei) - 2009: Santa Fé (2 dagen september) - 2010: Cheyenne (8 dagen juli) - 2011: Cheyenne (3 dagen mei, 3 dagen juli) - 2012: Cheyenne (3 dagen juli, 3 dagen oktober, 5 dagen december) - 2013: Cheyenne (3 dagen maart)
Next:
Juni 2013 - 5 dagen Sequoia Lodge
Augustus 2013 - 2 dagen
Oktober 2013 - 3 dagen Kyriad
Van 9 juni t/m 13 juni 2013 zijn wij in Disneyland Parijs .
Als we mensen blij kunnen maken met 10% korting op de aanschaf van een jaarpas, dan hoor ik dat graag.
We kunnen tot 6 mensen korting geven en wij zouden heel gelukkig zijn met de stempeltjes!