Geplaatst op 18 december 2011 - 00:06
hier heb ik een filmpje van fantasialand van dit jaar.
bekijk ook zeker ook eens het filmpje van filip
.
.http://www.youtube.c...Ph8s9VhuTWbkO4Q
veel kijkplezier.
ik ben jordi grote fan van disneyland en natuurlijk ook van plopsaland. op dit forum wil ik tonen aan jullie wat plopsaland eigenlijk is want plopsaland (studio 100) is zo wat de mini disney in europa.
dus daarom dat ik jullie ook wil alert maken dat plopsa zeker op de goede weg is om een stukje van disney te veroveren. ze hebben nog geen resort maar hun 5 parken in de benelux zijn zeker een resort waart.
maar disney is natuurlijk nog altijd het beste. aangzien dat ik ook nog een grote fan ben van disneyland.
groeten mrplopsalandfan.
je kunt me altijd volgen op youtube: http://www.youtube.c...an?feature=mhee
en op facebook: https://www.facebook.com/#!/mrplopsalandfan
Geplaatst op 18 december 2011 - 09:38
Als je een video plaatst maak dan dat de video op de pagina zelf te zien is en geen link naar de video, bij de meeste video's kan dat door gewoon de url van de video in een bericht te plakken.
Topic titel voorbeeld: wat-naam video
Indien nog vragen kun je me altijd contacteren met een prive bericht of via email
Geplaatst op 21 mei 2012 - 15:42
Ik zit in een rolstoel en het is deze zomer de eerste keer dat ik naar Phantasialand ga.
Ik heb net op de website gekeken wat de regelingen zijn voor mensen met een handicap, en het is mij nog niet helemaal duidelijk.
Heb wel ergens gelezen dat je 15 euro extra zou moeten betalen om via de uitgang in een attractie te mogen, en dit zou ik echt belachelijk vinden!
Dus extra info is altijd welkom.
Groetjes, Demy
1997: 3 dagen DLH
1999: 3 dagen Santa Fé
2004: 3 dagen Santa Fé
2006: 3 dagen Santa Fé
2008: 4 dagen Santa Fé
2012: 4 dagen Santa Fé
Volgende Trip:
30-3-2013: 3 dagen Cheyenne
Geplaatst op 21 mei 2012 - 16:27
Hallo Allemaal,
Ik zit in een rolstoel en het is deze zomer de eerste keer dat ik naar Phantasialand ga.
Ik heb net op de website gekeken wat de regelingen zijn voor mensen met een handicap, en het is mij nog niet helemaal duidelijk.
Heb wel ergens gelezen dat je 15 euro extra zou moeten betalen om via de uitgang in een attractie te mogen, en dit zou ik echt belachelijk vinden!
Dus extra info is altijd welkom.
Hier staat het op dat het gratis is voor jou hoor http://www.phantasia.../entreebewijzen
Wij gaan op 11 + 12 + 13 mei + 2 en 3 juni 2013 naar Disneyland Parijs ![]()
en we kunnen 10% korting geven op een jaarpas aan 3 personen.
Laat iets maar iets weten
kimmyyanaika@hotmail.com of via 0475/974964
Groetjes,
Sky

December 2011, 4 dagen Dream Castle Hotel
April 2012, Dagtrip
Mei 2012, 2 dagen Dream Castle Hotel
September 2012, 2 dagen Santa Fé Hotel
November 2012, 2 dagen BB-Hotel MLV
December 2012, 4 dagen Dream Castle Hotel
Maart 2013, 4 dagen Dream Castle Hotel
April 2013, 2 dagen Ibis Budget Pontault Combault Marne la Vallée
Mei 2013, 3 dagen Ibis Budget Pontault Combault Marne la Vallée
Juni 2013, 2 dagen Dream Castle Hotel
Geplaatst op 21 mei 2012 - 20:40
Ze mocht gratis binnen.
De dag erna vertelde ze me: zal wel zijn, ge kunt/moogt nergens in
Weet niet als het nu nog zo is, maar toen kon ze nergens in, niks was blijkbaar geregeld voor mensen in een rolstoel.
Dus toch proberen goed na te vragen denk ik als je daar geen wil.

26-27.06.2004 IBIS | 29-30.07.2006 Kyriad | 07.10.2006 | 20.01.2007 | 12.08.2007 | 09-10.12.2007 BW | 16.08.2008
30.08.2008 | 27.12.2010 | 03-04.09.2011 IBIS | 23.06.2012 | 31.10+01.11.2012 Kyriad | 15-16.02.2013 Kyriad
03-04.06.2013 | 04-06.07.2013 Kyriad | WDW 11/2014 Animation Resort
Geplaatst op 21 mei 2012 - 20:57
De dag erna vertelde ze me: zal wel zijn, ge kunt/moogt nergens in
Weet niet als het nu nog zo is, maar toen kon ze nergens in, niks was blijkbaar geregeld voor mensen in een rolstoel.
Dat is nog steeds zo dat je als gehandicapte zijnde in geheel Duitsland bijna nergens in mag, dit is de wet daar die dit voorschrijft.
Vind het dan ook niet erg raar dat je gratis of voor heel weinig naar binnen mag, je kunt toch bijna nergens in dus waarom dan nog het volle pond laten betalen.
Dit is wat ik heb kunnen vinden op de site van Phantasialand zelf over gehandicapten:
Gasten met een handicap
Wij willen graag, dat u zich goed voelt bij ons. Daarom hier enkele tips voor gasten met een beperking, zodat u uw bezoek aan Phantasialand nog beter kunt plannen.
In het park van A naar B
Alle thema’s in het park zijn zonder trappen bereikbaar. De meeste shows en restaurant bevinden zich op de begane grond of beschikken over een aparte ingang voor rolstoelgebruikers. Mocht het toch eens moeilijk zijn, wendt u zich dan tot een van onze medewerkers. Zij willen u graag behulpzaam zijn.
Attracties met ritten
Uit veiligheidsoverwegingen is het ons door de TÜV niet toegestaan, attracties met ritten toe te staan aan gasten, die deze niet zelfstandig kunnen betreden en verlaten. Daarom mogen bijv. blinde gasten en rolstoelers onze attracties met ritten conform de TÜV-bepalingen helaas niet gebruiken. De veiligheid van al onze gasten kunnen wij alleen onder de voorwaarde garanderen, dat iedereen uit eigen kracht de toe-/uitgangen kan bereiken, wat vooral voor niet gelijkvloerse attracties geldt. Hier voeren de wegen en ook de nooduitgangen deels over steile en smalle paadjes, die door gasten met een handicap niet zonder hulp van buiten te overbruggen zijn. Wij danken u voor uw begrip.
Verder verzoeken wij onze gasten met gezondheidsproblemen, zoals bijvoorbeeld hartproblemen, de adviezen op de informatieborden bij de individuele attracties op te volgen.
Invalidentoiletten
In Phantasialand zijn vijf invalidentoiletten. Deze bevinden zich bij de ingang Berlin, bij de Arena de Fiesta, in Wuze Town, achter ons Fantissima Theater en bij het Silverado Theatre. De sleutel voor de toiletten krijgt u bij achterlating van een onderpand; indien niet anders aangegeven, direct bij ons toiletpersoneel. Om ervan verzekerd te zijn, dat u het toilet altijd in een perfecte toestand aantreft, blijven de deuren voor andere gasten gesloten.
Rolstoelverhuur
Phantasialand heeft voor zijn gasten met een handicap een rolstoelverhuur. U kunt twee dagen voor uw bezoek een rolstoel telefonisch aanvragen onder 00-49.2232.36240. Indien voor deze datum nog een rolstoel beschikbaar is, reserveren wij die voor u bij de speciale kassa naast de ingang Berlin. Door kunt u de rolstoel op de dag van uw bezoek tegen een onderpand van € 25,- of achterlating van uw identiteitsbewijs huren. Indien pas tijdens uw bezoek blijkt, dat u een rolstoel nodig hebt, kunt u zich wenden tot onze speciale kassa of tot ons “Sanitätstation” (EHBO). Wij vragen om uw begrip, dat vooral op spitstijden met hoge bezoekersaantallen knelpunten mogelijk zijn en wij eventueel niet iedere behoeftige gast een rolstoel kunnen aanbieden.
http://www.phantasia...oor-alle-gasten

Geplaatst op 16 juli 2012 - 20:12
het is een klein, proper park met mooie shows, een park die goed is voor de conditie met al die trappen en hellende vlakken
er zijn enkel leuke goed onderhouden attracties, sommige attracties zouden wel een vernieuwingsbeurt kunnen gebruiken.(verouderd)
wat me opviel waren de korte wachttijden en dat het er redelijk goedkoop is.
maar voor mij kunnen ze niet tippen aan mijn favoriete park
wat ze wel mogen overnemen in disneyland is hun rijkelijke keuze aan desserts mmmm verse aardbeien en ander fruit(salade) met of zonder chocolade in een potje of op een stokje.
youhurtijs waar je uit verschillende toppings kunt kiezen, milkshakes,...
we zijn er nu eens geweest, we hebben het gezien, wat me het meest bijblijft is maus au chocola maar we zullen waarschijnlijk niet meer terug gaan.
elk zijn keuze hé
Geplaatst op 17 juli 2012 - 08:58
Geplaatst op 24 juli 2012 - 18:10
Vandaar ws dat gehandicapten gratis naar binnen mogen !!
Geplaatst op 30 december 2012 - 18:25
Hallo Allemaal,
Ik ben gisteren teruggekomen uit Phantasialand en het is inderdaad niet te doen met de rolstoel.
Om ergens te komen moest je een helling op of zelfs trappen lopen! Nu begrijp ik waarom mindervaliden gratis zijn...
Ik mocht nergens in...ik kan kleine stukjes lopen, maar zeker niet lang in de rij staan!
Laat dit een waarschuwing zijn voor velen!
Groetjes, Demy
1997: 3 dagen DLH
1999: 3 dagen Santa Fé
2004: 3 dagen Santa Fé
2006: 3 dagen Santa Fé
2008: 4 dagen Santa Fé
2012: 4 dagen Santa Fé
Volgende Trip:
30-3-2013: 3 dagen Cheyenne
Also tagged with one or more of these keywords: mrplopsalandfan
Forum Leden →
Andere Pretparken →