Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto
- - - - -

Zelf Bedrukte Kleding

• Please log in to reply
Er zijn 18 reacties in dit onderwerp

#16 Steef1991

Steef1991

Member

• Leden
  • 96 berichten

Geplaatst op 19 oktober 2011 - 20:59

Ik weet niet waar je woont maar hier in Nederland verkopen ze ook transferpapier voor op donkere stoffen.

Gewoon bij de V&D
4 vellen voor 6.95
Het is wel voor op katoenen shirts en gebruik niet te grote vlakken

Hier zijn mijn 3 afbeeldingen stitch en the chipmunks staan op de zakken en de grote afbeelding op mijn rug
IMAG0031.jpg IMAG0032.jpg
IMAG0033.jpg

Veranderd door Steef1991, 19 oktober 2011 - 21:10

Als klein meisje:

3 nachten - Disneyland Hotel
4 nachten - Sequila Lodge

2006 kerst - 1 dag
2007 halloween - 1 dag in een rolstoel
2011 april - 2 nachten F1 hotel
2011 juni - 2 nachten Kyriad hotel + Dreampas
2011 oktober - 2 nachten Santa Fé + MNSSHP
2012 2 t/m 5 mei - 3 nachten Santa Fé
2012 ??? - nog te boeken

#17 MegaMientje

MegaMientje

Cast Member

• Leden
  • 1760 berichten

Geplaatst op 19 oktober 2011 - 21:36

@Sleepingx3Beautii: Dat vond ik ook erg jammer, want zo'n wit t-shirt is toch niet zo mooi als een gekleurd exemplaar.
Maar toen heb ik deze site gevonden: Spreadshirt. Het online-programma werkt erg fijn en ze hebben toch wel redelijk wat verschillende kleuren t-shirts.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar je vest Steef.

Hey Raoul, dank je voor de link!! Heb echter eens een vraagje. Als ik een gekleurd item kies en ik probeer een foto van Dopey erop te zetten, dan krijg ik de volgende melding: "Sorry, foto's en andere pixelgrafieken kunnen helaas niet op dit product in deze kleur gedrukt worden. Kies een ander product (bv. een wit shirt)."

Heb jij een idee waaraan dit ligt?? Heb al verschillende kleuren en producten geprobeerd, maar niets werkt :-S
Groetjes

Yasmine Geplaatste afbeelding
[size="2"] [/size]
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

[size="3"]Disney Teller:
2010: in totaal 10 dagen
2011:
- 27 januari tot 29 januari: Santa Fé
- 6 en 7 maart: Santa Fé
- 12 april: dagtrip
29 mei tot 3 juni: Santa Fé

- 24 juni tot 26 juni: hotel buiten Disney
7 tot 9 juli: Disneyland Hotel
30 juli: dagtrip
1 tot 4 september: Santa Fé ( verlengen jaarpas)
Halloween: 28 oktober - 1 november Kyriad

Kerst: 18 tot 21 december Seqoia Lodge
15 tot 17 januari: Disneyland Hotel
[/size]

[size="4"]"All grown-ups were once children...but only few of them remember it." Antoine De Saint-Exupéry[/size]

#18 Raoul

Raoul

Cast Member

• Leden
  • 1072 berichten

Geplaatst op 20 oktober 2011 - 06:40

Hey Raoul, dank je voor de link!! Heb echter eens een vraagje. Als ik een gekleurd item kies en ik probeer een foto van Dopey erop te zetten, dan krijg ik de volgende melding: "Sorry, foto's en andere pixelgrafieken kunnen helaas niet op dit product in deze kleur gedrukt worden. Kies een ander product (bv. een wit shirt)."

Heb jij een idee waaraan dit ligt?? Heb al verschillende kleuren en producten geprobeerd, maar niets werkt :-S

Megamientje,

Dat is raar, ik heb het hier nog een paar keer geprobeerd met verschillende foto's enzo maar die error krijg ik niet.
Bij welk product heb je geprobeerd?

Misschien ligt het aan de afbeelding/foto die je wil afdrukken. Die moet minimaal 200dpi zijn, maximaal 10MB groot en maximaal 4000x4000px zijn.

vernieuwde site: DesignDisneyRaoul | DisneyFever

#19 Demin

Demin

Senior Member

• Leden
  • 352 berichten

Geplaatst op 29 oktober 2011 - 20:34

Vreemd, mij lukte het wel gewoon met de .png versie van dit zelfportret. (Bedankt voor de link Raoul) Maar ik wil wel waarschuwen dat ze streng (zeggen te) zijn als het gaat om door copyright beschermd materiaal. Dus of ze Dopey uberhoubt toestaan is nog de vraag.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers