Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto
- - - - -

Halloween Wordt Met De Jaren Minder

• Please log in to reply
Er zijn 56 reacties in dit onderwerp

#46 Jane79

Jane79

Junior Member

• Leden
  • 41 berichten

Geplaatst op 15 oktober 2011 - 20:57

jammer jammer jammer........

wij gaan volgende week een weekje

Dit omdat we vorig jaar Halloween helemaal te gek vonden..nog leuker als kerst eigenlijk,
Jammer om te weten dat het nu veel minder is.

Wat de kids vooral leuk vonden waren de pompoenmannen en vrouwtjes...daar staan ze overal mee op de foto.,

Hopen dat MNSSHP het een beetje goed maakt de 28e............
<p>* 1995 : 3 dagen Cheyenne
* 1999 : 28 November 1 dag
( Ten huwelijk gevraagd voor het kasteel van Doornroosje! )
* 2000 : December 1 dag
* 2008 : 10-13 December Sante Fe

* 2010 : 19-23 Oktober 5 dagen Sequoia Lodge
* 2011 : 1 & 2 en 5 juni....Dreampass halen even tussendoor en geheel onverwacht! joehoeeee
* 30 juli - 7 augustus lekker op de camping Soleil de Crecy

* 22 okt -30 oktober Soleil de Crecy
* 9-10-11 december Kerst @ Disney Kyriad

2012 : * 17 maart...Happy Birhtday to me!!! Weekendje Park & Suites Prestige Val d'Europe, en de zaterdag natuurlijk naar Disneyland..(zonder kids...whoehoe)
*25 april - 6 mei Camping nabij Disneyland

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

#47 disneyparisfreak

disneyparisfreak

Cast Member

• Leden
  • 625 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2011 - 07:39

Hallo Allemaal

Wij gaan volgend weekende 3 dagen, maar als ik dit allemaal lees.....
Het is de eerste keer dat we gaan met halloween, zal het voor ons dan meevallen denken jullie.
Ik ben al aan het denken om het te annuleren, gaan we wel een andere keer.

Graag jullie mening.

groetjes Dlrpfreak

disneyparisfreak.jpg

ntvqcur8in06qnkx.png

#48 Gaetane

Gaetane

I believe in magic, magic is everywhere!

• Leden
  • 3384 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2011 - 08:01

Ik vind niet dat je moet annuleren! Een groot deel van de sfeer maak je toch zelf? De shows zijn echt fantastisch (de hubshow vind ik minder, maar dat is ieder voor zich)! Het gaat erom een leuke tijd te hebben en dat zal wel geen probleem worden!

dream.jpg

v22-5-2-2013-dream-en.jpg

Just a spoon full of sugar makes the medicine go down...

Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!

Twitterpated!

#49 wouter1990

wouter1990

Junior Member

• Leden
  • 43 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2011 - 08:38

Ik ben net terug uit Disneyland en voor mij was het mijn eerste keer Halloween. Toen ik berichten op het forum las over tegenvallende decoratie heb ik ook even mijn twijfels gehad. Eenmaal in het park viel de decoratie inderdaad wat tegen. Maar we hebben zeker een leuke tijd gehad in het park. Er is nog enorm veel te doen. De nieuwe show op castle-stage vonden we echt geweldig, deze dan ook elke dag misschien wel meerdere malen gezien. De hubshow vonden wel ook leuk om een keer te zien. Daarnaast gaan de andere shows ook nog door. (dance express, mickey's magical cellebration, peter pan show). Wij hebben het ongelofelijk druk gehad in de 3,5 dag dat we in het park waren en zouden volgende jaar zeker weer gaan met halloween.

#50 Tekenaar

Tekenaar

Cast Member

• Leden
  • 604 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2011 - 08:42

hé en of je nu in de winter of in de zomer daar bent dlrp is ALTIJD fijn
BB Bezoek http://www.dlrpfans....n-disney-kunst/ Voor mijn Disney kunst en laat zeker weten wat je er van vindt

Groetjes

#51 Kinesia

Kinesia

Cast Member

• Leden
  • 1962 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2011 - 08:52

Hallo Allemaal

Wij gaan volgend weekende 3 dagen, maar als ik dit allemaal lees.....
Het is de eerste keer dat we gaan met halloween, zal het voor ons dan meevallen denken jullie.
Ik ben al aan het denken om het te annuleren, gaan we wel een andere keer.

Graag jullie mening.

groetjes Dlrpfreak

Je gaat toch niet serieus willen annuleren om wat anderen schrijven zeker?!
Mijn ervaring leert me toch echt dat je het beter kunt baseren op eigen ervaringen, heb in het Magic Circus gelogeerd en als je dan de beoordelingen leest dan zou er niks van deugen van het hele hotel en ontbijt niet.
Dus mijn verwachting was niet al te hoog maar ik mag met recht zeggen die beoordelingen klopte niks van in mijn ogen.
Super luxe hotel en een nog luxer ontbijt. Nog niets kunnen vinden daar wat een heel klein beetje tegen viel.

Wat ik hier mee wil zeggen is dit: wat voor een ander tegenvalt kan voor jou wel eens meevallen of totaal geen tegenvaller zijn.

Wij als doorgewinterde halloween kenners omdat het niet onze 1ste keer is hebben nu eenmaal hogere verwachtingen tegenover het vorige jaar en het jaar daarvoor.
Je wilt alsmaar dat dat op zijn minst hetzelfde en/of nog mooier, leuker en/of meer versieringen word.
Is er dan wat versiering minder ja dan valt het ons tegen en schrijven we dat overal en nergens aan ieder die het horen wil.
Daarbij komt dat de een een verschrikkelijke zeikerd kan zijn en de ander niet, ieder mens is verschillend en maar goed ook.

Je bent nu op de hoogte dat de versiering wat tegenvalt maar het kan evengoed super leuk en gezellig zijn hoor, ik zeg gewoon niet annuleren en valt het je dan toch tegen gewoon volgend keer niet meer met Halloween gaan.
Maar hiervoor annuleren is van de zotte.

dream.jpg

aandeelhouder.jpg

njlwas9fnhhm1mts.png

votycjj8vrymeboj.png

hk3s8s1yo6q787oo.png

tkcghg54ouecnpfl.png

#52 Liesbeth

Liesbeth

Cast Member

• Leden
  • 1376 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2011 - 12:13

Ik ben net terug uit Disneyland en voor mij was het mijn eerste keer Halloween. Toen ik berichten op het forum las over tegenvallende decoratie heb ik ook even mijn twijfels gehad. Eenmaal in het park viel de decoratie inderdaad wat tegen. Maar we hebben zeker een leuke tijd gehad in het park. Er is nog enorm veel te doen. De nieuwe show op castle-stage vonden we echt geweldig, deze dan ook elke dag misschien wel meerdere malen gezien. De hubshow vonden wel ook leuk om een keer te zien. Daarnaast gaan de andere shows ook nog door. (dance express, mickey's magical cellebration, peter pan show). Wij hebben het ongelofelijk druk gehad in de 3,5 dag dat we in het park waren en zouden volgende jaar zeker weer gaan met halloween.

Hè, eindelijk iemand met smaak. Ik ben gisteren de beide shows voor de derde keer gaan zien en ik kan er niet genoeg van krijgen. Tevens wat filmpjes van vorig jaar bekeken en nee, die pumkin men moeten echt niet terugkomen voor mij. Volgend jaar wat meer (stijlvolle) decoratie en wat meer villains en het is perfect.

#53 disneyparisfreak

disneyparisfreak

Cast Member

• Leden
  • 625 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2011 - 17:59

Hebben jullie ook weer gelijk in,
We zijn 4 jaar geleden ook met de kerst geweest en eerlijk gezegd, vielen de versieringen
me toen ook wat tegen,
maar al met al was het toch een leuke trip.
Gaan we nu voor het eerst ( we zijn al een keer of 12 in dlrp geweest) met halloween, eens kijken hoe het is.
Meestal gaan we in de zomer ( hoogseizoen), een keer met kerst geweest, en een keer met carnaval ( die was er toen nog).
Ben benieuwd.

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!!!

Groetjes Dlrpfreak

disneyparisfreak.jpg

ntvqcur8in06qnkx.png

#54 paulentom

paulentom

Newbie

• Leden
  • 13 berichten

Geplaatst op 31 oktober 2011 - 19:30

Jammer jammer, jammer.
Wat een gigantisch verschil met vorige jaren zeg. Ik moest perse met Halloween omdat ik het de meest leuke periode vindt, vooral door de decoraties, fuguren, animaties en zoals geschreven, laten opmaken. Dit jaar, niks, helemaal niks. We gingen echt voor de sfeer van halloween. er was gewoon niks meer te merken van al dat oranje halloween zoals voorgaande jaren.
We hebben ons geamuseerd, we gaan met onze dreampass zeker weer, of kerst en nieuwjaar, of rond maart. En volgend jaar halloween, zullen we vooraf lezen of het weer is als vanouds, anders slaan we over.

#55 Gaetane

Gaetane

I believe in magic, magic is everywhere!

• Leden
  • 3384 berichten

Geplaatst op 01 november 2011 - 08:36

Ik vond het ook erg jammer van de weinige versieringen, maar dat heeft mijn tripje niet minder leuk gemaakt!

dream.jpg

v22-5-2-2013-dream-en.jpg

Just a spoon full of sugar makes the medicine go down...

Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!

Twitterpated!

#56 Tinkerbelll

Tinkerbelll

Senior Member

• Leden
  • 222 berichten

Geplaatst op 07 november 2011 - 17:30

Ik vond het ook erg jammer van de weinige versieringen, maar dat heeft mijn tripje niet minder leuk gemaakt!

Hier ook zo!

Juli 1997 - 1 nacht Newport Bay
December 1998 - 1 nacht Sequoia Lodge
December 2003 - 1 dag
December 2005 - 1 dag
December 2007 - 1 dag
Oktober 2009 - 2 nachten Santa Fé
November 2009 - 1 nacht Newport Bay
November 2010 - 1 nacht Sequoia Lodge
Januari 2011 - 2 nachten New York

Maart 2011 - 2 nachten Newport Bay

Mei 2011 - 2 nachten New York

Oktober 2011 - 4 nachten Kyriad Hotel (Halloween avonden én aanschaf van mijn allereerste Dreampass!)

Januari 2012 - 1 nacht DISNEYLANDHOTEL

Maart - april 2012 - 3 nachten Santa Fé; 20th Aniversary

Juli 2012 - 2 nachten B&B

Oktober 2012 - 2 nachten B&B - Halloween

Januari 2013 - 1 nacht Sequoia Lodge

Maart 2013 - 3 nachten met de motorhome!

A dream is a wish your heart makes...

#57 Glstitch

Glstitch

Cast Member

• Leden
  • 1723 berichten

Geplaatst op 07 november 2011 - 18:23

De pompoenmannen zullen niet meer terugkomen maar volgend jaar zal halloween meer sfeer krijgen , waarschijnlijk dezelfde shows , maar meer decoratie . Dit was het allersclechtse halloweenseizoen dat Disney ons ooit heeft gebracht en waarschijnlijk zullen ze ook nooit meer zo'n slecht seizoen brengen .

:mickbnc:
DLP : 27 x in 14 jaar
Pin Trader !!
Next Trips :
10-11-12-13 April 2012 (20th year anniversary )
Oktober 2012
Glstitch Productions Blog (ENG) <- Englisch blog met langere en uitgebreide artikels !
Glstitch Productions : Youtube Channel <- Mickey's Magical Fireworks & Bonfire , Magical Moment Festival (Multicam HD) & More !!
Glstitch Productions Facebook !! vanaf 12/03/11 character photos ! en gewone Disneyland Paris Foto's
Glstitch Productions Twitter <- Korte berichtjes van Glstitch Productions

It Is Magic You Now !

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers