super! klein vraagje nog, hoe komt het dat ik je geen pm meer kan sturen, heb je dit uitgezet?
super! klein vraagje nog, hoe komt het dat ik je geen pm meer kan sturen, heb je dit uitgezet?
Zit wss vol, zal eens plaats gaan maken hahahaha
Geplaatst op 12 april 2012 - 13:33

Geplaatst op 13 april 2012 - 12:23
Disney 2012:
20 t/m 22 april Sejour & affaires val d'europe
15 t/m 18 oktober Kyriad Disney![]()
Disney 2013:
10feb t/m 13 feb Explorers Hotel Disney + Verjaardag (11feb) in disney
10mei t/m 1 okt 2012 Entertainment stage @ Ibiza
26april t/m 31 aug 2013 Entertainment stage @ Duinrell
Geplaatst op 13 april 2012 - 12:25
Zou gigantisch zuur zijn als het boek de 23e pas komt. Ik ben in disney van 20 tm 22 april en hoop toch wel dit boek mee te kunnen pikken...
Is er al bekend of er discounts op dit boek gaan gelden?

Just a spoon full of sugar makes the medicine go down...
Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!
Twitterpated!
Geplaatst op 13 april 2012 - 12:27
Geplaatst op 13 april 2012 - 14:27

Onze Dream pass weer vernieuwd! Geldig tot 13 mei 2014!
Geplaatst op 13 april 2012 - 14:29
Geplaatst op 13 april 2012 - 14:33
Gisteren, in de Storybook Store, zei de CM dat het boek er pas in mei ging zijn. (was één van de items op mijn lijstje)

Eating greens is a special treat, It makes long ears and great big feet. But it sure is awful stuff to eat!
Twitterpated!
Geplaatst op 13 april 2012 - 14:39
Was gisteren, ondanks geen pin, echt de max!!!!! Je had op het plein moeten staan als de CM's Mainstreet instormden en begonnen te dansen op de muziek van Dreams!!! De confettieregen met gouden "20" logo's en twee stuntvliegtuigen die opeens over het park vlogen om in witte rook 20 boven Mainstreet te tekenen!!!!Hey dips! leuke dag gehad gisteren? staat bij mij op het twijfellijstje.. wil er eerst eens in kijken en dan misschien kopen.. Hopelijk kan ik er de 13de eens in kijken!

Geplaatst op 13 april 2012 - 14:41
Was gisteren, ondanks geen pin, echt de max!!!!! Je had op het plein moeten staan als de CM's Mainstreet instormden en begonnen te dansen op de muziek van Dreams!!! De confettieregen met gouden "20" logo's en twee stuntvliegtuigen die opeens over het park vlogen om in witte rook 20 boven Mainstreet te tekenen!!!!
Neem van me aan: zwaar slikmoment met waterlanders!!!
En ik was niet alleen, ik veel zakdoeken zien verschijnen!!!!!

Twitterpated!
Geplaatst op 13 april 2012 - 14:45
Op bepaalde plaatsen rijen dik, dat was nogal jammer voor mijn 1,73 m., maar door de dag vond ik dan weer vrij kalm in het park?!Ik was er 'live' bij via twitter, facebooks, livestreams e.d... Hoe was de drukte?

Geplaatst op 13 april 2012 - 14:46
Op bepaalde plaatsen rijen dik, dat was nogal jammer voor mijn 1,73 m., maar door de dag vond ik dan weer vrij kalm in het park?!
Ik beloof niets maar ik zal proberen een TRtje te maken.( Als men vrouwtje me de tijd laat! Want ze heeft me twee dagen moeten missen.)

Twitterpated!
Geplaatst op 13 april 2012 - 20:52
Hoe doe je dat ? Ik wil ook heel graag dat boek, afgelopen weekend dagelijks gevraagd, maar helaas.ik had een mail gestuurd naar disney waneer hij te koop zou zijn en of hij ook via de mailorder te bestellen was en kreeg antwoord dat hij vanaf 23 april te bestellen en te koop zou zijn.
ik ga hem dan gelijk bestellen. heb zo ook tshirts van vandaag kunnen bestellen, helaas waren de pins uitverkocht.
het mindere is is dat je een crditcard nodig hebt
Groetjes,![]()
Sandra ![]()

Geplaatst op 13 april 2012 - 21:25

Twitterpated!
Geplaatst op 13 april 2012 - 21:57
Hoe doe je dat ? Ik wil ook heel graag dat boek, afgelopen weekend dagelijks gevraagd, maar helaas.
Kan je het bestellen via een site o.i.d. ?
Je kan via een mailingservice rechtstreeks van DLRP.. Je hebt wel een creditcard (visa of mastercard) nodig
dlp.mail.order@disney.com
Geplaatst op 13 april 2012 - 22:12
0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers