Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto
- - - - -

Zelf Eten Mee

• Please log in to reply
Er zijn 51 reacties in dit onderwerp

#1 Carry

Carry

Newbie

• Leden
  • 16 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 11:41

Het zal vast al ergens staan hier op het forum, maar ik kan het niet vinden. Vandaar toch mijn vraag. Mag je zelf eten (broodjes en drinken) voor de lunch meenemen. Ik lees nl. net op de website disneylandparijs.be dat dit niet mag. Terwijl ik meen gelezen te hebben dat dit tegenwoordig wel is toegestaan. Nu ga ik dus twijfelen. Zie uit naar jullie antwoorden?

#2 MegaMientje

MegaMientje

Cast Member

• Leden
  • 1760 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 11:43

Het zal vast al ergens staan hier op het forum, maar ik kan het niet vinden. Vandaar toch mijn vraag. Mag je zelf eten (broodjes en drinken) voor de lunch meenemen. Ik lees nl. net op de website disneylandparijs.be dat dit niet mag. Terwijl ik meen gelezen te hebben dat dit tegenwoordig wel is toegestaan. Nu ga ik dus twijfelen. Zie uit naar jullie antwoorden?

Als je een flesje drinken, een brooddoos of wat koeken in je rugzak zitten hebt, daar zegt niemand wat van. Waar ze wel iets van zeggen is een echte "picknickmand" of een tas vol eten.
Groetjes

Yasmine Geplaatste afbeelding
[size="2"] [/size]
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

[size="3"]Disney Teller:
2010: in totaal 10 dagen
2011:
- 27 januari tot 29 januari: Santa Fé
- 6 en 7 maart: Santa Fé
- 12 april: dagtrip
29 mei tot 3 juni: Santa Fé

- 24 juni tot 26 juni: hotel buiten Disney
7 tot 9 juli: Disneyland Hotel
30 juli: dagtrip
1 tot 4 september: Santa Fé ( verlengen jaarpas)
Halloween: 28 oktober - 1 november Kyriad

Kerst: 18 tot 21 december Seqoia Lodge
15 tot 17 januari: Disneyland Hotel
[/size]

[size="4"]"All grown-ups were once children...but only few of them remember it." Antoine De Saint-Exupéry[/size]

#3 Carry

Carry

Newbie

• Leden
  • 16 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 11:45

Dank je wel voor je reactie. Tja... wij zijn met z'n 5-en. Dus dat wordt wel al snel een rugzak met 5 flesjes.. 5 broodjes en 5 koeken o.i.d. Dan hebben we een probeem denk je?

#4 Roxane

Roxane

Member

• Leden
  • 54 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 11:45

Ik neem meestal een paar sandwiches met beleg mee, een koek en een flesje water. Ze hebben die bij de ingangscontrole altijd al zien zitten en dat is nog nooit een probleem geweest.

#5 MegaMientje

MegaMientje

Cast Member

• Leden
  • 1760 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 11:52

Dank je wel voor je reactie. Tja... wij zijn met z'n 5-en. Dus dat wordt wel al snel een rugzak met 5 flesjes.. 5 broodjes en 5 koeken o.i.d. Dan hebben we een probeem denk je?

Hebben jullie maar 1 rugzak of tas bij? Gewoon een beetje verdelen over de verschillende zakken of tassen of gewoon uitleggen aan de tassencontrole en hopen dat ze niets zeggen. Trouwens, het is eigenlijk vooral aan de ingang zelf dat ze wel eens moeilijk kunnen doen. Als het dus echt een rugzak is die op je rug gaat, dan merken ze het daar niet eens.
Wij hebben zelf bv ooit gehad dat we de nacht voor aankomst in Lille hadden doorgebracht, in een hotel zonder ontbijt. We hadden dus in een supermarkt inkopen gedaan, en de overschot in een boodschappentas zitten. Bij de bagagecontrole zeiden ze niks, maar aan de ingang mocht hij niet binnen ( zaten nochtans ook maar 4 flesjes water, wat sandwiches en wat koeken in voor 7 personen).

Wij hebben de zak dan afgegeven bij de bagagerie ( gratis voor dreampas, anders 3 euro) en als we een nieuw flesje wilden of een koek, gingen we daar gewoon snel vragen of we iets uit de zak konden nemen.
Groetjes

Yasmine Geplaatste afbeelding
[size="2"] [/size]
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

[size="3"]Disney Teller:
2010: in totaal 10 dagen
2011:
- 27 januari tot 29 januari: Santa Fé
- 6 en 7 maart: Santa Fé
- 12 april: dagtrip
29 mei tot 3 juni: Santa Fé

- 24 juni tot 26 juni: hotel buiten Disney
7 tot 9 juli: Disneyland Hotel
30 juli: dagtrip
1 tot 4 september: Santa Fé ( verlengen jaarpas)
Halloween: 28 oktober - 1 november Kyriad

Kerst: 18 tot 21 december Seqoia Lodge
15 tot 17 januari: Disneyland Hotel
[/size]

[size="4"]"All grown-ups were once children...but only few of them remember it." Antoine De Saint-Exupéry[/size]

#6 marinnie

marinnie

Cast Member

• Leden
  • 4382 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 12:11

Ik had de voorbije dagen ook 4 flesjes water in mijn handtas zitten, maar buiten de tassencontrole heeft niemand dat gezien. Mijn broer en mijn vriend hadden ook veel water mee in hun rugzakken er er werd ook niets gezegd.
Als je een grote zak mee het park in wilt nemen met daarin je eten of zo'n koelzak dan doen ze wel moeilijk. Koelboxen heb ik de afgelopen dagen ook geweigerd zien worden aan de tassencontrole. Er was een gezin met 5 personen dat 2 grote koelboxen vol met drank en broodjes wilde meenemen, maar ze werden bij de tassencontrole al niet doorgelaten.

Afgelopen donderdagmiddag waren we naar Val d'Europe geweest. Om 17u15 hadden we een reservatie bij Cowboy Cookout, maar we waren pas om 17 u weer in Disneyland ... dus geen tijd om even naar het hotel te gaan om alles te droppen. We hadden grote zakken mee van H&M, eentje van de Auchan, grote zak van de Fnac met Disney dvd's. In het station van Val d'Europe heb ik mijn Disney dvd's en cd's in een zak van Disneyland gestopt omdat ik wist dat deze niet door de scanner moest :spoton: Al ons eten hebben we ook uit de zak van Auchan gehaald, en ook in een Disneyland tas gestopt zodat het niet op viel dat we inkopen gedaan hadden (al dat eten diende toch niet voor het park, maar voor thuis)
Aan de inkom hadden ze nog vragen over onze grote zakken van H&M maar toen ik uitgelegd hadden dat we een reservatie hadden bij Cowboy Cookout (had mijn reservatie laten zien), en dat het maar kleren waren, mochten we wel door.

Groetjes,
Liesbeth

~~~25 previous Disneyland Paris trips ~~~
Trips this year :
* januari 2013: 3 dagen SQL // my birthday ... Lunch @ Auberge de Cendrillon & Brunch @ Inventions
* 25 januari 2013: Pin Trading Night
* februari 2013: 3 dagen Dream Castle // Valentine's trip & lunch @ Auberge de Cendrillon

* 29 maart 2013: Pin Trading Night

* april 2013: 2 dagen Golden Forest Club+ 2 dagen Story Event Hotel New York

* augustus 2013: 8 dagen Camping le Chène Gris (Disneyland Paris & Parc Asterix)

* oktober 2013: 4 dagen Halloweeeeeeennn

* oktober 2013: 3 dagen Halloween

* oktober 2013: Halloween Soirée
* november 2013: another Disneyvacation

* mei 2014: WDW smile.png

dream.jpg

#7 disneycharacter

disneycharacter

Cast Member

• Leden
  • 868 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 12:20

Wij nemen ook altijd nog wat broodjes en drankflesjes mee. Wij zijn met 5 en daar zeggen ze ook niets op, alnog zit het in 1 rugzak.

dream.jpg

DLP 24x bezocht.

Laatst bezocht: 29-30-31 / 08 @ Disney's Sequoia Lodge

** If you can dream it, you can do it! **

v22-12-2-2013-space-en.jpg

#8 BartM

BartM

Junior Member

• Leden
  • 26 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 12:37

Wij zaten deze winter bij Fuente del Oro en er zat een familie gezellig een aan tafel... de boterhammetjes kwamen boven, de flesjes drinken kwamen te voorschijn. Mensen met plateaus warm eten hadden geen tafel om te zitten... Ik heb het toen niet kunnen laten om even mijn gedacht te zeggen dat dit niet hoort in een restaurant... De dame snapte niet dat ik er iets op zei...
Als mensen zelf iets meenemen om te eten of drinken stoort het mij niet dat ze het al wandelend of op een bankje opeten. Maar in een restaurant gaan pick-nicken vind ik er persoonlijk ver over...

#9 kristelw79

kristelw79

Senior Member

• Leden
  • 441 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 12:41

Wij nemen voor in de dag ook broodjes mee. Voor tussendoor zeg maar. En drinken uiteraard. We waren de voorbije dagen met 6 kids op stap dus dat waren heel wat broodjes en flesjes drank! Geen probleem gehad. Voor ons waren er mensen die probeerden binnen te gaan met 2 frigo boxen (weet niet of ze vol zaten of niet maar met de warmte kan ik het wel begrijpen) en die mochten niet binnen. Tja je moet niet overdrijven uiteraard ;)
01: Disneyland Paris... Van 26 augustus 2009 tot en met 28 augustus 2009 - Hotel New York!
02: Disneyland Paris... Van 18 december 2009 tot en met 20 december 2009 - Hotel New York!
03: Disneyland Paris... Van 1 juni 2010 tot en met 4 juni 2010 - Hotel Sequoia Lodge!
04: Disneyland Paris... Van 16 december 2010 tot en met 19 december 2010 - Hotel Sequoia Lodge!
05: Disneyland Paris... Van 06 maart 2011 tot en met 07 maart 2011 - Hotel Santa Fé! Aankoop Jaarpas!
06: Disneyland Paris... Van 22 april 2011 tot en met 22 april 2011 - 1 Dagje Disney Magie!
07: Disneyland Paris... Van 01 Juni 2011 tot en met 04 juni 2011 - Hotel Sequoia Lodge!
08: Disneyland Paris... Van 15 augustus 2011 tot en met 15 augustus 2011 - 1 Dagje Disney Magie!
09: Disneyland Paris... Van 15 december 2011 tot en met 17 december 2011 - Hotel Santa Fé!
10: Disneyland Paris... Van 02 maart 2012 tot en met 02 maart 2012 - 1 Dagje Disney Magie! Verlengen Jaarpas!
11: Disneyland Paris... Van 24 mei 2012 tot en met 25 mei 2012 - Hotel Radisson Blu!
12: Disneyland Paris... Van 25 juli 2012 tot en met 26 juli 2012 - Saphir Hotel!

13: Disneyland Paris... Van 20 maart 2013 tot en met 21 maart 2012 - Hotel Magic Circus!
dream.jpg

#10 Carry

Carry

Newbie

• Leden
  • 16 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 12:59

Wij zaten deze winter bij Fuente del Oro en er zat een familie gezellig een aan tafel... de boterhammetjes kwamen boven, de flesjes drinken kwamen te voorschijn. Mensen met plateaus warm eten hadden geen tafel om te zitten... Ik heb het toen niet kunnen laten om even mijn gedacht te zeggen dat dit niet hoort in een restaurant... De dame snapte niet dat ik er iets op zei...
Als mensen zelf iets meenemen om te eten of drinken stoort het mij niet dat ze het al wandelend of op een bankje opeten. Maar in een restaurant gaan pick-nicken vind ik er persoonlijk ver over...

Nee, natuurlijk zouden wij dit nooit doen. Vind ik ook niet kunnen... maar goed... dat was ook de vraag niet.

Verder bedankt voor alle reacties. We nemen voor tussen de middag gewoon wat brood/koekjes mee en een flesje drinken. Deze kun je immers overal wel vullen neem ik aan. 's Avonds eten we gewoon in het park.. low budget. Zo blijft het nog enigzins betaalbaar allemaal.

#11 wendyvhvs

wendyvhvs

Senior Member

• Leden
  • 229 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 13:30

Wat wij doen is een broodje koekjes en drinken kopen in auchan of bij de metro en dat nemen we dan mee voor in het park . Tas wordt wel bij de entree nagekeken maar wat we mee hadden is dus toegestaan . We zijn met een gezin van 5 en dragen ieder ons eigen tasje met proviand :) . Wij dit jaar ook low budget , zouden dit jaar niet eens gaan maar kon t niet laten toch voor 4 dagen te boeken . Weet je al waar jullie savonds gaan eten ?

jj0vc5sf2dia7nth.png

23-07-2012 t/m 30-07-2012 Hotel Kyriad
25-07-2010 t/m 02- 08-2010 Hotel Vienna Dream Castle

04-05-2009 t/m 07-05-2009 Hotel Thomas Cook Explorers

480532_4006875603280_1117978751_n.jpg
Foto`s Kyriad Hotel ; klik hier

If you can dream it , you can do it !

#12 Carry

Carry

Newbie

• Leden
  • 16 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 13:46

Weet je al waar jullie savonds gaan eten ?

Nee, echt nog geen idee. Denk dat we overdag onze ogen (en neus haha) openhouden en kijken waar we vrij voordelig kunnen eten. Als je nog tips hebt, dan hoor ik het graag.

De kinderen zelf hun tasje met broodje / drinken laten dragen zie ik trouwens niet zo zitten. Ik weet nu al hoe dat gaat... ik kan de hele dag opletten of ze hun tasje niet ergens laten staan of ik loop er uiteindelijk toch mee te slepen, hahaha. We zullen het over 2 rugzakken gaan verdelen.
  • Dips vindt dit leuk

#13 duffyslove

duffyslove

Senior Member

• Leden
  • 249 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 14:13

ik had de kinderwagen bij met daar aan de luiertas met eten drinken chipjes koekjes werd niks van gezegd
wij waren met zijn 3tjes

lhd7jqdwytqro4zw.png

2009 * 20november 3 dagen chayenna
2010 * Hoera een broertje helaas geen Disneyland
2011 * 17november 4 dagen sl

2012 * 12 november 5 dagen Sl !!!

2013 *  4 December 4 dagen Sl !!

#14 Roxane

Roxane

Member

• Leden
  • 54 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 14:14

Je kan de kindjes wel bij de entree een klein zakje geven met hun broodjesen die dan na de controle in je eigen rugzak bijsteken, maar verdelen over 2 rugzakken moet zeker geen probleem zijn hoor. Het is pas als je daar met frigoboxen vol toekomt, dat ze commentaar zullen geven.

Niemand eet toch zijn meegebrachte lunch op in een restaurant? Het is vreemd dat het personeel daar niks van zegt. Ik haal meestal mijn sandwich boven in een lange wachtrij, zo heb ik ook wat afleiding.

#15 tinkerbelann

tinkerbelann

Senior Member

• Leden
  • 267 berichten

Geplaatst op 05 juni 2011 - 14:18

Wij zijn ook met z,n vijven en nemen altijd wel wat brood, snacks en drinken mee en dat is nog nooit een probleem geweest bij de tassencontrole.

fantasy.jpg

ntvqc5sfjija42j7.png

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers