Ik heb een vraagje over het huren van een rolstoel in disney. Begin april ben ik van het paard gevallen en heb hierbij mijn rugwervel gebroken. Mede door onvolledige informatie dacht ik dat wij 2 mei alsnog wel richting disney konden vertrekken. Hard kwam het dan ook aan toen ik weer bij de chirurg kwam om te horen dat ik in elk geval tot 16 mei plat moet. Ik mag een aantal keer 10 minuutjes op, en deze misbruik ik dus ook nu om hier een vraag te stellen.
De kids teleurgesteld, disney gaat helaas niet door, mama's rug moet eerst beter worden. Afijn nu hoop ik 16 mei tot betere verhalen te horen van de chirurg en zit er stiekum op te hopen om eind juni alsnog richting disney te gaan. Dan mag ik naar alle waarschijnlijkheid nog steeds niet lang lopen, maar goed daar heb je dan ook rolstoelen voor
Nu las ik dat je deze ook kan huren bij disney. Nu is mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee? En eigenlijk nog wel belangrijker zijn er altijd voldoende op voorraad, daar ik echt niet zonder ga kunnen waarschijnlijk.
Ik kan er natuurlijk eentje bij de thuiszorg lenen, maar dat is dan elke keer weer zo'n gesleep etc.
Ik hoop dat iemand hier mij meer informatie hierover kan geven.
Alvast bedankt, groetjes van een zeer hard duimende moeder die hoopt toch in juni de magie weer met haar kids en hubbie te gaan beleven.
Gr
Bin