Springen naar inhoud

Disneyland Paris Fans gebruikt cookies. Lees het Privacy Policy voor meer info. Om dit bericht te verwijderen, klik op de knop aan de rechterkant:    Ik accepteer het gebruik van Cookies
  •  

Foto

Chante C'est Noël!

26 december 2011

• Please log in to reply
Er zijn 21 reacties in dit onderwerp

#1 Gaetane

Gaetane

I believe in magic, magic is everywhere!

• Leden
  • 3417 berichten

Geplaatst op 27 december 2011 - 09:52

Hallo iedereen!!
Vannacht om 1u thuisgekomen van een magische trip naar DLRP! Ik begin vanavond te schrijven! Ik hoop dat jullie meelezen!

Groetjes
Gaëtane

dream.jpg

v22-5-2-2013-dream-en.jpg

Just a spoon full of sugar makes the medicine go down...

Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!

Twitterpated!

#2 Dips

Dips

Cast Member

• Leden
  • 608 berichten

Geplaatst op 27 december 2011 - 14:11

Zeker weten! We wachten vol ongeduld op je TR. Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Onze Dream pass weer vernieuwd! Geldig tot 13 mei 2014!

#3 marinnie

marinnie

Cast Member

• Leden
  • 4397 berichten

Geplaatst op 27 december 2011 - 14:24

Laat maar komen, ben benieuwd naar je verslag van gisteren !!!

Groetjes,
Liesbeth

~~~25 previous Disneyland Paris trips ~~~
Trips this year :
* januari 2013: 3 dagen SQL // my birthday ... Lunch @ Auberge de Cendrillon & Brunch @ Inventions
* 25 januari 2013: Pin Trading Night
* februari 2013: 3 dagen Dream Castle // Valentine's trip & lunch @ Auberge de Cendrillon

* 29 maart 2013: Pin Trading Night

* april 2013: 2 dagen Golden Forest Club+ 2 dagen Story Event Hotel New York

* augustus 2013: 8 dagen Camping le Chène Gris (Disneyland Paris & Parc Asterix)

* oktober 2013: 4 dagen Halloweeeeeeennn

* oktober 2013: 3 dagen Halloween

* oktober 2013: Halloween Soirée
* november 2013: another Disneyvacation

* mei 2014: WDW smile.png

dream.jpg

#4 TangledxOna

TangledxOna

Cast Member

• Leden
  • 2278 berichten

Geplaatst op 27 december 2011 - 15:21

En ik zit ookal in spanning te wachten, ben benieuwd! :D

mt0rfy85w9u88d1t.png

gzjrr8gecyruexzy.png

Flynn: "You were my new dream."
Rapunzel: "And you were mine."

dream.jpg

My Magical Trips
1. Do 6/08/2009 - Zo 9/08/2009 DLRP 4 dagen/3 nachten: Santa Fe
2. Do 4/11/2010 - Zo 7/11/2010 DLRP 4 dagen/3 nachten: Cheyenne
3. Do 10/11/2011 - Zo 13/11/2011 DLRP 4 dagen/3 nachten: Sequoia Lodge

4. Za 4/02/2012 Disney On ice - Worlds Of Fantasy: Lotto Arena Antwerpen

5. Za 21/04/2012: Dagtripje Disneyland Park - Reizen Lauwers + Aanschaf Dreampas

6. Wo 25/07/2012 - Vr 27/07/2012 DLRP 3 dagen/2 nachten: Newport Bay Club + Aanschaf Dreampas vriendje

7. Ma 10/09/2012: Dagtripje Disneyland Park Met M'n Beste Vriendin - TGV

8. Vrij 12/10/2012 - Za 13/10/212: DLRP 2 dagen/1 nacht: Sequoia Lodge + First Time Halloween Season

9. Za/17/11/2012 - Zo 18/11/2012: DLRP 2 dagen/1 nacht: Cheyenne: Mama's verjaardag vieren in de magie

10. Do 14/02/2013 - Za 16/02/2013: DLRP 3 dagen/2 nachten: Santa Fe + First Time Valentine's Day

11. Zo 12/05/2013: DLRP Dagtripje/ 2 parken

#5 Snowwhite

Snowwhite

Member

• Leden
  • 118 berichten

Geplaatst op 27 december 2011 - 16:35

Ik ben ook gisternacht thuisgekomen! :D
Ik kan niet wachten om je tripreport te lezen!
Geplaatste afbeelding

[size=2]4+5+6 mei 2009- Disneyland Hotel[/size]
[size=2]29+30+1+2 april/mei- Santa Fé[/size]
[size=2]28+29+30+1 april/mei- Cheyenne[/size]
[size=2]24+25+26 december- Cheyenne[/size]
[size=2]2+3+4+5 mei- Newport Bay Club[/size]
[size=2]31 juli+ 1+2+ 3+4 augustus- Hotel Thomas Cook Explorer's (5 dagen Disneyland Parijs)[/size]
[size=2]7+8+9 september 2012- Algonquin's Explorer's Hotel[/size]
[size=2]Opkomende trip(s[/size][size=1]):[/size]
[size=3]22+23+24+25 oktober 2012- Hotel Santa Fé[/size]
[size=3]23+24+25+26 december 2012- Thomas Cook Explorer's Hotel[/size]

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

#6 buzz

buzz

Member

• Leden
  • 113 berichten

Geplaatst op 27 december 2011 - 17:45

ik ben ook heel erg benieuwd

#7 Gaetane

Gaetane

• Leden
  • 3417 berichten

Geplaatst op 27 december 2011 - 21:27

Deel 1: De bus - Disneyland Hotel - Duffy

Hier is dus de start van mijn tripreport!

Maandag 26 december ging de wekker om 4u45 voor onze vast Disneydag! Ik was dolenthousiast en klaarwakker vanaf het eerste moment! Om 6u moesten we in Deinze staan, want dan vertrok de bus. We waren snel bij de stop in Peronne, waar de bus 45 minuten moest stilstaan... Om 8u30 werd dan eindelijk de laatste rechte eind richting disney ingezet! Dat laatste 'eindje' duurt steeds een eeuwigheid! Om 10u15 reden we dan eindelijk onder de poortje richting de parking, maar de buschauffeur moest eerst nog de kaartjes ophalen... 11u15 sprongen mijn mama en ik als eerste van de bus.. We gingen de kerstmagie tegemoet met snelle tred, al snel zagen we niemand meer van de rest die op de bus zat... Bijna de volledige dagparking stond vol (werd al zenuwachtig bij die vele auto's), maar gelukkig waren slechts een tiental bussen die die dag naar de magie gingen... Onze eerste stop is steeds Disneyland Hotel voor de geur en eens snel naar het toilet... Eerst nog de bagagecontrole door, waar ik echt elk zakje van m'n rugzak moest tonen.. In DLH gingen we eerst foto's maken van het Gingerbread House en de Duffyboom... We keken ook snel eens op de planning wanneer er in de namiddag characters kwamen, er stond tussen 13u en 15u... Daarna snel de trap op richting winkeltje, maar Daisy en Chip & Dale deden nog meest in de lobby aan het restaurant! Dus zo nog wat characterfoto's gescoord en dan naar de boutique... Het was ondertussen al bijna 11u30 dus snel richting onze nieuwe vriend Duffy!!!

Ik zag het eerst niet zitten om zo lang aan te schuiven, maar m'n mama overtuigde me toch en gelukkig! We moesten een uurtje aanschuiven, maar het leek echt niet zo lang... De fotograaf van dienst had me al in het vizier van in de rij, maar ik kon niet horen wat hij riep... Toen het aan ons was vroeg de fotograaf wat dat kaartje rond m'n nek was (hij kende dus duidelijk de jaarpassen niet!). Ik gaf de photopass van in het DLH af, maar hij stond erop dat hij de foto's nam met mama's fototoestel... ondertussen had ik duffy om een handtekening gevraagd, maar ik kreeg een stempel van de andere CM (want met de wantjes kan duffy niet tekenen natuurlijk!)... De kerstman liep aan de overkant en de kerstelfen kwamen ook even gek doen ondertussen... We hebben dus heel wat duffyfoto's.. Aan de uitgang stond een CM met een enquête dus ook even de vraagjes beantwoord...

Wordt gevolgd...

Wat komt er nog
- toertje door het park
- Mickey's Magical Celebration
- Once Upon a Dream Parade
- Tree Lighting Ceremony
- Aurora's Christmas wish
- Fantillusion

Veranderd door Gaetane, 28 december 2011 - 11:06

dream.jpg

Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!

Twitterpated!

#8 marinnie

marinnie

Cast Member

• Leden
  • 4397 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 09:19

Al een super begin van je TR, ben benieuwd naar je vervolg !! !

Groetjes,
Liesbeth

Trips this year :
* januari 2013: 3 dagen SQL // my birthday ... Lunch @ Auberge de Cendrillon & Brunch @ Inventions
* februari 2013: 3 dagen Dream Castle // Valentine's trip & lunch @ Auberge de Cendrillon

* augustus 2013: 8 dagen Camping le Chène Gris (Disneyland Paris & Parc Asterix)

dream.jpg

#9 Gaetane

Gaetane

• Leden
  • 3417 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 10:31

Al een super begin van je TR, ben benieuwd naar je vervolg !! !

Dankje Marinnie, ik probeer vanavond verder te doen, maar die foto's verkleinen is steeds een hele klus want ik heb er weer meer dan 600 genomen!

dream.jpg

Twitterpated!

#10 marinnie

marinnie

Cast Member

• Leden
  • 4397 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 10:39

Dankje Marinnie, ik probeer vanavond verder te doen, maar die foto's verkleinen is steeds een hele klus want ik heb er weer meer dan 600 genomen!

Dat neemt ook bij mij altijd ontzettend veel tijd in beslag. Mijn TR schrijven gaat wel vlot, het toevoegen van foto's duurt een eeuwigheid *zucht*

Groetjes,
Liesbeth

Trips this year :

dream.jpg

#11 Dootje

Dootje

Member

• Leden
  • 68 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 13:14

Zeer leuk begin van je tripreport :D
Heel benieuwd naar je vervolg !

19x DLRP, 2x WDW, 2x Bellewaerde , 2x Walibi België, 2x Efteling, 1x Plopsaland De Panne
next : ???

<3 I LOVE TINKERBELL <3

#12 Gaetane

Gaetane

• Leden
  • 3417 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 20:55

Deel 2 - Toertje in het park
Hierbij een volgend stuk van m'n TR...
Na ons bezoekje aan Duffy was het tijd om eerst iets te eten, want we hadden al een knaagje in ons maagje! We aten een Big cheddar hotdog op Casey's Corner en genoten ondertussen van de Winnie the Pooh die meets aan het doen was. Na het eten gingen we echt het park in... We begonnen bij Frontierland in de hoop daar nog de Poohcharacters te zien, maar Santa's Village was gesloten, net als Pueblo's Trading Post. Het was meteen ook tijd voor de eerst aankoop van de dag: Duffy! En z'n bijhorende matrozenpakje.. Daarna gingen we verder door Adventureland... We fotografeerden voornamelijk de omgeving, want er liepen echt niet veel mensen in adventureland.. We wilden in POTC, maar die was tijdelijk gesloten... Dan maar verder naar Fantasyland en het contrast kon niet groter zijn! Na een doods Frontierland en Adventureland was het over de koppen lopen in Fantasyland.. Overal superveel volk aan de attracties en vooral waar er eten te koop was! In Belle's kerstdorp was er ook veel volk aan de snoepkraampje, maar minder aan de souvenirkraampjes. Hier was het tijd voor de tweede aankoop: een pluche van stampertje met cadeau en ook nog een zakje met 4 kerstbollen voor m'n tante die ook grote Disneyfan is.. We gingen verder door Fantasyland, waar we de drukte ontvluchtten in Sir Mickey's Boutique en La Chaumerie des Sept Nains (mijn favoriete winkel)... Bij Sir Mickey's nog 2 pins gekocht en een Buzz Lightyearparachutistje voor een bevriend kindje... Daarna gingen we door het kasteel terug naar Mainstreet om naar Mickey's Magical Celebration te kijken...

To be continued...

Veranderd door Gaetane, 29 december 2011 - 21:01

dream.jpg

Twitterpated!

#13 NikkiMouse

NikkiMouse

Cast Member

• Leden
  • 963 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 21:20

Erg leuk geschreven TR! Ben benieuwd naar het vervolg.Geplaatste afbeelding

v22-28-6-2013-20th-en.jpg

Walter Elias Disney: the man who brought faith and magic into my life, and changed my life forever. ❤ 

avgffd.jpg

=====================================================================================================================

Home is where the heart is.                                                               Duffy the Disney Bear and his girlfriend Shellie May stole my heart.

3039url.jpg                          2v9f6fp.jpg

#14 Gaetane

Gaetane

• Leden
  • 3417 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 21:57

Deel 3 - Mickey's Magical Celebration - Disneyland Hotel - Disney Village
We gingen op een plaatje staan die ver genoeg van het podium was, zodat we het goed zouden kunnen zien.. We stonden op de plaats waar de tramsporen splitsen, daar konden we het goed zien... Tot de show begon! Dan hadden alle ouders die met hun neus tegen het podium gaan staan waren ineens door dat hun lieve kindjes daar niets kunnen zien, dus iedereen zette hun kindjes in de nek... Onze foto's zijn dus meestal gesierd met enkele achterkanten van kinderhoofdjes, maarja daar kunnen we niets aan veranderen... De show was dus begonnen en de mensen rondom mij vonden het nogal amusant dat ik luidkeels alle liedjes stond mee te zingen! Dat hadden ze blijkbaar niet verwacht! Maar ik ging gewoon door: “ Maître Mickey, tres cher. Je vous offre, aujourd’hui. Un dessert du tonnere, un éclair. Car je suis votre meilleur ami ! » « Salacatou, lamechicapoe, la bibidibobidiboo ! »Dan was het tijd voor mijn favoriete zinnetje uit de show : « mon dernier queue ! La magie est parmi nous!” ook nog Higitus Figitus meebrullen en ondertussen maar foto’s proberen maken boven de hoofden uit! Dan nog de prinsessen.. Wat ik super vond is dat de prinsessen de hele dag dezelfde waren, zowel in MMC, OUADP en Fantillusion… We gingen verder door de winkeltjes van Mainstreet. Bij main street motors kocht we bij de promotie een grote tas om alle onze aankopen in te stoppen, maar die zat al meteen vol! We zaten ook nog de DDE passeren.. We gingen verder naar Disneyland Hotel, waar we het uur van la descente navroegen, maar vandaag was er geen door de kerstbrunch.. Dan maar naar het winkeltje waar we letterlijk als pakezels weer buiten kwamen! We kochten er de 2 bronzen beelden van Mickey en Minnie, de Homeward Bound tradition (mijn kerstcadeau van m’n ouders) en ook nog een set figuurtjes van Alice in Wonderland voor m’n nichtje (ze is fan van ‘geen-tijdje’). Gewapend met een grote zak en de zak van bij mainstreet motors gingen we naar Disney Village. Daar kwam m’n grootste aankoop: een ring en armband van Disney Couture… We trokken terug naar het park voor de parade, maar onze verrassing was groot toen we het park niet in mochten van de CM! De zak (die we überhaupt in het park zelf kochten!) was te groot om mee te doen in het park! Na een hele uitleg, mocht het dus niet! Ik zei in m’n beste Frans dat ik dan wel alles in zo’n grote plastic zak met koord zouden stoppen. Er kwamen nog 2 andere CM’s bijstaan… Maar toen ineens was het oké! Ze wilde alleen nog eens zien of het echt wel allemaal aankopen waren van in het park en we mochten passeren. Zo gingen we aan het Mainstreet station klaarstaan voor de parade….

Veranderd door Gaetane, 30 december 2011 - 12:18

dream.jpg

Twitterpated!

#15 Gaetane

Gaetane

• Leden
  • 3417 berichten

Geplaatst op 29 december 2011 - 21:59

Erg leuk geschreven TR! Ben benieuwd naar het vervolg.Geplaatste afbeelding

Dankje! Het volgende stukje staat er nu op, de rest zal voor morgen zijn...

dream.jpg

Twitterpated!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers