Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto
- - - - -

Walibi Investeert In Fantasie

• Please log in to reply
Er zijn 14 reacties in dit onderwerp

#1 Kristof27

Kristof27

Cast Member

• Leden
  • 556 berichten

Geplaatst op 20 januari 2011 - 14:25

BRUSSEL - Walibi wil zichzelf omvormen van een attractiepark naar een ruimer entertainmentmerk. Er wordt fors geïnvesteerd in een nieuwe fantasiewereld, zei het bedrijf vandaag op een persconferentie. Walibi steekt zichzelf in een nieuw jasje. Zo komt er een nieuw logo, waarin de W van Walibi een prominente rol speelt.

Daarnaast krijgt ook de gelijknamige kangoeroe een modernere look aangemeten, die beter moet aansluiten bij de leefwereld van de 8- tot 12-jarigen. Muziek speelt daarbij een belangrijke rol.

Zo zal Walibi voortaan samen met enkele andere fictieve personages deel uitmaken van de popgroep W.A.B. (Walibi’s Adventure Band). Die groep zal een "musicbattle" uitvechten met "The SkunX", de rockgroep van Walibi’s vijand en tweelingbroer Squad.

Deze fictieve personages zullen ook te zien zijn in allerlei andere vormen, onder meer in stripverhalen, spelletjes, muziek- en videoclips die vanaf vandaag te zijn zien op de website www.walibi.com.

Vanaf 9 april zullen de karakters ook optreden in de verschillende Walibi-parken, waarin ook een 4D-film met dezelfde hoofdrolspelers te zien zal zijn.

"Met deze aanpak komt Walibi uit zijn park en trekt het zelf naar de bezoekers toe", zegt Serge Naïm van Compagnie des Alpes, het Franse bedrijf dat de leiding heeft over Walibi. "We creëren een band tussen de jongeren en onze personages. En bovendien zorgen we ervoor dat deze band er 24 uur op 24 is, en niet enkel wanneer de jongeren zich in het pretpark bevinden."

Aan de investering hangt een prijskaartje van 15 miljoen euro.

bron: het nieuwsblad

Geplaatste afbeelding

Juli 1994 : 3 dagen Cheyenne

juli 1996 : 3 dagen Davy Crocket

juni 1999 : 1 dagje met school

juli 2006 : 4 dagen Santa Fe

december 2008 : 3 dagen Santa Fe

december 2009 : 2 dagen Sequoia Lodge

april 2010 : 1 dagje

juli 2010 : 4 dagen Sequoia Lodge

november 2010 : 1 dagje (verlengen jaarpas)

december 2010 : 3 dagen Sequoia Lodge Montana

juli 2011 : 4 dagen Ibis Val D'Europe

december 2011 : 3 dagen Sequoia Lodge

augustus 2012 : dagen Ibis Val D'Europe

volgende bezoekje :

3-5 december 2012 Cheyenne

#2 marinnie

marinnie

Cast Member

• Leden
  • 4397 berichten

Geplaatst op 20 januari 2011 - 14:34

Bedankt voor dit artikel !! Nu weet ik ook waarom ik de site van Walibi niet kan openen, waarschijnlijk zijn ze deze aan het vernieuwen voor het nieuwe seizoen :spoton:

Ik heb vorig jaar een abonnement gekocht op Walibi, en ben toen maar één dag naar ginder geweest. Ik was van plan om meer te gaan, maar dat is er steeds niet vangekomen. Ik ben wel van plan om een paar keer in het voorjaar te gaan, zodat ik mijn abonnement toch nog heb kunnen gebruiken.

Het ziet er me wel leuk uit dat ze eindelijk (!!!!!) Walibi eens gaan verjongen, want ik had echt de indruk dat Walibi weinig interesse toonde om te vernieuwen

Groetjes,
Liesbeth

~~~25 previous Disneyland Paris trips ~~~
Trips this year :
* januari 2013: 3 dagen SQL // my birthday ... Lunch @ Auberge de Cendrillon & Brunch @ Inventions
* 25 januari 2013: Pin Trading Night
* februari 2013: 3 dagen Dream Castle // Valentine's trip & lunch @ Auberge de Cendrillon

* 29 maart 2013: Pin Trading Night

* april 2013: 2 dagen Golden Forest Club+ 2 dagen Story Event Hotel New York

* augustus 2013: 8 dagen Camping le Chène Gris (Disneyland Paris & Parc Asterix)

* oktober 2013: 4 dagen Halloweeeeeeennn

* oktober 2013: 3 dagen Halloween

* oktober 2013: Halloween Soirée
* november 2013: another Disneyvacation

* mei 2014: WDW smile.png

dream.jpg

#3 deruiterellen

deruiterellen

I need mag?c

• Leden
  • 7417 berichten

Geplaatst op 20 januari 2011 - 18:14

hmm vond de oude walibi leuker!!
Disneyland Resort Paris:
2004: juli 3 dagen - New Port Bay Club (honeymoon suite)
2005: aug 3 dagen - Santa Fe
2006: 4 t/m 7 mei - holiday inn
30okt t/m 1nov - holidday inn
13 t/m 15 dec - Vienna International Dream Castle
2007: 20 t/m 23 feb - Kyriad
10 t/m 12 aug - hotel Explorers
8 dec - dagtocht
2008: 16 t/m 19 nov - Sequoia Lodge
2009: 14 t/m 16 dec - New York
2011: 12 t/m 14 mei - Pop Century WDW, down town disney (geen parken).
14 t/m 28 mei - Disney cruise, transatlantic East bount.
7 tot en met 10 augustus 2011. DLRP Dream Castle

Overig Disney:
2008/2009: 3x tarzan de musical
2010: jan - musical The Lion King (london)
7 feb - Disney Sing a Long
2011: 8 mei, 27 augustus: Mary Poppins de musical.

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Komende trip:
12 December 2011
5, 6 en 7 mei 2012 (mijn 24e verjaardag)

#4 kristelw79

kristelw79

Senior Member

• Leden
  • 443 berichten

Geplaatst op 20 januari 2011 - 22:32

Leuk! Ik hou absoluut niet van Walibi. VInd het zo verouderd. Ik ken veel mensen die helemaal gek zijn van Walibi en dan ook hun jaarabo regelmatig gebruiken maar ik snap het gewoon niet :) Benieuwd dus naar de vernieuwing!
01: Disneyland Paris... Van 26 augustus 2009 tot en met 28 augustus 2009 - Hotel New York!
02: Disneyland Paris... Van 18 december 2009 tot en met 20 december 2009 - Hotel New York!
03: Disneyland Paris... Van 1 juni 2010 tot en met 4 juni 2010 - Hotel Sequoia Lodge!
04: Disneyland Paris... Van 16 december 2010 tot en met 19 december 2010 - Hotel Sequoia Lodge!
05: Disneyland Paris... Van 06 maart 2011 tot en met 07 maart 2011 - Hotel Santa Fé! Aankoop Jaarpas!
06: Disneyland Paris... Van 22 april 2011 tot en met 22 april 2011 - 1 Dagje Disney Magie!
07: Disneyland Paris... Van 01 Juni 2011 tot en met 04 juni 2011 - Hotel Sequoia Lodge!
08: Disneyland Paris... Van 15 augustus 2011 tot en met 15 augustus 2011 - 1 Dagje Disney Magie!
09: Disneyland Paris... Van 15 december 2011 tot en met 17 december 2011 - Hotel Santa Fé!
10: Disneyland Paris... Van 02 maart 2012 tot en met 02 maart 2012 - 1 Dagje Disney Magie! Verlengen Jaarpas!
11: Disneyland Paris... Van 24 mei 2012 tot en met 25 mei 2012 - Hotel Radisson Blu!
12: Disneyland Paris... Van 25 juli 2012 tot en met 26 juli 2012 - Saphir Hotel!

13: Disneyland Paris... Van 20 maart 2013 tot en met 21 maart 2012 - Hotel Magic Circus!
dream.jpg

#5 Nuxiej

Nuxiej

Member

• Leden
  • 73 berichten

Geplaatst op 20 januari 2011 - 22:58

Dit wordt de dood van Walibi.
Het park was leuk zoals het was.
  • 06/01/'00 - Santa Fé (3 Dagen)
  • 02/02/'02 - Cheyenne (2 Dagen)
  • 10/03/'05 - GEEN (1 Dag)
  • 27/02/'09 - Santa Fé (4 Dagen)
  • 13/12/'09 - Santa Fé (5 Dagen)
  • 09/03/'11 - Newport Bay Club (5 Dagen)
  • 09/02/'12 - Cheyenne (4 Dagen)
  • 03-10-'13 - Santa Fé (5 Dagen)

#6 Caribbean Pirate

Caribbean Pirate

Member

• Leden
  • 93 berichten

Geplaatst op 22 januari 2011 - 01:58

Walibi Belgium en Walibi world zullen inderdaad nooit meer hetzelfde zijn... of moet ik zeggen 'Walibi Holland'. Walibi World en het Zuid Franse 'Walibi Aquitaine veranderen hun naam en hun imago naar 'The Music Battle. Het vriendelijke Walibi mascotte gaat weg en in de plaats komen 2 nieuwe leiders over de 4 Walibi parken en Aqualibi heersen.

Dit is hoe Walibi er vanaf 2011 uit zal zien.

Geplaatste afbeelding
En hij is niet alleen. De verjongde Walibi maakt deel uit van de rock groep 'WAB'.

Walibi en Squad zijn twee kangoeroebroers die als dag en nacht van elkaar verschillen. De eerste is
een spontaan en dromerig type, de tweede is alleen maar uit op aandacht en roem. Beiden wonen
in Monotowny, een wereld zonder fantasie en humor. Het leven van de inwoners ligt al vanaf hun
geboorte vast, afh ankelijk van de soort waartoe ze behoren: de papegaaien worden journalisten, de
honden politi eagenten, de beren taxichauff eurs... En alleen de vogels mogen zingen. O, wee… degene
die afwijkt van het rechte pad dat hij moet volgen!
Walibi en Squad leken gedoemd tot een eentonig bestaan... Tot de dag waarop ze een kaart in handen
krijgen die hen naar Shimmeria brengt, een geheimzinnig oord bevolkt met wonderlijke wezens.
In deze parallelwereld, waarin de magie regeert, ontdekken de twee broers de vrijheid van het
muzikantenbestaan. Voor hen een ware openbaring: niets belet hen nu meer om hun eigen muzikale
avonturen te beleven!
Walibi richt zijn eigen groep op: W.A.B .
Squad blijft niet achter en komt met The SkunX, een trio dat 'dark rock' muziek speelt...
W.A.B aan de ene kant, The SkunX aan de andere. Twee groepen, onder aanvoering van twee broers die
elkaars rivalen zijn. De muzikale battle kan beginnen...

Walibi

Walibi
Leeftijd: 15 jaar
Soort: kangoeroe
Kwaliteiten: dapper, energie, humor, songwriter
Gebreken: ongeduld en naïviteit

Walibi is ervan overtuigd dat muziek en levenslust de wereld kunnen veranderen. Hij droomt ervan de
grijze, kille wereld van Monotowny wat meer de kleuren van Shimmeria te geven. Zijn aanstekelijke
energie en uitbundige verbeelding maken hem tot een uitzonderlijk leider. Maar zijn neiging om alleen
de positi eve kant van de dingen te zien, speelt hem soms parten...

Squad
Soort: kangoeroe
Kwaliteiten: nauwelijks
Gebreken: ontelbare
Squad is niet alleen de tweelingbroer van Walibi, hij is ook zijn tegenhanger! Squad mag dan de
vreselijkste gebreken hebben die maar denkbaar zijn, hij is ook een ongeëvenaard gitarist, die zelfs
de concurrentie met Haaz aankan. Als individualist in hart en nieren wil hij niets liever dan in de
schijnwerpers staan. Om dat doel te bereiken, deinst hij nergens voor terug, al moet hij daarvoor het
schandelijkste verraad plegen.

Sara Fox
Leeftijd: 24 jaar
Soort: wijfjesvos
Kwaliteiten: organisatietalent, zakelijk inzicht, ambitie
Gebreken: organisatietalent, zakelijk inzicht, ambitie
Nadat ze is afgestudeerd aan de meest vooraanstaande handelsschool van Monotowny, heeft Sara Fox
zich tot een geduchte zakenvrouw ontwikkeld. Ze zag direct de enorme mogelijkheden van W.A.B en
wierp zich op als impresario van de groep. En hoewel het Sara soms moeite kost hun onbaatzuchtige
idealen te delen, zal ze altijd voor hun belangen opkomen

Linaa
Leeftijd: 7 jaar
Soort: mus
Kwaliteiten: lef, onafhankelijkheid, doorzettingsvermogen
Gebreken: koppigheid, onbescheidenheid, sluwheid
Het piepjonge musje is de vurigste fan van W.A.B. Voor niets ter wereld wil ze een concert van hen
missen. Ze heeft de nummers van haar favoriete groep nu zo vaak luidkeels meegezongen dat ze de
droom begint te koesteren ooit Fibi op te volgen als zangeres! Helaas voor Linaa is haar stemmetje lang
zo mooi niet…

Fibi
Leeftijd: onbekend
Soort: waternimf
Kwaliteiten: schoonheid, edelmoedigheid, intelligentie, moed
Gebreken: soms grillig, nieuwsgierigheid, koppig
Fibi is geboren en getogen in Shimmeria. Ze is een wonderlijk wezen dat over een aantal vermogens
beschikt waarvan ze zich in geval van nood bedient. Als zangeres van W.A.B doet zij niet onder voor de
betoverende stemmen van haar tantes, de sirenen. Ze praat gemakkelijk, maar bewaart een absoluut
stilzwijgen over haar afkomst en haar ouders.

Haaz
Leeftijd: 14 jaar
Soort: jachtluipaard
Kwaliteiten: gitaarvirtuoos
Gebreken: enig kind
Deze jonge luipaard verzet zich weliswaar tegen het starre systeem van Monotowny, maar is ook een
uitzonderlijke gitarist. Vooral in het bijzijn van Fibi, op wie hij stapelverliefd is... Net als zijn soortgenoten
is hij geneigd het recht van de sterkste en het individualisme voorrang te geven. Maar dankzij het
contact met Walibi leert Haaz heel geleidelijk dat eendracht macht maakt.

Zenko
Leeft ijd: 16 jaar
Soort: gorilla
Kwaliteiten: perfect, alti jd goedgehumeurd, wonderdrummer
Gebrek: ziekelijk verlegen
Zenko is opgeruimd van aard en kan dus slecht tegen de strenge regels van Monotowny, die inwoners
verbieden te lachen wanneer ze daar zin in hebben. Hoewel oersterk, is hij ziekelijk verlegen, vooral
als het om meisjes gaat. Hij zal nooit eens iets doen wat een beetje afwijkt. Het kan Fibi soms razend
maken…

Vita Drakovitz
Leeft ijd: 145.679 jaar
Soort: draak
Kwaliteit: een hart van goud onder een onstuimig karakter
Gebrek: gierig
Vita Drakovitz is een oude, astmatische wijfjesdraak, stijf van de reumatiek, wat haar niet belet in drift
te ontsteken als er maar even iets tegenzit... Ze is uitbaatster van de populairste kroeg van Shimmeria,
De Psyke, waar W.A.B geregeld concerten geeft. De ene keer valt ze over een cent, de volgende keer
speelt ze voor moederkloek: Vita Drakovitz is een vat vol tegenstrijdigheden

Loco
Soort: stier
Kwaliteit: onvoorwaardelijke trouw aan Motiv
Gebreken: zelfingenomen, populair, onnozel
Loco is niet in staat om zelf ook maar de kleinste beslissing te nemen: hij doet altijd wat Motiv doet.
Voor Motiv heeft hij een grenzeloze bewondering. De drummer-stier is zo in de ban van Motiv, dat niets
hem te ver gaat om de wensen van zijn mentor te vervullen. Zijn spaarzame neuronen komen pas in
actie als hij zijn kleding moet kiezen of voor de spiegel staat...

Motiv
Leeftijd: 13 jaar
Soort: raaf
Kwaliteiten: onverschrokken, vrijmoedig
Gebreken: nerveus, boosaardig, schijnheilig, cynisch
Als waar grootmeester in het ruzie zoeken schept Motiv er een boosaardig genoegen in tweedracht
te zaaien waar hij ook maar komt. Hij is zo egoïstisch dat hij niet zal aarzelen The SkunX, bij wie hij het
orgel bespeelt, te verraden als hij daar beter van kan worden. Harteloos en gewetenloos heeft hij Loco
tot het mikpunt van zijn plagerijen gemaakt en deinst hij er niet voor terug hem in het openbaar te
vernederen.

Beslis jij wie de beste is:

WAB:

Skunx:

Dit is Walibi vanaf 2011.
I don't believe in Magic, I believe in what I can see

#7 Kristof27

Kristof27

Cast Member

• Leden
  • 556 berichten

Geplaatst op 22 januari 2011 - 14:55

of ze hier veel mee gaan bereiken dat betwijfel ik toch, ze maken het kapot, en veel van hun attracties vind ik nu niet echt voor jonge kinderen.

Geplaatste afbeelding

Juli 1994 : 3 dagen Cheyenne

juli 1996 : 3 dagen Davy Crocket

juni 1999 : 1 dagje met school

juli 2006 : 4 dagen Santa Fe

december 2008 : 3 dagen Santa Fe

december 2009 : 2 dagen Sequoia Lodge

april 2010 : 1 dagje

juli 2010 : 4 dagen Sequoia Lodge

november 2010 : 1 dagje (verlengen jaarpas)

december 2010 : 3 dagen Sequoia Lodge Montana

juli 2011 : 4 dagen Ibis Val D'Europe

december 2011 : 3 dagen Sequoia Lodge

augustus 2012 : dagen Ibis Val D'Europe

volgende bezoekje :

3-5 december 2012 Cheyenne

#8 Caribbean Pirate

Caribbean Pirate

Member

• Leden
  • 93 berichten

Geplaatst op 24 januari 2011 - 21:25

Bekijk even het verhaal van de eigenaars van Walibi die al van 2007 bezig zijn met dit project.
Eddy Meeus (stichter park) keert zich om in z'n graf.

#9 Mario

Mario

Cast Member

• Leden
  • 1749 berichten

Geplaatst op 25 januari 2011 - 00:46

Ik vind het ook maar niks.
Dark is the Future...

#10 Raoul

Raoul

Cast Member

• Leden
  • 1074 berichten

Geplaatst op 25 januari 2011 - 06:27

Het is afwachten, maar het spreekt me niet zo aan...

vernieuwde site: DesignDisneyRaoul | DisneyFever

#11 Fetje

Fetje

Cast Member

• Leden
  • 4639 berichten

Geplaatst op 25 januari 2011 - 09:35

Hier van hetzelfde,spreekt me niet zo aan.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

[size=1]Juli 1993 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1994 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1995 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1996 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1997 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1998 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1999 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2000 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2001 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2002 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2003 2 nachten/3 dagen Cheyenne[/size]

[size=1]december 2004 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2005 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2006 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2007 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]4-5-6 mei 2010 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]21-22 mei 2010 1 nacht/2 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]22-23 augustus 2010 1 nacht/2 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]10-11-12 december 2010 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]20-21-22 mei 2011 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]17-18-19 juli 2012 2 nachten/3 dagen Magic Circus Hotel[/size]

#12 manuela

manuela

Senior Member

• Leden
  • 463 berichten

Geplaatst op 25 januari 2011 - 10:13

Het is afwachten, maar het spreekt me niet zo aan...

Hier van hetzelfde,spreekt me niet zo aan.

Mij spreekt het ook niet aan. Maar ik moet zeggen: hoe het daarvoor was sprak het mij ook niet aan. Ik ga voor de attracties, niet voor op de foto te gaan met Walibi.

Howdy folks.

Please keep your hands and arms inside the train and remain seated at all times.

Now then, hang on to them hats and glasses. Cause this here is the wildest ride in the wilderness!

*

Geplaatste afbeelding

*

ex-CM @ Davy Crockett Ranch

*

Geplaatste afbeelding

#13 Bambii

Bambii

Member

• Leden
  • 133 berichten

Geplaatst op 25 januari 2011 - 10:34

En zo kom ik weer tot de conclusie....Vind Walibi dus echt geen zak aan!
Leuk 1x per jaar met wat vrienden maar dan houdt het ook op voor mij.

Geef mij dan maar lekker Disney heeeeerlijk.
Kan me ook niet voorstellen dat ik bijvoorbeeld 4 dagen in Walibi rond moet lopen :blink:
Geplaatste afbeelding

26 X Disneyland Resort Paris sinds 1994
1 X Walt Disney World Resort Juli 2012

Love my car tuningcar "Lilow & Switch"

#14 Caribbean Pirate

Caribbean Pirate

Member

• Leden
  • 93 berichten

Geplaatst op 25 januari 2011 - 16:34

Disneyland mag je niet vergelijken met Walibi. Zowel Walibi Belgium als Walibi Holland hadden hiervoor een verloederde indruk met standaard naakte coasters en attracties. Maar uiteindelijk kunnen deze nieuwe characters aanslaan bij het jongere publiek. Ik weet niet precies veel over Walibi Holland, maar de 20 kinder attracties in Walibi Belgium kunnen deze verjongerde reclame gebruiken. In tegenstelling tot veel characters in een pretpark kan deze walibi z'n mond bewegen en praten. Een meer menselijke bijdrage aan de Walibi character. Het ziet er naar uit dat het knuffelen met Walibi verleden tijd is en zal dat eerder moeten gebeuren met het vrouwelijke lid van WAB. De tegenstanders zijn dan weer stoerder voor de iets grotere kinderen.

Achteraf bekeken... dit kan werken. Als er nieuwe attracties worden gebouwd naar dit thema zal de naamsbekendheid groter worden. La Via Volta zal een 'Haaz' thema krijgen voor 2011 (jachtluipaard en gitarist van de WAB achterban.). En wie weet zullen veel themagebieden volgen in zowel Holland als Belgium en het traditionele pretpark zal een 'new age' naam krijgen want het ziet er naar uit dat 'Comangie Des Alpes' in de media wil gaan met deze characters. (Een beetje Plopsaland achterna).

Wel jammer dat de schattige 35 jaar oude character moet plaats maken voor een 15 jarig knulletje. Ik ben benieuw naar de uitwerking hiervan in beide parken.

#15 TangledxOna

TangledxOna

Cast Member

• Leden
  • 2282 berichten

Geplaatst op 09 maart 2011 - 10:33

Jullie vinden het misschien maar niks, maar kids vinden de nieuwe walibi geweldig! Mijn neefje interesseert zich normaal niet voor pretparken en heeft op nickelodeon het reclamefilmpje gezien en nu staat hij te springen om te gaan. Van medepretparkfans, heb ik netdezelfde verhalen gehoord. Ik moet zelf ook toegeven, dat hoe meer ik wen aan de nieuwe walibi, hoe beter ik het vind. Oorspronkelijk vond ik er niets aan, maar nu het allemaal vorm begint te krijgen, denk ik dat dit wel eens een waanzinnig succes zou kunnen gaan worden.

mt0rfy85w9u88d1t.png

gzjrr8gecyruexzy.png

Flynn: "You were my new dream."
Rapunzel: "And you were mine."

dream.jpg

My Magical Trips
1. Do 6/08/2009 - Zo 9/08/2009 DLRP 4 dagen/3 nachten: Santa Fe
2. Do 4/11/2010 - Zo 7/11/2010 DLRP 4 dagen/3 nachten: Cheyenne
3. Do 10/11/2011 - Zo 13/11/2011 DLRP 4 dagen/3 nachten: Sequoia Lodge

4. Za 4/02/2012 Disney On ice - Worlds Of Fantasy: Lotto Arena Antwerpen

5. Za 21/04/2012: Dagtripje Disneyland Park - Reizen Lauwers + Aanschaf Dreampas

6. Wo 25/07/2012 - Vr 27/07/2012 DLRP 3 dagen/2 nachten: Newport Bay Club + Aanschaf Dreampas vriendje

7. Ma 10/09/2012: Dagtripje Disneyland Park Met M'n Beste Vriendin - TGV

8. Vrij 12/10/2012 - Za 13/10/212: DLRP 2 dagen/1 nacht: Sequoia Lodge + First Time Halloween Season

9. Za/17/11/2012 - Zo 18/11/2012: DLRP 2 dagen/1 nacht: Cheyenne: Mama's verjaardag vieren in de magie

10. Do 14/02/2013 - Za 16/02/2013: DLRP 3 dagen/2 nachten: Santa Fe + First Time Valentine's Day

11. Zo 12/05/2013: DLRP Dagtripje/ 2 parken

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers