Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto
* - - - - 1 stemmen

Halloween Seizoen 2011

• Please log in to reply
Er zijn 241 reacties in dit onderwerp

#16 disneyt

disneyt

Cast Member

• Leden
  • 887 berichten

Geplaatst op 04 augustus 2011 - 17:26

Dit is het artikel in het Nederlands

Nieuwe shows tijdens Disney’s Halloween Festival 2011
4 08 2011

In het zojuist vrijgegeven persbericht van Disneyland Parijs over het Halloween-seizoen, vinden we enkele nieuwigheden dit jaar. Ondanks de nog ietwat karige informatie, kunnen we al bevestigen dat er 2 nieuwe shows dagelijks opgevoerd gaan worden in het Disneyland Park.

Geplaatste afbeelding

Naast het feit dat het Disneyland Park gedurende de hele maand oktober voorzien zal worden van Halloween decoratie (voornamelijk in Frontierland en Fantasyland), keert Malificent weer terug in één van de nieuwe shows. Omgedoopt tot ‘La Fête Maléfique Disney d’Halloween’, zal Central Plaza Stage voor het kasteel worden gebruikt als podium voor deze show waarin Malificent het aan de stok krijgt met Dr. Facilier (de slechterik uit The Princess and The Frog). Het is onduidelijk of deze show meerdere malen per dag opgevoerd zal worden. Malificent is nog altijd pissig dat ze niet werd uitgenodigd voor de geboorte van prinses Aurora (Sleeping Beauty) en zet daarom het podium in vuur en vlam. Dr. Facilier is hier niet van onder de indruk en vindt dat hijzelf de grootste tovenaar/magiër is aller tijden. Aan het einde van de show wordt traditioneel snoep uitgedeeld.

Geplaatste afbeelding

In de tweede show zien we Mickey, Minnie, Donald en Goofy in hun Halloween kostuums. Tijdens deze interactieve show, omgedoopt tot ‘Mickey et sa surprise-partie d’Halloween’, wordt het publiek uitgenodigd om mee te doen met de danspasjes van Minnie, de Hula Hoop met Goofy en het jagen op vleermuizen met Donald. Mickey zal bij deze spellen als scheidsrechter optreden. Deze show wordt meerdere malen per dag opgevoerd. De locatie is niet helemaal duidelijk. In de Franse tekst wordt ‘Castle Stage’ genoemd, wat in het Engels duid op de Royal Castle Stage (waar nu de show van de Disney Dance Express wordt opgevoerd). Normaal is de Franse benaming voor dit podium ‘Le Theatre du Chateau’. Wat dit betekent voor de Disney Dance Express is voorals niet duidelijk.

De twee shows op een rijtje:

• ‘La Fête Maléfique Disney d’Halloween’, Locatie: Central Plaza Stage, Frequentie: onbekend
  • ‘Mickey et sa surprise-partie d’Halloween’: Locatie: Royal Castle Stage, Frequentie: meerdere malen per dag
Verder nog informatie over de speciale avondhappenings:

• Mickey’s Not-So-Scary Halloween Party: 7, 14, 21 & 28 oktober in het Disneyland Park (25,- euro per persoon, kinderen tot 3 jaar gratis)
  • Disney’s Halloween Party: 31 oktober in het Disneyland Park (35,- euro per persoon, kinderen tot 3 jaar gratis)
  • Terrorific Night: 29 & 30 oktober in het Walt Disney Studios Park (32,- euro per persoon, kinderen tot 3 jaar gratis)
Zodra er meer informatie beschikbaar komt, zal dit artikel worden aangepast

En dit is de website waar het artikel vandaan komt: http://dlrpfan.wordpress.com/

#17 disneyt

disneyt

Cast Member

• Leden
  • 887 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 08:53

Ik zou heel graag dit jaar het Halloween seizoen willen meemaken, maar dat is niet zo evident om dan naar de Not-so-scary party's te gaan. Mijn reisgezelschap moet werken op zaterdag & kan op die dag nooit verlof nemen.

Is het eigenlijk de moeite om tijdens het Halloween seizoen bijvoorbeel op maandag, dinsdag & woensdag te gaan? :goofy: Is er dan ook een Halloweenshowtje, of een Halloweenachtige parade???

Of is het Halloween seizoen enkel de moeite als je ook naar de speciale avonden gaat?

Halloween is zeker de moeite waard ook als er geen speciale avond happenings zijn. En meetal wordt de once upon a dream parade gevolgd door dreams of trick or treat parade. En er komt dit jaar nog een nieuwe show van Dr Facilier en Maleficent. Dus het is zeker de moeite waard :spoton:

#18 Fetje

Fetje

Cast Member

• Leden
  • 4638 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 09:05

Deze keer ook maar eens een kijkje gaan nemen.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

[size=1]Juli 1993 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1994 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1995 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1996 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1997 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1998 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 1999 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2000 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2001 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2002 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2003 2 nachten/3 dagen Cheyenne[/size]

[size=1]december 2004 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2005 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2006 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]december 2007 3 nachten/4 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]4-5-6 mei 2010 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]21-22 mei 2010 1 nacht/2 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]22-23 augustus 2010 1 nacht/2 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]10-11-12 december 2010 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]20-21-22 mei 2011 2 nachten/3 dagen New Port Bay Club[/size]

[size=1]17-18-19 juli 2012 2 nachten/3 dagen Magic Circus Hotel[/size]

#19 soraya

soraya

Member

• Leden
  • 93 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 09:07

Het is zeker de moeite waard om in het halloween seizoen te gaan ook als je niet naar de party's gaat.Wij zijn vorig jaar met kerst gegaan in plaats van halloween en ondanks dat het dan ook erg mooi is misten wij toch de typische halloween sfeer .Het park is vol met schitterende decoraties en ook zijn er altijd leuke shows. Wij gaan dus dit jaar ook zeker weer tijdens halloween en dan van maandag tot vrijdag (is toch iets rustiger dan in het weekend ) Kan het iedereen aanbevelen .

#20 andrebouw

andrebouw

Senior Member

• Leden
  • 151 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 09:27

Is het verder al bekend of de halloween versiering ook weer terg komt in de mainstreet,want dit was vorig jaar wel een gemis en komen er ook nog shows in frontierland zoasl 2 jaar geleden.:ween::ween:

#21 disneyt

disneyt

Cast Member

• Leden
  • 887 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 09:44

Is het verder al bekend of de halloween versiering ook weer terg komt in de mainstreet,want dit was vorig jaar wel een gemis .:ween::ween:

dat ben ik met je eens mainstreet was in eens zo leeg met halloween

#22 Tuvok

Tuvok

Cast Member

• Leden
  • 1605 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 12:33

Wat mij betreft mogen al die Halloween decoraties weg blijven uit Main Street. Vond het vorig jaar een verademing. Die lelijke pompoenmannen-decoraties passen totaal niet in Main Street. Misschien wat oranje slierten aan de lantaarnpalen, maar that's it. De rest hoort alleen thuis in Frontierland.
Pompoenen (zoals de Mickey pompoenen op Central Plaza / Fantasyland) mag best op Town Square, maar meer ook niet!
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Bezoek ook eens mijn nieuwe website DiscoverTheMagic.nl voor aanbiedingen, arrangementen, tickets, jaarkaarten, vervoer, reizen, informatie, gids en forum over Disneyland Paris: Klik hier!

#23 disneyt

disneyt

Cast Member

• Leden
  • 887 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 12:53

Wat mij betreft mogen al die Halloween decoraties weg blijven uit Main Street. Vond het vorig jaar een verademing. Die lelijke pompoenmannen-decoraties passen totaal niet in Main Street. Misschien wat oranje slierten aan de lantaarnpalen, maar that's it. De rest hoort alleen thuis in Frontierland.
Pompoenen (zoals de Mickey pompoenen op Central Plaza / Fantasyland) mag best op Town Square, maar meer ook niet!

Ik vond de pumpkinmans altijd wel erg leuk staan in main street zo leek het net of ze echt het park hadden overgenomen. En die nieuwe mickey pompoenen vindt ook erg leuk :ween:

#24 boogschutter

boogschutter

Cast Member

• Leden
  • 1862 berichten

Geplaatst op 05 augustus 2011 - 17:53

Het is zeker de moeite waard om in het halloween seizoen te gaan ook als je niet naar de party's gaat.Wij zijn vorig jaar met kerst gegaan in plaats van halloween en ondanks dat het dan ook erg mooi is misten wij toch de typische halloween sfeer .Het park is vol met schitterende decoraties en ook zijn er altijd leuke shows. Wij gaan dus dit jaar ook zeker weer tijdens halloween en dan van maandag tot vrijdag (is toch iets rustiger dan in het weekend ) Kan het iedereen aanbevelen .

word steeds nieuwsgieriger naar de sfeer, ben ook al eens met kerst geweest maar hoor toch vaker dat mensen halloween het leukst vinden.

<p>14-10-1996 t/m 15-10-1996 2 dagen/1 nacht hotel newport bay club.
18-05-2001 t/m 19-05-2001 2 dagen/1 nacht hotel cheyenne.
09-05-2005 t/m 11-05-2005 3 dagen/2 nachten hotel cheyenne.
24-12-2009 t/m 26-12-2009 3 dagen/2 nachten hotel cheyenne.
30-08-2010 t/m 02 -09- 2010 4 dagen/3 nachten hotel sequoia lodge.

14-10-2011 t/m 16-10-2011 2,5 dagen/ 2 nachten santa fe. jaarpassen aanschaffen.

03-01-2012 t/m 05-01-2012 3 dagen/ 2 nachten santa fe.
07-05-2012t/m 10-05-2012 midweek davey crocketranch

10-05-2012t/m 11-052012 hotel new york
07-09t/m08-09 hotel new port bay club ,verlengen jaarkaarten
14-12-2012 t/m 16-12-2012 Disneyland hotel

06-05-2013 t/m 09-05-2013 hotel new port bay club (sequoia logde zat vol)
11-10 t/m 19-10 2013 old key west hotel WDW Orlando

5as1h2s45ozrrh7w.png

9otaux40dvyht61c.png

#25 filipv

filipv

Webmaster

• Admin
  • 22668 berichten

Geplaatst op 07 augustus 2011 - 11:36

Welkom in Halloweenland!

De hele maand oktober is het Halloween in Disneyland Paris en dat betekent een gruwelijk fijn festijn volmagische Halloween-momenten voor het hele gezin!
Lach om de grappige streken van Mickey en zijn vrienden en geniet van het snoepgoed. Het wordt eenfeest vol vrolijke verschrikkingen voor iedereen.

Gillend van de pret zul je genieten van een griezelig goed Disney avontuur met glinsterendespinnenwebben, grijnzende pompoenen en geestige ontmoetingen met Disney Schurken!

Mickey’s Halloween-verrassingen op straat!
Kattenkwaad of lekkers? Met Mickey en zijn vrienden krijg je ze gewoon allebei tijdens het GEEST-igstestraatfeest ooit! Geniet met je hele gezin in Halloween-stijl van ver-SCHRIK-kelijk leuke spelletjes ensmakelijke verrassingen.

Disney’s malafideliere Halloween-party

Volg een masterclass in kattenkwaad wanneer Malafide het opneemt tegen Dr. Facilier! Disney Schurkenstaan ze zingend terzijde als bewijs dat ondeugende momenten ook de leukste zijn!

#26 disneyt

disneyt

Cast Member

• Leden
  • 887 berichten

Geplaatst op 07 augustus 2011 - 11:42

Weet iemand misschien ook wanneer de disneyland paris halloween website online komt :goofy:

#27 Gaetane

Gaetane

I believe in magic, magic is everywhere!

• Leden
  • 3344 berichten

Geplaatst op 07 augustus 2011 - 12:32

Weet iemand misschien ook wanneer de disneyland paris halloween website online komt :goofy:

Zal nog wel tot september duren denk ik...

dream.jpg

v22-5-2-2013-dream-en.jpg

Just a spoon full of sugar makes the medicine go down...

Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!

Twitterpated!

#28 TangledxOna

TangledxOna

Cast Member

• Leden
  • 2222 berichten

Geplaatst op 10 augustus 2011 - 15:51

Oooh wij gaan eindelijk ook een keertje met Halloween! Nu alleen nog wachten tot mijn vriendje zijn vakantiedag voor 31 oktober is goedgekeurd volgende week en dan kunnen we boeken! JIPPIE!! :clap1:Ik wil al zolang met Halloween gaan maar doordat we in de zomer redelijk laat boekten, liet het budget het nooit toe maar dit keer waren we er voor de zomervakantie lekker vroeg bij Januari dus tijd genoeg gehad om centjes te sparen voor Disneyland. Kan niet wachten, dat het maar heel snel oktober is!!

Loopt iedereen verkleed rond de 31ste? En vanaf hoe laat dan ongeveer? En verkleden mensen zich ook voor de terrorific night ? Mag je trouwens ook een gewoon kostuum (prinses ofzo), want ik dacht ergens gelezen te hebben dat je als volwassene eigenlijk niet verkleed in het park mocht rondlopen, alleen kids? Nou met Halloween mag het overduidelijk wel maar, alleen Halloweenkostuum (alsin heksen e.d) of mag ik ook gerust als minnie mouse ofzo gaan?
Kwestie van mezelf niet voor paal te zetten. Oh en mijn vriend nog een kostuum krijgen, wat een discussie gaat dat wel niet geven... :uhuh:

mt0rfy85w9u88d1t.png

Flynn: "You were my new dream."
Rapunzel: "And you were mine."

dream.jpg

My Magical Trips
1. Do 6/08/2009 - Zo 9/08/2009 DLRP 4 dagen/3 nachten: Santa Fe
2. Do 4/11/2010 - Zo 7/11/2010 DLRP 4 dagen/3 nachten: Cheyenne
3. Do 10/11/2011 - Zo 13/11/2011 DLRP 4 dagen/3 nachten: Sequoia Lodge

4. Za 4/02/2012 Disney On ice - Worlds Of Fantasy: Lotto Arena Antwerpen

5. Za 21/04/2012: Dagtripje Disneyland Park - Reizen Lauwers + Aanschaf Dreampas

6. Wo 25/07/2012 - Vr 27/07/2012 DLRP 3 dagen/2 nachten: Newport Bay Club + Aanschaf Dreampas vriendje

7. Ma 10/09/2012: Dagtripje Disneyland Park Met M'n Beste Vriendin - TGV

8. Vrij 12/10/2012 - Za 13/10/212: DLRP 2 dagen/1 nacht: Sequoia Lodge + First Time Halloween Season

9. Za/17/11/2012 - Zo 18/11/2012: DLRP 2 dagen/1 nacht: Cheyenne: Mama's verjaardag vieren in de magie

10. Do 14/02/2013 - Za 16/02/2013: DLRP 3 dagen/2 nachten: Santa Fe + First Time Valentine's Day

11. Zo 12/05/2013: DLRP Dagtripje/ 2 parken

#29 Gaetane

Gaetane

I believe in magic, magic is everywhere!

• Leden
  • 3344 berichten

Geplaatst op 10 augustus 2011 - 15:56

Oooh wij gaan eindelijk ook een keertje met Halloween! Nu alleen nog wachten tot mijn vriendje zijn vakantiedag voor 31 oktober is goedgekeurd volgende week en dan kunnen we boeken! JIPPIE!! :clap1:Ik wil al zolang met Halloween gaan maar doordat we in de zomer redelijk laat boekten, liet het budget het nooit toe maar dit keer waren we er voor de zomervakantie lekker vroeg bij Januari dus tijd genoeg gehad om centjes te sparen voor Disneyland. Kan niet wachten, dat het maar heel snel oktober is!!

Loopt iedereen verkleed rond de 31ste? En vanaf hoe laat dan ongeveer? En verkleden mensen zich ook voor de terrorific night ? Mag je trouwens ook een gewoon kostuum (prinses ofzo), want ik dacht ergens gelezen te hebben dat je als volwassene eigenlijk niet verkleed in het park mocht rondlopen, alleen kids? Nou met Halloween mag het overduidelijk wel maar, alleen Halloweenkostuum (alsin heksen e.d) of mag ik ook gerust als minnie mouse ofzo gaan?
Kwestie van mezelf niet voor paal te zetten. Oh en mijn vriend nog een kostuum krijgen, wat een discussie gaat dat wel niet geven... :uhuh:

Je mag verkleed komen, maar je moet niet... Ik vind het leuk, maar weinig mensen doen het heb ik gehoord.. Je mag als character gaan, maar je mag niet met andere mensen op de foto of handtekingen gaven... Je mag verkleed binnen vanaf 17u dacht ik (vanaf het moment dat het entree-ticket van het special event geldig is)... Terrorific night weet ik niet...

dream.jpg

v22-5-2-2013-dream-en.jpg

Just a spoon full of sugar makes the medicine go down...

Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!

Twitterpated!

#30 Crucified

Crucified

Member

• Leden
  • 74 berichten

Geplaatst op 10 augustus 2011 - 16:01

Terrorific night mag je NIET verkleed komen,

staat erbij

Costumes et masques non autorisee

Gaat er iemand trouwens 29/10 t/m 1/11 in deze periode, en kan diegene mij korting geven op een jaarpas ?
Disneyland Paris -> 29/10/11 t/m 01/11/11
Disneyland Orlando Florida -> June 2012

Totale bezoeken Disneyland Parijs: 17

Halloween Party en Terrorific Night

Geplaatste afbeelding

{T34M 1337}
{G0t Pwn3d ¿ )

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers