Het was indd een gekkenhuis, als iedereen eens gewoon normaal een rij zou vormen zou het veel leuker zijn voor iedereen in mijn ogen en dan komen er ook meer mensen aan de beurt.
Bij Mickey stond een klein jochie van een jaar of 8 in een rolstoel en dat werd helemaal platgedrukt door de duwende menigte, mijn dochter Nadja is op het gras gesprongen om de cm erbij te halen voor dat kind, ik mopperde wel dat ze over het hekje op het gras sprong, maar goed ze deed dit voor een goed doel en de vader van dat kind was er heel blij mee hun hadden overigens ook een EAC.
Daarna maakte de cm wel plek vrij voor Mickey en die was echt heel leuk voor dat kind, nam echt de tijd voor die mensen.
Die vader ging met mij aan de haal zo blij dat die was en zorgde dat ik daarna aan de beurt was, ik vond dat wel erg lief van die man.
Nu inderdaad lekker weer aftellen tot 6 juli, ik kan nu al niet meer wachten en ik hoop dat die trip doorgaat want ik word geopereerd op 13 juni en als ik in het gips kom dan is het zeker annuleren geblazen.
Ik zal voor je duimen dat alles voorspoedig verloopt!
Het gras heeft het weer zwaar te verduren, en niet door mensen met nobele doelen. Het gras op de heuvels is ook al weer helemaal naar de knoppen door mensen die daar Dreams zitten te kijken en bij de CT meets klimmen ze er ook over om bij de charcaters te komen.
Bij Minnie dreeg het gedring echt uit de hand te lopen. Als Minnie niet was weggeleid waren er zeker mensen out gegaan. Ik stond helemaal klem, dochterlief stond een klein stukje voor mij iets rustiger. Op een gegeven moment komt er een kind drie turfen hoog tussen ons ingepropt. Ik dacht dat het niet goed ging dus ik vroeg aan mensen om mij heen is ze van jou, niemand kende haar. Begon ze op een gegeven moment gewoom de mensen om haar heen wild te schoppen en slaan en was ze gewoon boos dat ze er niet door kon. Ik zei toen maar doucement! tegen haar en toen propte ze zich weer tussen ons en weg was ze. Ongelofelijk dat die ouders zon kleintje daar in laten gaan. Het is dat ik geen kant op kon en bij mijn dochter wilde blijven die ook nergens heen kon, maar anders was ik er echt tussenuit gestapt. Het was echt te dol!!!
Gelukkig was het merendeel enigzins geregiseerd, en was het te doen, slechts een kwestie van strategisch opstellen om bij de gewenste character te komen.
Ik hoop dat ze de lijn van de character wijst aan wie er mag komen en voorpiepers worden niet getoloreerd doorzetten. Het is al een verbetering.
Het is alleen als volwassene of rolstoelgebruiker verdraaide moeilijk om wat van die CT meets mee te krijgen. Dat is duidelijk. De kleintjes staan vooraan, de ouders erachter en niemand komt er meer tussen.
Veranderd door ALIESinDisneyland, 07 mei 2012 - 18:11
14- 15 juli 2012
29 mei t/m 1 juni 2012 Best Western Golf, Bussy st Georges
30 april t/m 5 mei 2012 - Residence du Parc
2 januari t/m 5 januari 2012 - Magic Circus + 6 januari een extra nachtje Confort Meaux / BBWWS
18 oktober t/m 22 oktober 2011 - Magic Circus + Explorers + Dream Castle / MNSSHP
3 t/m 5 mei 2011 - Dream Castle
22 december t/m 26 december 2010 - Radisson Blu
21 oktober t/m 23 oktober 2010 - Explorers Hotel en Séjours & Affaires Rive Gauche
30 april t/m 6 mei 2010 - Stacaravan le Chene Gris, Pommeuse
6 t/m 13 maart 2010 - Explorers Hotel
2 + 3 januari 2010 - Disneyland Hotel
1985 WDW