Welk Apparthotel Tijdens Het Hoogseizoen?
Geplaatst op 04 april 2012 - 11:45
Geplaatst op 04 april 2012 - 13:08
die kun je daar huren via bv vacansolei
Geplaatst op 04 april 2012 - 13:32
Gratis parkeren was alleen wat verder weg, maar je kunt ook een parkeerkaart krijgen.
Geplaatst op 04 april 2012 - 22:19
jammer niet voor grote gezinnenIk vond Sejours et Affaires Rive Gauche wel goed te doen, al weet ik niet zeker of je daar me een groot gezin terecht kunt. Ik ben er in 2010 geweest en we hadden een nette kamer!
Gratis parkeren was alleen wat verder weg, maar je kunt ook een parkeerkaart krijgen.
Geplaatst op 31 juli 2012 - 12:25
Ik vond Sejours et Affaires Rive Gauche wel goed te doen, al weet ik niet zeker of je daar me een groot gezin terecht kunt. Ik ben er in 2010 geweest en we hadden een nette kamer!
Welke kamer hadden jullie? Ik ben ook aant kijken om naar daar te gaan , maar twijfel om een studio of appartement te nemen,
wij zijn met 2 volwassenen en kindje van bijna 2j die nog in haar reisbedje slaapt en dat we zelf meenemen.
Of weet iemand nog andere goedkope appartementjes kortbij Disney? Alle tips zijn welkom !
edit: het zou voor de oud-nieuwjaars periode zijn
Veranderd door Angel007, 31 juli 2012 - 12:27
groetjes,
Kim
________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
Certain as the sun, Rising in the east
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Beauty and the Beast
Geplaatst op 31 juli 2012 - 12:38
Deze vind ik persoonlijk heel goed.
Geplaatst op 31 juli 2012 - 12:44
http://www.accorhote...tea/index.shtml
Deze vind ik persoonlijk heel goed.Compleet huisje met keuken, ligbad, wasmachine.... Voor ons ideaal en dat op slechts 5 minuutjes met de auto van Disney af.
Zijn de 1 slaapkamer appartementen dan ook huisjes?
groetjes,
Kim
Beauty and the Beast
Geplaatst op 31 juli 2012 - 12:47
Geplaatst op 31 juli 2012 - 12:59
iemand toevallig ervaring met :
City Résidence Chelles
of Séjours & Affaires Serris Rive Gauche of Adagio Access Marne-la-Vallée Torcy (ex Citéa)graag zou ik wat info willen over kamer, of je ook echt kan koken in het keukentje en waar de parking is en of deze betalend zijn of niet,
netheid, .... maar dan echte beoordelingen van mensen die er geweest zijn. Want zoals iedereen weet zet men alleen goede dingen op
hun eigen websites en die heb ik dus wel gelezen
groetjes,
Kim
Beauty and the Beast
Geplaatst op 31 juli 2012 - 13:16
Ik kan je nog wel een ander apartement aanraden: My Suitevillage Montévrain. Ik weet niet of dit nu nog zo betaalbaar is, maar dat was het toen zeker wel. Daar heb je echt huisjes met een trap erin. Superleuk! Wij zijn daar eens met z'n vieren geweest en dat was helemaal prima met allebei een aparte slaapkamer. De keuken is echt een volwaardige keuken (met vaatwasser!) en je kunt ook buiten zitten. Bovendien is het erg dicht bij Disney (ik kan vanaf het terrein de ToT al zien!).
Hopelijk heb je iets aan deze info. Succes met uitzoeken!
December 2003 (Santa Fé)
December 2005 (Novotel)
Juli 2007 (Kyriad @ Disney)
Januari 2-4 2008 (Akena Meaux)
Juli 16-20 2008 (Kyriad Torcy)
Halloween 2008 (Balladins Torcy)
Juli 21-26 2009 (Citéa Torcy)
November 20-22 2009 (My Suitevillage Montévrain)
Mei 2-13 2010 Walt Disney World (Blue Tree Resort)
Augustus 6-12 2012 (Kyriad Torcy + B&B Bussy St Georges)
Maart 22-24 2013 (B&B Bussy St Georges)

Geplaatst op 31 juli 2012 - 15:15
Bedankt voor de tip Iejoortje
iemand toevallig ervaring met :
City Résidence Chellesof Séjours & Affaires Serris Rive Gauche of Adagio Access Marne-la-Vallée Torcy (ex Citéa)
graag zou ik wat info willen over kamer, of je ook echt kan koken in het keukentje en waar de parking is en of deze betalend zijn of niet,
netheid, .... maar dan echte beoordelingen van mensen die er geweest zijn. Want zoals iedereen weet zet men alleen goede dingen op
hun eigen websites en die heb ik dus wel gelezen
Ik heb Sejours & Affaires nu 2x gedaan en Adagio Acces Marne la Vallee( ex citea) al 6x beide zijn super goed bevallen.
Foto's van Sejours & Affaires http://www.dlrpfans....nd/page__st__75 is wel wat kleiner dan voormalig Citea maar erg schoon, zeer vriendelijk personeel, parkeren doe je hier langs de weg met parkeerschijf ( maximaal 2 uur) vanaf 19.00 uur gratis tot de andere dag of met een parkeerkaart voor parking onder het aparthotel kost €8,- per dag.
Adagio acces Marne la Vallee zeer ruim met Flatscreen tv, bureau, eethoek met 6 stoelen, koffiezetapparaat, 4pits kooktoestel, afwasmachine, oven, magnetron, grote koelkast met vriesvak, wasmachine, ruim voldoende borden, glazen, bestek, pannen, ovenschalen etc.
Parkeren gratis, parking is vlakbij receptie en als je geluk hebt recht voor je deur.
Zeer schoon, vriendelijk personeel, iets meer ruimte dan in Sejours & Affaires maar beide zijn erg goed.
Foto's Citea niet zo heel goed te zien maar dit is beter dan niets.
Moet eerlijkheidshalve wel erbij zeggen dat wij de 6 persoons huisjes( 2 slaapkamers) maar 1x hebben gedaan en de andere 5x met 2 gezinnen in een 8 persoons huisje( 3 slaapkamers) hebben gezeten.
Bij beide is er ook een slaapbank voor 2 personen aanwezig.En ruim voldoende stoelen om te zitten.

Veranderd door Kinesia, 31 juli 2012 - 15:21

Geplaatst op 31 juli 2012 - 16:55
Ik heb Sejours & Affaires nu 2x gedaan en Adagio Acces Marne la Vallee( ex citea)
Heel erg bedankt voor de uitleg en de foto's !!! hier heb ik echt wel iets aan
groetjes,
Kim
Beauty and the Beast
Geplaatst op 31 juli 2012 - 17:30
Groetjes Nancy
geplande bezoekjes:
6 april tm 9 april 2013
20 en 21 april 2013 (iets te vieren)
30 juni tm 4 juli 2013
30 okt tm 2 nov 2013
24 dec tm 28 dec. 2013 (eerste echte Kerst in DLP)
Wie graag 10 % korting heeft op een jaarpas mag mij een pm sturen. Wij geven dit met plezier.
Geplaatst op 01 augustus 2012 - 12:15
een appartement met 1 slaapkamer. op slechts een paar minuten van Disney.
Op de site van residhome zelf heb ik wel gelezen dat je een waarborg moet geven.
Ofwel laat je een kopie nemen van je creditcard ofwel betaal je deze 250 euro cash.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit nog steeds zo, of is dit enkel als je via hen zelf boekt???
ik hoor het graag van jullie ...
Alvast bedankt voor alle info !!!
groetjes,
Kim
Beauty and the Beast
Geplaatst op 01 augustus 2012 - 22:25
het parkeren in de omgeving viel tegen is best druk en moesten ver lopen hebben toch maar de parkeergarage erbij genomen die zit onder het hotel.
Veranderd door jola101, 01 augustus 2012 - 22:26
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers