Disneyland Resort Parijs Fans: Publiciteit Van New Generation Festival Gaat Van Start - Disneyland Resort Parijs Fans

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kan geen topic starten
  • Je kan niet antwoorden

Publiciteit Van New Generation Festival Gaat Van Start Foto's van opnames spot en reclame borden Score Topic: -----

#1 Gebruiker is offline   filipv 

• Webmaster
  • Bekijk blog
  • Bekijk Album
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 23-augustus 03

Gepost 28 februari 2010 - 10:15

Vanaf nu begint dlp vollop met de promotie van het New Generation Festival die op 2 april 2010 officieel van start gaat, hieronder enkele afbeeldingen van reclame borden die in deze promotie campagne zullen gebruikt worden

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Hieronder enkele foto's van het filmen in de parken voor reclame spot die binnenkort op de tv zal getoond worden

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

#2 Gebruiker is online   Tuvok 

• Cast Member
  • Bekijk blog
  • Groep: Leden
  • Lid geworden: 29-april 09

Gepost 28 februari 2010 - 11:10

Bekijk Postfilipv, op 28 februari 2010 - 10:15 , zei:

Hieronder enkele foto's van het filmen in de parken voor reclame spot die binnenkort op de tv zal getoond worden

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Zijn deze foto's gereleased door Parijs? Bovenstaande foto's komen namelijk uit Disney's California Adventure. Ze filmen hier de Pixar Play Parade in Hollywood Pictures Backlot.
Is dit een hint dat die parade toch naar ons gaat komen?
Geposte afbeeldingGeposte afbeelding

Disneyland Parijs - September 1997 - 1 dag (dagtrip), Oktober 1999 - 3 dagen - Santa Fe
Disneyland Parijs - Oktober 2004 - 3 dagen - Disney's Newport Bay Club, Juni 2009 (1 dag; Fantasy Passport), Augustus 2009 (2 dagen - Disney's Hotel Santa Fe)
Disneyland Parijs - November 2009 (4 dagen - Disney's Sequoia Lodge), Mei 2010 (3 dagen - Disney's Newport Bay Club; Dream Passport)

Volgende trip: 11 t/m 14 Augustus 2010 (4 dagen - Disneyland Hotel - Summer Magic)

Bezoek ook eens mijn DLRP Fan Blog voor het laatste nieuws uit ons resort en overig Disney gerelateerd nieuws: Klik hier!
0

#3 Gebruiker is offline   luckylips 

• Cast Member
  • Lid geworden: 29-augustus 09

Gepost 28 februari 2010 - 11:19

Bekijk PostTuvok, op 28 februari 2010 - 11:10 , zei:

Zijn deze foto's gereleased door Parijs? Bovenstaande foto's komen namelijk uit Disney's California Adventure. Ze filmen hier de Pixar Play Parade in Hollywood Pictures Backlot.
Is dit een hint dat die parade toch naar ons gaat komen?

Ik zag wel dat die foto's idd niet in DLP gemaakt waren, maar jij weet dan meteen weer te vertellen waar het wel is haha. Zou overigens wel gaaf zijn als er een nieuwe parade komt :ohyeah: .

Filip, bedankt weer voor de foto's, ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe het allemaal in zn werk gaat, een kijkje "achter de schermen" om het zo maar te noemen :ohyeah:

Deze post is bewerkt door luckylips: 28 februari 2010 - 11:20

Wij zijn van 18 juni t/m 2 juli in Disneyland!
Geposte afbeelding Geposte afbeelding Geposte afbeelding

Juli 2000 * 2 nachten New Port Bay met Frans
11-12-13-14 september 2009 * Camping Le Chene Gris met Frans, Iris en Stijn ***aanschaf Fantasypassen***
24-25 oktober 2009 * Home Business met Frans en Iris
22-23-24-25-26 december 2009 * 22e Home Business, 23-26 Citea Marne La Vallee met Frans, Iris, Stijn, mijn ouders en 2 broertjes
1-4 februari 2010 * ons 5-jarig huwelijk, New Port Bay
30 april t/m 3 mei 2010 * Frans zijn verjaardag :)
18 juni - 2 juli 2010 * camping Soleil de Crecy
28-30 augustus 2010 * Summer Magic & Fantasypass verlengen (upgrade naar Dream?)
26-28 november 2010 * weer gezellig met de hele familie, mijn ouders en 2 broers gaan weer mee!
0

#4 Gebruiker is offline   puppie 

• Senior Member
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 17-september 04

Gepost 28 februari 2010 - 11:30

Zullen we Lars (Tuvok) maar promoveren tot professor in de Disneylandkunde ?

De foto's zien er wel gaaf uit.

Deze post is bewerkt door puppie: 28 februari 2010 - 11:31

Vanaf 1992 12 x DLRP bezocht.

0

#5 Gebruiker is online   Tuvok 

• Cast Member
  • Bekijk blog

Gepost 28 februari 2010 - 15:09

Bekijk Postfilipv, op 28 februari 2010 - 10:15 , zei:

Geposte afbeelding

De mensen in dit karretje zitten zo te zien vast met beugels. Is dit het karretje dat gebruikt gaat worden voor de RC Racer attractie? Zou wel vreemd zijn, aangezien er in de technische specificaties melding wordt gemaakt van 20 mensen in het karretje van RC Racer. Ziet er in ieder geval erg goed uit!

Bekijk Postluckylips, op 28 februari 2010 - 11:19 , zei:

Ik zag wel dat die foto's idd niet in DLP gemaakt waren, maar jij weet dan meteen weer te vertellen waar het wel is haha. Zou overigens wel gaaf zijn als er een nieuwe parade komt Geposte afbeelding .

Filip, bedankt weer voor de foto's, ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe het allemaal in zn werk gaat, een kijkje "achter de schermen" om het zo maar te noemen Geposte afbeelding

Ik heb de Pixar Play Parade op Youtube bekeken en ik moet mijn mening enigzins bijstellen. Het is een leuke en kleurrijke parade met opzwepende muziek. Ik blijf erbij dat ik liever een andere (niet-Pixar en niet-Party) parade zie komen. Mocht deze parade naar Parijs komen, dan heb ik één voorwaarde: Disney's Stars 'n' Cars moet ook blijven. Dus twee parades (net als het Disneyland Park) en niet enkel de Play Parade als vervanger. We can only hope!

Bekijk Postpuppie, op 28 februari 2010 - 11:30 , zei:

Zullen we Lars (Tuvok) maar promoveren tot professor in de Disneylandkunde ?

De foto's zien er wel gaaf uit.

Haha wat een eer! Dat is iets waar ik graag voor studeer en op promoveer natuurlijk. Geposte afbeelding

Disneyland Parijs - September 1997 - 1 dag (dagtrip), Oktober 1999 - 3 dagen - Santa Fe
Disneyland Parijs - Oktober 2004 - 3 dagen - Disney's Newport Bay Club, Juni 2009 (1 dag; Fantasy Passport), Augustus 2009 (2 dagen - Disney's Hotel Santa Fe)
Disneyland Parijs - November 2009 (4 dagen - Disney's Sequoia Lodge), Mei 2010 (3 dagen - Disney's Newport Bay Club; Dream Passport)

Volgende trip: 11 t/m 14 Augustus 2010 (4 dagen - Disneyland Hotel - Summer Magic)

Bezoek ook eens mijn DLRP Fan Blog voor het laatste nieuws uit ons resort en overig Disney gerelateerd nieuws: Klik hier!
0

#6 Gebruiker is offline   filipv 

• Webmaster
  • Bekijk blog
  • Bekijk Album
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 23-augustus 03

Gepost 28 februari 2010 - 18:08

Deze foto's komen van de persdienst vandlp, ze hebben er nu blijkbaar wel bijgezet welke van dlc zijn :)

#7 Gebruiker is offline   Tinnie in Wonderland 

• Cast Member
  • Lid geworden: 21-april 05

Gepost 01 maart 2010 - 09:26

Leukleukleuk!!! Ik kijk er al naar uit!! Een nieuw thema is altijd leuk!
Bezoek DLRP:
27-28-29 april 2003 Sante Fé
2-3-4 mei 2004 Santa Fé
29 mei 2005
6-7 mei 2007 Cheyenne ; 30 sept -1 okt 2007 Cheyenne
13 jan '08 ; 27-28 april '08 B&B Marne-la-Vallée ; 8-9-10 aug '08 B&B
7 feb 2009 ; 8-9-10 aug 2009 B&B
8-9-10 aug 2010 Sequoia Lodge
Geposte afbeelding
0

#8 Gebruiker is offline   Wess.. 

• Senior Member
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 13-augustus 08

Gepost 01 maart 2010 - 11:04

Met meer parades ben ik altijd tevreden, een beetje meer entertainment mag wel, omdat er nauwelijks shows zijn in DLP..

Deze post is bewerkt door Wess..: 01 maart 2010 - 11:18

Geposte afbeelding
0

#9 Gebruiker is offline   Raister82 

• Senior Member
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 08-april 08

Gepost 01 maart 2010 - 11:21

ziet er goed uit allemaal hoor! ga nu toch maar eens een trip plannen voor een periode eind april begin mei!

Klopt die staat ook in de pizzaplanet, maar lijkt me sterk dat ze die auto gebruiken en wat aanpassen, zoals tuvok ookal zei er zitten in de bovenstaande foto al beugels in.

Even terug(offtopic) op de pizzaplanet, gaan ze deze ook aanpakken, nu ze zo gefocust zijn op pixar/toystory? ( dat mag nml wel eens haha)
Geposte afbeeldingGeposte afbeeldingGeposte afbeelding oktober 2007 halloween - Citea Marne la Valleefebruari 2008 voorjaarsvakantie - Citea Marne la Valleemei 2008 meivakantie - Kyriad St Thibault de Vignesoktober 2008 halloween - Adagio City Aparthotel Val d'Europe31 oktober 2008 halloweenparty - hotel Santa Fefebruari 2009 voorjaarsvakantie - Adagio City Aparthotel Val d'EuropeSeptember 2009 zomervakantie - Pop Century OrlandoMei 2010 meivakantie - hotel Sequoia LodgeGeposte afbeelding
0

#10 Gebruiker is offline   šošmickeymousješoš 

• Cast Member
  • Lid geworden: 02-april 07

Gepost 01 maart 2010 - 12:08

Ziet er allemaal super uit!! Ben benieuwd of het bovenstaande auto wordt voor de RC Racer, ziet er in ieder geval wel erg leuk uit.
Zou fijn zijn als we in de Studio's die Pixar Play Parade krijgen (al zie ik persoonlijk wat minder Toy Story) maar is wel weer entertainment erbij in de Studios.
Denk dat ÁLS deze parade zou komen met het NGF de Disney Stars 'n' Cars Parade blijft, anders zouden ze geen nieuwe toevoeging van Ratatouille maken, toch?
Vind in ieder geval de foto's er goed uit zien, bedankt voor het plaatsen FilipGeposte afbeelding
Op de eerste 3 afbeeldingen hebben ze Resort nu geschrapt uit de naam valt me net op

Deze post is bewerkt door šošmickeymousješoš: 01 maart 2010 - 12:09

Geposte afbeelding
Oktober 1997: 3 dagen Disney's Newport BayEen daagse tripjes t/m 2008
16 oktober 2008: 1 dagje met de bus
9 t/m 11 november 2008: Kerst in Disney in hotel Santa Fé
23 t/m 25 februari 2009: Hotel Santa Fe
20 t/m 23 maart 2009: Hotel Cheyenne (met stichting Peter Pan)
30 mei 2009: 1 dagje met de bus
25 juni 2009: 1 dagje
26 t/m 28 oktober 2009: Halloween en Mickey's not so scary party in hotel Santa Fé
26 t/m 29 november 2009: Kerst in Disney in hotel Santa Fé10 t/m 12 mei 2010: Disney's Newport Bay ClubVolgende trip: 11 t/m 14 Augustus 2010 (4 dagen - Disneyland Hotel Disney's Summer Magic!)
0

#11 Gebruiker is online   Tuvok 

• Cast Member
  • Bekijk blog

Gepost 01 maart 2010 - 12:25

Bekijk PostRaister82, op 01 maart 2010 - 11:21 , zei:

ziet er goed uit allemaal hoor! ga nu toch maar eens een trip plannen voor een periode eind april begin mei!

Klopt die staat ook in de pizzaplanet, maar lijkt me sterk dat ze die auto gebruiken en wat aanpassen, zoals tuvok ookal zei er zitten in de bovenstaande foto al beugels in.

Even terug(offtopic) op de pizzaplanet, gaan ze deze ook aanpakken, nu ze zo gefocust zijn op pixar/toystory? ( dat mag nml wel eens haha)

Bedoel je Buzz Lightyear's Pizza Planet in Discoveryland? Die krijgt inderdaad een opknapbeurt en wordt vanaf deze zomer een all-you-can-eat buffet service restaurant (is nu een counter service restaurant). Nog geen concrete informatie bekend over wat er dan precies aan het design gaat veranderen, al zal het Toy Story thema wel blijven. De opening is in juli. Van 1 april t/m 30 juni zal het restaurant gesloten zijn voor de verbouwing.

Bekijk Postšošmickeymousješoš, op 01 maart 2010 - 12:08 , zei:

Ziet er allemaal super uit!! Ben benieuwd of het bovenstaande auto wordt voor de RC Racer, ziet er in ieder geval wel erg leuk uit.
Zou fijn zijn als we in de Studio's die Pixar Play Parade krijgen (al zie ik persoonlijk wat minder Toy Story) maar is wel weer entertainment erbij in de Studios.
Denk dat ÁLS deze parade zou komen met het NGF de Disney Stars 'n' Cars Parade blijft, anders zouden ze geen nieuwe toevoeging van Ratatouille maken, toch?
Vind in ieder geval de foto's er goed uit zien, bedankt voor het plaatsen FilipGeposte afbeelding
Op de eerste 3 afbeeldingen hebben ze Resort nu geschrapt uit de naam valt me net op

Mocht de Pixar Play Parade naar Parijs komen, dan is dat zeker niet dit jaar. Een nieuwe parade is namelijk altijd reden om op marketing gebied flink uit te pakken en aangezien er niks van bekend is gemaakt, kunnen we er vanuit gaan dat die parade er op z'n vroegst pas in 2011 zal komen.
Het woord 'resort' is al sinds eind vorig jaar geschrapt uit alle logo's en promo's. De Mickey's Magical Party merchandise bevat nog wel de 'Disneyland RESORT Paris' naam, maar dit zal vanaf april gaan veranderen. Persoonlijk snap ik deze zoveelste naamswijziging niet, want het blijft een resort natuurlijk, maar het 'bekt' wat lekkerder. Geposte afbeelding

0

#12 Gebruiker is offline   šošmickeymousješoš 

• Cast Member
  • Lid geworden: 02-april 07

Gepost 01 maart 2010 - 12:42

Bekijk PostTuvok, op 01 maart 2010 - 12:25 , zei:

Mocht de Pixar Play Parade naar Parijs komen, dan is dat zeker niet dit jaar. Een nieuwe parade is namelijk altijd reden om op marketing gebied flink uit te pakken en aangezien er niks van bekend is gemaakt, kunnen we er vanuit gaan dat die parade er op z'n vroegst pas in 2011 zal komen.
Het woord 'resort' is al sinds eind vorig jaar geschrapt uit alle logo's en promo's. De Mickey's Magical Party merchandise bevat nog wel de 'Disneyland RESORT Paris' naam, maar dit zal vanaf april gaan veranderen. Persoonlijk snap ik deze zoveelste naamswijziging niet, want het blijft een resort natuurlijk, maar het 'bekt' wat lekkerder. Geposte afbeelding

Klopt wat je zegt (niet eerder bij nagedachtGeposte afbeelding ), mocht de Pixar Play Parade naar Parijs komen dan zal het voor het 20 jarig bestaan van het resort zijn.
Dat het nu Disneyland Paris is dat wist ik, maar nooit eerder opgevallen in de logo's of promo's en dit keer wel, achja ik blijf het DLRP noemenGeposte afbeelding

Denk wat puppie zegt om jou (Lars) te promoveren tot professor van de Disneylandkunde een heel goed idee isGeposte afbeelding

Deze post is bewerkt door šošmickeymousješoš: 01 maart 2010 - 12:44

Geposte afbeelding
Oktober 1997: 3 dagen Disney's Newport BayEen daagse tripjes t/m 2008
16 oktober 2008: 1 dagje met de bus
9 t/m 11 november 2008: Kerst in Disney in hotel Santa Fé
23 t/m 25 februari 2009: Hotel Santa Fe
20 t/m 23 maart 2009: Hotel Cheyenne (met stichting Peter Pan)
30 mei 2009: 1 dagje met de bus
25 juni 2009: 1 dagje
26 t/m 28 oktober 2009: Halloween en Mickey's not so scary party in hotel Santa Fé
26 t/m 29 november 2009: Kerst in Disney in hotel Santa Fé10 t/m 12 mei 2010: Disney's Newport Bay ClubVolgende trip: 11 t/m 14 Augustus 2010 (4 dagen - Disneyland Hotel Disney's Summer Magic!)
0

#13 Gebruiker is offline   marc 

• Cast Member
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 31-januari 05

Gepost 01 maart 2010 - 13:35

Echt heel mooie afbeeldingen .
Hoop natuurlijk ook dat het Festival even veel succes zal kennen als MMP.
0

#14 Gebruiker is offline   Gert 

• Cast Member
  • Bekijk blog
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 29-december 08

Gepost 01 maart 2010 - 15:43

Vanaf vandaag is deze reclame al te zien in Frankrijk en UK.
Voor Belgie, Nederland, Spanje, Duitsland en Italië is deze vanaf volgende week maandag 8 maart 2010 voor het eerst te zien op televisie. Hij zal in elk land op meerdere kanalen spelen buiten Italië.

De Pixar Play Parade is al voor Stars en Cars bevestigd (zie mijn website >> Toekomst DLRP). Tijdens Stars en Cars werd er in een interview van 2008 vertelt dat deze in 2009 bij ons in de studio's zou verschijnen. De Pixar Play Parade zou ondertussen daar ipv Stars en Cars komen, en in dat zelfde interview werd vertelt dat dan later de Pixar Play Parade net als Stars en Cars zou volgen naar de Walt Disney Studio's bij ons.

Nu zijn ze van plan om het New Generation Festival thema waarschijnlijk door te laten lopen in 2011, tot aan hun 20ste verjaardag in 2012. Nu kan het best zijn dat de Pixar Play Parade volgend jaar bij het 2e seizoen van New Generation naar de Walt Disney Studio's komt, en dit al een stille hint is wat je al in diverse promotie afbeeldingen hebt kunnen weervinden. Wat ook nog altijd kan en hier ook al gezegd is, is dat deze tijdens het 20 jarig bestaan komt. Dat ze met een nieuwe parade willen uitpakken.

Ik zal de Pixar Play Parade opvolgen, moest deze nu aankomend seizoen stoppen, weten we al wat we in 2011 of 2012 dan kunnen ontvangen.
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
0

#15 Gebruiker is online   Tuvok 

• Cast Member
  • Bekijk blog

Gepost 01 maart 2010 - 15:59

Bekijk PostGert, op 01 maart 2010 - 15:43 , zei:

Vanaf vandaag is deze reclame al te zien in Frankrijk en UK.
Voor Belgie, Nederland, Spanje, Duitsland en Italië is deze vanaf volgende week maandag 8 maart 2010 voor het eerst te zien op televisie. Hij zal in elk land op meerdere kanalen spelen buiten Italië.

De Pixar Play Parade is al voor Stars en Cars bevestigd (zie mijn website >> Toekomst DLRP). Tijdens Stars en Cars werd er in een interview van 2008 vertelt dat deze in 2009 bij ons in de studio's zou verschijnen. De Pixar Play Parade zou ondertussen daar ipv Stars en Cars komen, en in dat zelfde interview werd vertelt dat dan later de Pixar Play Parade net als Stars en Cars zou volgen naar de Walt Disney Studio's bij ons.

Nu zijn ze van plan om het New Generation Festival thema waarschijnlijk door te laten lopen in 2011, tot aan hun 20ste verjaardag in 2012. Nu kan het best zijn dat de Pixar Play Parade volgend jaar bij het 2e seizoen van New Generation naar de Walt Disney Studio's komt, en dit al een stille hint is wat je al in diverse promotie afbeeldingen hebt kunnen weervinden. Wat ook nog altijd kan en hier ook al gezegd is, is dat deze tijdens het 20 jarig bestaan komt. Dat ze met een nieuwe parade willen uitpakken.

Ik zal de Pixar Play Parade opvolgen, moest deze nu aankomend seizoen stoppen, weten we al wat we in 2011 of 2012 dan kunnen ontvangen.

Daar heb je een punt, Gert. Betwijfel echter of Stars 'n' Cars vervangen gaat worden door de Pixar Play Parade. We hebben Stars 'n' Cars pas een jaar, krijgen dit jaar een upgrade met de Ratatouille wagen én in Disney's Hollywood Studios (Walt Disney World) heeft deze parade van 2001 tot 2008 gelopen (7 jaar). Ze gaan heus geen hele nieuwe wagen bouwen om de parade dan volgend jaar te cancellen.
Als ze New Generation Festival gaan spreiden over twee jaar, dan zou het inderdaad kunnen kloppen dat de Pixar Play Parade in 2011 onze kant op komt. Zo kunnen ze doorgaan met hetzelfde themajaar (iets in de zin van: "The party continues... Big time!" á la het 15e verjaardag thema), maar toch iets 'nieuws' aanbieden, aangezien we volgend jaar geen attracties erbij krijgen.

Erg interessant allemaal. De hints uit de promo afbeeldingen (en straks de TV spot) zijn inderdaad overduidelijk. Ze kunnen diezelfde spot dan volgend jaar ook weer gebruiken. Slim! Geposte afbeelding

0

Deel dit topic:

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kan geen topic starten
  • Je kan niet antwoorden

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers